וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורשים של נמני?

ליאור רדושיצקי

30.10.2006 / 11:00

קפטן מכבי ת"א, האיש שהופך את העל טבעי למובן מאליו, יכול לפרוש בשקט. ליאור רדושיצקי מצא בדרבי את השמות שירכיבו את הפרק החדש במועדון, ובראשם מישאלוב

1. הדרבי הזה היה המשחק שבו מושיקו מישאלוב הפך מילד לגבר. מעוד שחקן שתופס עונה טובה, למנהיג הרשמי של מכבי. היה איזה רגע במשחק שאבוקסיס פשוט לא האמין שמישאלוב ניגש אליו ומטנף אותו בפנים. נראה היה שאבוקסיס מחפש מישהו לחלוק איתו את הקטע של "גם אתם ראיתם את הפישר הזה מעז לפנות אליי?". מישאלוב, שהמשיך בטרש טוק לכיוונו של הקשר הוותיק והכסחן, הוא פרצופה של מכבי העונה. המניה הכי בטוחה שיש לאלי כהן. בניצחון על בני יהודה הקשר האחורי, המוגבל בדרך כלל, היה מי שבמיומנות בישל לביטון את המצבים, כולל המסירה על 30 מטר שהסתיימה בפנדל. עכשיו, שהוא הוסיף גם ביטחון וחוצפה למשחק שלו, מושיקו מישאלוב הוא 'האיש' בצהוב כחול. זה שיתפוס את המושכות ביום שאחרי נמני.

2. מחזור 2006/07 במכבי ת"א יצא לדרך. אלה יהיו האנשים והשמות שירכיבו את הפרק החדש במועדון, הפרק שיוביל נמני כסמכות מקצועית. נכון לאתמול בדרבי, החבר'ה האלה עשו רושם של שחקנים שאפשר לסמוך עליהם. עומר פרץ הוא לפני הכל מכביסט: עם ייחוס משפחתי נכון (הבן של ויקי), גישה ווינרית (שנחשפה כבר שנחת מצרפת להפועל, והודיע כבל עם ועדה שהוא הולך לנצח דרבי) ויכולת, כמו שהציג אמש בבלומפילד, גדולים הסיכויים, במידה כמובן שקברניטיה החדשים של הקבוצה ידעו לנהל את העניינים, שהוא יהיה היורש האיכותי של נמני בקרית שלום. יחד עם שפונגין, ז'אן, שבחון, ביטון וקאלה למכבי יש שלד שירוץ הרבה שנים. בפחות משבוע הפכו הצעירים הללו את ההגמוניה בעיר, ומהקבוצה הקטנה בת"א, אחרי בני יהודה והפועל, השיבו את השליטה לצהובים עם מאזן שערים מרשים של 1:7, שמעיד כי אין מדובר במקרה. כמו ב-91' גם לפרץ וגם לשער 11 יש דרבי מכונן.

ועדיין...

3. ראו שהקבוצה משחקת בלי שכל. במקום לגמור את המשחק כבר קודם, מכבי עלתה למחצית השנייה כמי שבאה להעביר 45 דקות. במקום לרוץ קדימה ולעקוץ את העורף החשוף של הפועל, עומר פרץ, ביטון ונמני שיחקו בהליכה, או שחיפשו לתת כדורים אחורה. הם לא התנפלו על ההגנה המבוהלת כמתבקש במשחק שהתפתח, ובעצם הזמינו לחץ של הפועל. באותן דקות מכבי נראתה כמו קבוצה בלי ראש. כשרוסו לא מסר לפרץ בתוך התוספת זמן שיחתום תבוסה עם רביעי, ראו גם הוותיקים באוהדים שזה עדיין לא מכבי. כשנגמר המשחק והראש נדרש להגיב על דבריו של חברו דייויד פדרמן, שאמר לעיניי ואוזניי חצי מדינה בערוץ הספורט שלוני צריך ללכת, והרציקוביץ' במקום לענות לעניין גימגם משהו על זה שלא יכול להיות שפדרמן דיבר ככה, הבנתי שהדרך יכולה להיות עוד ארוכה.

4. בעיקרון נמני יכול לפרוש בשקט. בלעדיו שום דבר טוב לא היה קורה למכבי. הדרך שבה האיש הזה הופך את העל טבעי למשהו שמתקבל כמובן מאילו, היא שאלה שצריך להפנות למכון ויצמן. 22 שחקנים, כדור אחד באוויר, קבוצה בפיגור, דקות ספורות לפני שהיריבה מתרגמת את היתרון שזה עתה השיגה לניצחון, ואבי נמני עושה מזה שער. הוא לא הכי גבוה, הוא לא הכי אתלט, הוא בטח לא הנוגח הכי טוב, אבל הוא האישיות היחידה על המגרש. זה לא שהוא עולה לכדור, אלא הכדור יודע לבוא אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully