וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה שוב ראשונה

30.10.2006 / 11:16

הכחולים צהובים ניצחו 1:2 את ארחנטינוס ג'וניורס במשחק סוער והעפילו למקום הראשון על חשבון ריבר, שסיימה את המפגש עם אינדפניינטה ב-0:0

המחזור ה-13 באפרטורה הסתיים אתמול (ראשון) במשחק סוער, שכלל 9 צהובים ושני מורחקים, ובו גברה בוקה ג'וניורס 1:2 על ארחנטינוס ג'וניורס, וחזרה לתפוס את המקום הראשון. לבוקה 28 נקודות, כמו לאסטודינטס וריבר, אבל הפרש שערים עדיף ושני משחקים פחות (בגלל משחקים שנדחו עקב אלימות של יריבותיה: פעם הופסק המשחק אחרי שנשיא חימנסיה לה פלאטה איים על השופט, ושבוע שעבר המשחק מול ראסינג בכלל לא נפתח בשל חוליגניזם).

נגיחה מצוינת של מגן בוקה, חואן קרופוביסה (40), העלתה את בוקה ליתרון ראשון. בדקה ה-62 קרופוביסה מצא את עצמו מורחק, לאחר שזרק לעברו של השופט כמה מילים שלא נעמו לאוזניו. שתי דקות קודם, היה זה כריסטיאן לדסמה מארחנטינוס שראה את הכרטיס האדום.

בוסלי הגדיל ל-0:2 בדקה ה-72, וחמש דקות לסיום צימק קאררה את התוצאה.

אסטודיאנטס - נואיבה שיקגו 1:2

אסטודיאנטס, בראשותו של חואן סבסטיאן ורון, השיגה את ניצחונה השישי ברציפות, הפעם על נוובה שיקגו 1:2. מריאנו פאבון עם שערו השמיני העונה ושער עצמי של אדריאן גונזאלס קבעו 0:2 לאסטודיאנטס. פדריקו היגוואין, האח של, צימק.

ריבר סיימה ב-0:0 את המפגש עם אינדפנדיינטה.

שוטרים ירו על אוהדי ניואלס

במחצית הדרבי של רוסאריו, שנגמר בתבוסה, כשרוסאריו סנטרל מחצו את הניואלס אולד בויס 1:4, ירו השוטרים כדורי גומי על מנת לפזר מהמות ביציע אוהדי הניואלס. השופט הבינלאומי, אורסיו אליזונדו, ששפט גם את גמר המונדיאל, החליט להמשיך את המשחק.

שני הבינלאומיים לשעבר פאולו ווינטצ'ופה הקוסטריקני (36) וקילי גונזאלס הארגנטינאי (79) כבשו לזכות רוסאריו. קודט (18) ורובן (45) השלימו את מסכת הכיבושים. ארוחו (48) צימק לזכות האולד בויס שנשארו ב-9 שחקנים אחרי שקרדוזו וקולסה הורחקו במחצית השנייה.

המשחק בין בנפילד לראסינג נדחה חצי שעה לפני בעיטת הפתיחה בגלל בעיה בזרקורים באיצטדיון, לאחר שהשופט התייעץ עם שני השוערים.

שאר התוצאות:

בלגראנו - ארסנל 1:0
מאורו אבולו (46) כבש לארסנל

חוחוי - לאנוס 0:2

חימנסיה לה פלאטה - גודוי קרוז 1:2
לחימנסיה: לאנדה (22) ודומנז (87). לגודוי קרוז: מנדוזה (74)

קולון סנטה פה - קילמס 0:0

סן לורנצו - ולז סארספילד 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully