וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלגנוב: "יו"ר האיגוד צעק עליי כמו אסיר"

רמי היפש

29.10.2006 / 9:40

על פי האיגוד השייט דיבר בזלזול אל חברי הועדה המקצועית. הגרסה שלו אחרת: "הם אומרים שהשתוללתי, אבל הם אלה שצעקו עליי"

מחלוקת קשה התגלתה ביום חמישי בין ראשי איגוד הקיאקים למיכאל קלגנוב. במהלך ישיבת הוועדה המקצועית פרצה מריבה בין קלגנוב לבין יו"ר האיגוד, אמנון ארז, וחברי הוועדה המקצועית אבירם מזרחי וזיו בן יוסף.

לפי האיגוד, קלגנוב, שמתחרה עם ברק לופן בקיאק זוגי וגם משמש כמאמן בצוות, דיבר בזלזול אל חברי הוועדה, השמיץ ללא הרף, השתולל ובשלב מסוים קם לכיוונו של ארז, ניסה לתקוף אותו גופנית ונסוג. ארז יצא מהישיבה וקלגנוב יועמד לדין משמעתי.

הגרסה של קלגנוב שונה. "מאז שההנהלת האיגוד התחלפה יש לי כל הזמן בעיות איתם", אמר. "באים אבירם מזרחי, שהוא חצי מאמן, וזיו בן יוסף, שאימן בפעם האחרונה אולי לפי שבע שנים, קובעים תוכניות לכולם ולא מאפשרים לי לדבר. יש לי הרבה ניסיון בקיאקים, אני רוצה להעביר מהניסיון שלי לענף ולא מאפשרים לי.

"הם אומרים שהשתוללתי, אבל ארז היה זה שצעק עלי, כמו שצועקים על אסירים בבית כלא. אנחנו במדינה דמוקרטית, מותר לי להגיד את מה שאני חושב. הוא צעק וחשבתי שהוא לא שומע אותי, התקרבתי אליו כדי שישמע אותי טוב וחזרתי למקום. לא רציתי לתקוף אותו, אני לא תוקף אנשים שלא בגילי".

הטענות של קלגנוב רבות: "השנה היו לי הרבה בעיות עם האיגוד. בתחרות אחת הלכתי לשוק וקניתי חולצות כדי שנוכל להשתתף. אם יתנו לנו נצליח בשנה הבאה יותר מהשנה הזאת. יש לנו פוטנציאל ואני רק רוצה שיאפשרו לי לתרום מהידע הרב שיש לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully