וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטפלד ורבי מסכימים: לרמלה יש יתרון

אריה ליבנת

30.10.2006 / 6:44

אליצור רמלה ואנדה רמה"ש ייפגשו הערב (20:10, ספורט 5) למה שמועמד להיות משחק העונה. מאמני שתי הקבוצות מסמנים פייבוריטית

אליצור רמלה תארח הערב (20:10, ספורט 5) את אנדה רמה"ש להתמודדות שיותר מאשר משחק עונה, מהווה במידה מסוימת משחק פתיחת עונה. שתי הקבוצות טרם הפסידו, אבל מדובר רק במחזור השלישי ועד כה לא ניצב בפניהן אתגר אמיתי. "זה אחד מסדרת משחקים שתהיה לנו העונה נגד רמלה. לא כדאי לבזבז על כל משחק את ההגדרה 'משחק עונה'", אמרה אורנה אוסטפלד, מאמנת רמה"ש.

זאת תהיה ההתמודדות הראשונה בין היריבות הגדולות מאז סדרת הגמר לפני שנה וחצי, בה מחקה רמלה פיגור 0-1 וניצחה 3-1. באופן מסוים, אוסטפלד התגעגעה לרמלה: "גם בעונה שעברה היו לנו יריבות, אבל בטח יהיה אולם מלא יותר ואווירה טובה לכדורסל".

רמת השרון מגיעה לרמלה ללא מי שאמורה להיות הכוכבת הראשית שלה העונה, מוואדי מאביקה, שטרם הצטרפה לקבוצה. "הקבוצה לא מרגישה שחסרה שחקנית", טוענת אוסטפלד, "כי זאת הקבוצה מתחילת האימונים. ברור שחסרה לנו שחקנית חשובה. לרמלה יש גם את הביתיות, שהופכת אותה לפייבוריטית. אני מרוצה מהקבוצה שיש לנו, אבל אנחנו בתחילת העונה והקבוצה עוד תשתפר".

אלי רבי, מאמן רמלה, ייקח לראשונה חלק ביריבות הזאת. "זה משחק מעניין ואני מחכה לו מאוד", אמר. "יש יריבות ספורטיווית שידועה לכולם, אבל אי אפשר לדעת איך המשחק ישליך על המשך העונה, הוא לבטח לא יקבע מי תהיה אלופה. זה יהיה משחק שקול, יש לנו יתרון מסוים בעצם זה שהן לא שיחקו בהרכב מלא כמונו".

שאר המשחקים: בנות רעננה/הרצליה - בני יהודה (18:30), חיפה/מוצקין - מכבי אשדוד (19:00), עירוני חולון - מכבי רמת חן (19:30), הפועל תל אביב - אס"א ירושלים (19:30).

בהפסקת המשחק ברמלה תתקיים הגרלת רבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully