וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר זכה בבאזל, שראפובה בלינץ

29.10.2006 / 18:46

השוויצרי גבר על גונזאלס בטורניר שבו החל כמביא כדורים. אנצ'י'ץ' ניצח בסנט פטרסבורג, שראפובה ניצחה את פטרובה בדרבי רוסי

רוג'ר פדרר חגג היום (ראשון) לראשונה בחייו תואר בעיר הולדתו באזל, אחרי שגבר בגמר על פרננדו גונזאלס 3:6, 2:6, 6:7.

האלוף השוויצרי שבר את גונזאלס במשחקון השישי של המערכה הראשונה עם בקהנד אימתני על הקו, ואז לקח גם את המערכה השנייה אחרי שזכה בכל ארבעת המשחקונים הראשונים.

במערכה השלישית זה כבר הלך לו יותר קשה, כשהצ'יליאני המדורג שביעי בעולם נותן מלחמה עיקשת, בניסיונו למנוע הפסד שני רצוף בגמר לפדרר (אחרי ההפסד בגמר המאסטרס במדריד בשבוע שעבר).

בשובר השוויון השוויצרי כבר חזר לעצמו, ניצח 3:7, והשלים זכייה בתואר מספר 11 השנה. אבל חשוב מכך, פדרר זכה בפעם הראשונה מול הקהל הביתי שלו אחרי כמה פעמים שבהן כשל.

"זה אחד הרגעים היפים בקריירה שלי", אמר פדרר לקהל הנרגש, "על אף שתמיד חלמתי להיות שחקן מקצועי, מעולם לא חלמתי כנער מביא כדורים שיום אחד אהיה פה האלוף. זה מדהים".

שראפובה רותחת

הטניסאית הרוסייה ניצחה היום (ראשון) בגמר טורניר לינץ את נדיה פטרובה 5:7, 2:6 במשחק כל רוסי. המערה הראשונה עוד הייתה צמודה, אבל שבירה אחת של מריה הספיקה לה כדי לזכות. במערכה השנייה סף השבירה של פטרובה צנח, מה שאיפשר לשראפובה לדלג בקלילות את עבר התואר החמישי שלה השנה.

הזכייה תקפיץ אותה מקום נוסף בדירוג, אל עבר המקום השני, על חשבונה של ז'סטין הנין הארדן.

במשחק מצוין שהתפתח שברה שראפובה את יריבתה כבר במשחקון הראשון של המשחק. אבל מכאן התפתחה דרמה קטנה, כשפטרובה הצליחה לשבור חזרה. במצב של 4:5 לטובתה והגשה של שראפובה, היו למדורגת מספר 5 שתי נקודות מערכה, אולם שראפובה שמרה על ההגשות וזכתה בשני משחקונים נוספים כדי לזכות במערכה. את המערכה השנייה פתחה פטרובה לא טוב ונשברה כבר בהתחלה. בשלושת המשחקים האחרונים זכתה פטרובה רק בנקודה בודדת.

אנצ'יץ' זכה בסנט פטרסבורג

מריו אנצ'יץ' זכה היום (ראשון) בטורניר סנט פטרסבורג אחרי שגבר בגמר על תומאס יוהאנסון 5:7, 6:7. זהו התואר השני שזוכה בו הקרואטי השנה.

במערכה הראשונה שמרו שני השחקנים על ההגשות כשבמאני טיים, במצב של 5:6 לזכותו של אנצ'יץ', הוא שבר בדרך לזכייה במערכה הראשונה. גם המערכה השנייה הייתה צמודה והגיעה לשובר שיוויון, אותו ניצח הקרואטי 2:7.

הזכייה בטורניר שילשלה לכיסו 142 אלף דולר והציבה את הקרואטי במקום ה-10 בדירוג מה ששמר על סיכויו להיכנס לטורניר המאסטרס שיתקיים השנה בשנחאי, אליו מעפילים שמונת הגדולים.

בתום ההתמודדות אמר: "היה מדהים לשחק היום מול תומאס, שהוא גם אחד החברים הטובים שלי. הסיטאוציה נשארה כשהייתה, אני חייב להתייחס לכל משחק כאל גמר אם אני רוצה להגיע למאסטרס".

בטורניר הזוגות ניצחו בגמר אספלן ופרי את נואל ומלצר 1:6, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully