וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון דוט קום

29.10.2006 / 14:42

מה קורה כשמישהו מעביר ביקורת על הלוזונים בפורום של מכבי פ"ת, כתוצאה מהיכולת המאכזבת של הקבוצה, ומה הקשר להנהלה?

השלדג הכחול פתח את היום ברגל שמאל. "אסור פה לכתוב שום ביקורת על משפחת לוזון ומי שמעיז נענש. מה בדיוק לא הבנת פה?". הוא כתב בציניות לאחד האוהדים שניסה לבקר את המשפחה המורחבת באתר הרשמי. סיננו אותו. "בפורום הזה אין ולא תהיה אף פעם דמוקרטיה. זאת דיקטטורה. מי שלא מיישר קו עם מנהלי הפורום, מורחק". הוא המשיך. צודק, השלדג. כבר למעלה מחודש הוא לא כתב בפורום. אפילו מילה. נחסם. והכל בגלל הערה בונה על משפחת לוזון.

אם חשבתם שתגובת מנהל הפורום איחרה לבוא, טעיתם. "מישהו הבטיח לכם דמוקרטיה בפורום? יש אנשים שמנהלים את הפורום ויש אנשים שמשלמים על האתר. רק הם יקבעו מה יהיה פה", הוא השיב. האמת, הוא לא ממש ידע מי השעה את שלדג כחול. מי שכן ידע הוא מנהל אחר, אופיר לוזון, בנו של איציק, האח של, חבר ההנהלה הכל יכול בקבוצה. "אני השעיתי את 'שלדג כחול'", הוא כתב. "נמאס מאנשים שנכנסים לפורום רק לאחר הפסדים של הקבוצה ומלכלכים על כל העולם. אנשים כאלה לא רצויים פה. יש ביקורות (חלקן מוצדקות) ויש הגזמות שמוציאות את החשק מהפורום וכל מטרתם היא לעצבן או להסית".

אז למה בדיוק התכוון מנהל הפורום? מי בדיוק משלם על האתר ומי מקבל את ההחלטות? אחד מוותיקי הפורום הסביר: "הקבוצה משלמת, לכן אנחנו לא יכולים לעשות כלום. אני מסכים איתך שלפעמים קצת קשה להעביר ביקורת, אבל אין לנו כסף. פעם אחת כבר ניסינו לקחת את האתר לידיים שלנו, אבל לא היה לנו כסף. ככה זה פה, הם משלמים והם מחליטים".

"גם ככה המצב של הקבוצה גרוע", מסכם אחד האוהדים, "אז מה קרה, למה לא לאפשר לנו לתת למאמן בראש כשצריך? מישהו צריך להעיר את ההנהלה הזאת. לפעמים נדמה שבשביל לערוך פעולת מחאה צריך לגייס את לוחמי השייטת". שייטת לא, אבל את השלדג (הירוק) אולי כן. איך כתבו לאחרונה ארבעה קציני הסיירת לרמטכ"ל ולסגנו? "הרס בתים הוא בהחלט דבר לא מוסרי". צודקים, השלדגים. במיוחד כשבבית אין הרבה אנשים.

אופיר לוזון מסר בתגובה לכתבה: "האוהדים שהורחקו הם אך ורק אוהדים שמסיתים נגד הקבוצה והמאמן או ההנהלה. אלו הם אוהדים שכל מטרתם היא לפגוע בקבוצה ואין לנו עניין בהם". לגבי מעורבותו באתר כבנו של מנהל הקבוצה, איציק לוזון, הוא מסר: "אני הקמתי את האתר ואת חוג האוהדים לפני מספר שנים. עם זאת, אינני פעיל בחוג האוהדים ובצוות האתר, אני רק אחד ממנהלי הפורום של 'גברים בכחול'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully