וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנראזורי באופוריה

29.10.2006 / 11:52

אינטר, שניצחה את מילאן, הסירה את השד האדום מגבה. סטאנקוביץ' בכה והקדיש את הניצחון לאוהדים. במילאן הבהירו שהמירוץ לא גמור

אף אופרה שנערה אמש (שבת) במילאנו לא יכלה להשתוות לחגיגה שהתקיימה באיצטדיון הסאן סירו. אבל זה תלוי איזה צד שואלים. מהצד הכחול זו הייתה חגיגה של ממש. הצד האדום יצא מנוצח, כך שמבחינתו הפסטיבל הוא משני.

קשר מילאן, קאקא, שהיה קרוב לעשות את הבלתי ייאמן ולהשוות ל-4:4 אחרי שמילאן פיגרה כבר 1:4 אמר אחרי ההפסד: "יש מרירות בקבוצה, גם עקב ההפסד וגם עקב החלטת בית המשפט שלא להחזיר לנו את הנקודות. אבל לא ההחלטה היא זו שהשפיעה על יכולת המשחק שלנו".

הברזילאי, שפתח את העונה טוב והוביל את הרוסונרי על גבו, נקלע למשברון בזמן האחרון ביחד עם קבוצתו, שסופגת הפסד שני ברציפות בליגה. "במחצית הראשונה איפשרנו לאינטר ללחוץ אותנו אל שערינו, אבל אחרי ההפסקה חזרנו קבוצה שונה לגמרי וראיתם מה היה על המגרש. חבל שבדקות האחרונות לא הצלחנו להשוות למרות כל המצבים שהיו לנו".

קלארנס סיידורף, קשר הרוסונרי לא רואה בפער 14 הנקודות שהנראזורי פתחו מהם בעיה וטען כי מילאן עדיין מתמודדת על הסקודטו: "זה היה קשה בעבר, זה קשה עכשיו, אבל אנו חייבים להמשיך, להראות שמילאן חיה ובועטת. יצרנו מצבים רבים ולא היינו רחוקים מלהשוות".

ההולנדי של הקבוצה סיפר על מה שהתרחש אחרי ההפסד: "ברלוסקוני נכנס לחדר הלבשה והחמיא לנו. הוא אמר שאנו לא צריכים לחוש מאוכזבים בעקבות התוצאה".

גם ריקרדו אוליביירה, חלוץ הקבוצה, שהובא בקיץ ולא פוגע, לא אמר נואש במירוץ אחר התואר: "בעונה שעברה מילאן רדפה זמן רב אחרי יובנטוס ובסוף כמעט הצליחה להשיג אותה. זה לא נגמר עדיין".

בצד הכחול של העיר לא ידעו את נפשם מרוב אושר. אוהדי הקבוצה מחכים שנים ארוכות לניצחון גדול על היריבה העירונית, שהשאירה אותם בצלה כ-20 שנה. זכור בעיקר המשחק מלפני כשנה וחצי ברבע גמר ליגת האלופות, כשמילאן עשתה דרכה להדיח את הנארזורי, כשאז החלה ההתפרעות המפורסמת והמתוזמנת של אוהדי הקבוצה שפוצצו את המשחק אחרי שהשליכו עשרות אבוקות.

דז'אן סטאנקוביץ', שנבחר לאיש המשחק, ייבב והקדיש את הניצחון לאוהדים: "הניצחון הזה הגיע לנו ולאוהדינו. אני רוצה להודות להם, לעמיתיי לקבוצה ולצוות על החוויה הזו. הראנו נחישות רבה וסבלנו ביחד עד הסוף. נתנו את כל מה שיש לנו".

הקשר, שהבקיע את השער השני של אינטר בבעיטה אדירה לחיבורים של דידה, הסביר כיצד הוא עושה זאת: "השער הזה הובקע הודות למחשבה רגועה. אסור לך לחשוב איך להבקיע, רק כיצד לשחק טוב ולעזור לקבוצה".

גם זלטאן איברהימוביץ, שהגיע העונה לנראזורי, אחרי שהיה ביובה הרגיש על גג העולם. "זה היה ערב גדול. זה הדרבי האיטלקי הראשון שעברתי ואני חייב לציין שזו חוויה פנטסטית".

"הרנן קרספו הוא חלוץ נהדר, קל לשחק לצידו" החמיא השבדי לעמיתו לחוד ההתקפה. "הניצחון על מילאן הוא ניצחון סימלי, כי זה אף פעם לא קל לנצח קבוצה גדולה כמוה" המשיך החלוץ.

זלטאן, שכבש את השער השלישי של אינטר בדרך ל-0:3 הוסיף: "נלחמנו ועבדנו קשה אחרי שנשארנו ב-10 שחקנים, אבל יש לנו לב גדול ונשמה ענקית. עכשיו נהנה מהניצחון ונתחיל לחשוב על המשחק בליגת האלופות נגד ספרטק מוסקבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully