וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו נדבקת לאינטר

29.10.2006 / 18:30

הוורודים ניצחו בחוץ את פיורנטינה 2:3 בתוספת הזמן והתמקמו במקום השני עם מספר נקודות זהה לנראזורי. תיקו 0:0 לליבורנו מול אמפולי

לאחר שמשחקי המחזור התשיעי בליגה האיטלקית נפתחו אמש (שבת) בסערה עם ניצחונה של אינטר בדרבי על מילאן (3:4), התקיימו היום (ראשון) שבעה משחקים נוספים שבהם הובקעו עוד 16 שערים, הכוללים ניצחון דרמטי של פאלרמו בפירנצה מול פיורנטינה 2:3. אטלאנטה לא ניצלה את הפסדה הביתי של אודינזה לרומא (1:0) כדי לחלוף על פניה בטבלה והפסידה בחוץ לפארמה 3:1 אשר אספה שלוש נקודות חשובות בתחתית.

מאוחר יותר יתקיים המשחק שיסכם את המחזור בין ליבורנו לאמפולי (21:30).

פיורנטינה - פאלרמו 3:2

פאלרמו יצאה למשחק חוץ בפירנצה נגד פירנטינה המקומית בתקווה להצמד לנראזורי בראשות הטבלה. כבר בדקה העשירית העלה דוויד דה מיקלי את האורחים ליתרון והבהיר כי הקבוצה מסיציליה רוצה לצאת מהמשחק עם מלוא שלוש הנקודות.

מנואל פאסקוואלה השווה ל- 1:1 עבור פיורנטינה בדקה ה-32 לאחר שכדור שבעט נהדף על ידי השוער אך פגע באנדראה בארזאלי, מגן פאלרמו וחדר פנימה.

האורחים לא הירפו ובדקה ה-80 באו על שכרם משער של קארבליו אמאורי שהעלה אותם ליתרון 1:2. פיורנטינה העיקשת השוותה ל-2:2 משער של אדריאן מוטו בדקה ה-88 והיה נדמה כי הסיציליאנים שומטים נקודות אך בתוספת הזמן היה זה אמאורי ששהשלים צמד כשכבש לפינה הרחוקה של סבאסטיאן פריי והעניק ניצחון דרמטי לפאלרמו. הוורודים ממוקמים במקום השני בליגה האיטלקית עם מספר נקודות זהה למוליכה אינטר.

פארמה - אטאלנטה 1:3

איגור בודאן העלה את המקומיים ליתרון 0:1 כבר בדקה הראשונה. היה זה כריסטיאנו דוני שדאג בשערו החמישי העונה להשוות ל-1:1 עבור האורחים משער בבעיטת יעף שהמשיכה מסירת רוחב של בונבארדיני. פארמה הזקוקה לנקודות ליגה חשובות במאבקי התחתית עלתה ליתרון 1:2 בדקה ה-68 מבעיטת עונשין מ-11 מטר מוצלחת של וינצ'נזו גרלה. בדקה ה-87 הבטיחה פארמה את ניצחונה משער שכבש זלאטאן מוסלימוביץ'.

תוצאות נוספות

בשאר משחקי המחזור הושגו התוצאות הבאות:

לאציו - רג'ינה 0:0
מסינה - קייבו 1:2
אסקולי - סיינה 1:0
קטאניה - טורינו 1:1
קליארי - סמפדוריה 0:1
ליבורנו - אמפולי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully