וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקובו: "אני קורא לפיני זהבי אבא"

30.10.2006 / 11:40

החלוץ הניגרי התראיין לעיתון בריטי, סיפר על החיים בישראל ועל יחסיו עם סוכנו, אותם הוא מגדיר כ"הרבה יותר מיחסי שחקן-סוכן"

איגיביני יעקובו זוכרים? חלוצה של מידלסברו התראיין ל"דיילי טלגרף" הבריטי לקראת משחקה של קבוצתו מול מנצ'סטר סיטי הערב (שני). העיתון עסק בעיקר ב"סופר אייג'נט", פיני זהבי, כשהחלוץ מספר על יחסיו עימו וגם על החיים בישראל.

לפני כשבוע התראיין, לפחות כביכול, וינסנט אניימה לעיתון ניגרי וסיפר על ישראל. הפעם עושה זאת שחקן ניגרי נוסף שעבר כאן.

"ישראל היא מקום נחמד אבל מפחיד"

יעקובו הגיע בגיל 16 לישראל ועל כך סיפר: "פיני היה זה שלקח אותי למכבי חיפה. פגשתי אותו בניגריה. הוא כמו אבא בשבילי, אני קורא לו אבא. הוא אדם נהדר ויש לי הרבה על מה להודות לו".

"הייתי בן 16 כשפגשתי אותו לראשונה", המשיך יעקובו, "והוא מייד השפיע עלי. כשהייתי משחק לא טוב הוא היה אומר לי ומנסה לייעץ לי איך לשפר את המשחק שלי. היחסים שלנו עברו את שלב הכדורגלן-סוכן. אם אני צריך משהו, אני מייד מתקשר אליו. הוא תמיד שם בשבילי".

על תקופתו בארץ סיפר החלוץ: "ישראל זה מקום נחמד לחיות בו, אבל די מפחיד בו זמנית. זה מקום שכל אחד יתאהב בו אם הוא יבקר בו, אבל יש שם בעיות ופחד מטרור, ולפעמים זה הקשה על החיים שם. כשאתה הולך למסעדה למשל, עומדים בכניסה שומרים שבודקים אם אתה נושא נשק או מטען חבלה. זה מפחיד, אבל מה אפשר לעשות? היה לי שם חוזה ובזמן הזה רציתי להשתפר ככדורגלן, וזה מה שעשיתי".

עוד אמר: "החלום שלי היה לשחק בפרמיירליג, ליד שחקנים גדולים. כל מה שרציתי לעשות כשהייתי ילד, היה לשחק כדורגל. אם תעבוד קשה ותתמקד במטרה, השמיים יהיו הגבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully