וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשכונה מתחילים להריח תחתית

יואב ויכסלפיש

29.10.2006 / 21:31

שמיטת יתרון שני השערים מול כפר סבא בשבת מקרב את בני יהודה לחלק התחתון של הטבלה. אברבנל: "זו לא הקבוצה שכולם רוצים לראות"

בני יהודה ניצלה את הפגרה עקב משחק הנבחרת נגד רוסיה, כדי להתחזק בהגנה. סאלם אבו סיאם הגיע לשכונה לאחר ההפסד להכח. בואו לווה בהתפרצויות של כמה חוליגנים שדרשו לסלקו בגלל מוצאו. ההנהלה לא התקפלה, וניצן שירזי קיבל מגן שמאלי טבעי עם ניסיון בליגת העל כדי למלא את מקומו של רוני גפני. אסי דומב הגיע כי ניצן שירזי והקהל גילו שהחיים קשים בלי אטצ'י וגמאן, לא שמות נוצצים במיוחד.

בינתיים מתברר שההגנה החדשה לא עושה את העבודה, ווינסנט אניימה הוציא שישה כדורים מהרשת בשני המחזורים האחרונים. בשבוע שעבר זעמו בשכונה על השופט חיים יעקב בגלל הפנדל והרחקת אסי דומב, אבל השבוע כדאי לכתומים לבוא בטענות בעיקר לעצמם. יתרון 0:2 הוא אירוע נדיר בליגה ואיבוד הנקודות נובע בעיקר משרשרת של חורים בהגנה, שעשתה חיים קלים לדוארטה, יבואה וישראלביץ'. 6 מתוך 8 הנקודות הושגו בנצחונות בית על מכבי הרצליה והפועל פ"ת, שלא יגיעו בקרוב לבלומפילד. ביתר המשחקים צברה הקבוצה שתי נקודות בלבד מ- 12 אפשריות. הקפטן הפצוע אסי בלדוט אמר לפני עשרה ימים שהמצב סביר למרות שאף שחקן אינו בכושר מלא. מאז צברה הקבוצה נקודה אחת והתקרבה לתחתית.

אלי אברבנאל מבקש סבלנות: "זה לא סוד שאנחנו לא נראים טוב, אבל השליש הראשון עדיין לא עבר. יש סגל טוב צריך יותר להתחבר. איבדנו שני שחקנים משמעותיים, משה ביטון ורוני גפני, אבל אין סיבה שלא נחזור על היכולת מהעונה שעברה. 8 נקודות זה סביר, אבל ברור שזו לא הקבוצה שכולם רוצים לראות. שנה שעברה היו הרבה משחקים טובים השנה זה עדיין לא זה נקווה שבמשחקים הבאים נחזור ליכולת משנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully