וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: תבוסה לנבחרת מול סלובניה

29.10.2006 / 9:21

הנבחרת נוצחה 28:5, במשחק הכנה, למרות שוויון זמני. נמרוד קפלן עם הטריי היחיד לנבחרת. שלושת המשחקים הבאים בסבב: ביוני

נבחרת הראגבי של ישראל נוצחה אתמול (שבת) על ידי נבחרת סלובניה 28:5, במשחק הכנה לאליפות אירופה. הרבע הראשון של המשחק נפתח באינטנסיביות רבה. כבר בדקה הראשונה זכתה ישראל להזדמנות בשריקה לעבירה, אבל הבעיטה הוחמצה. ההתקפה הנגדית של הסלובנים הסתיימה בטריי בדקה השביעית.

בטווח של כ-5 מטר מקו ההבקעה שרק השופט לפנדל לטובת ישראל שהתפתח לסקראם ושוב לפנדל לטובת ישראל, ובדקה ה-13 הצליח נמרוד קפלן, מספר 8 של ישראל ומהשחקנים הבולטים של הנבחרת הישראלית, להניח טריי ממסירה מהפנדל ולהשוות ל-5:5. כעבור 4 דקות בלבד הצליחו שוב הסלובנים להבקיע - 5:10.

עשרים הדקות הבאות של המחצית הראשונה התאפיינו במשחק הגנה טוב וקשוח של שתי הקבוצות שמנע נקודות נוספות על הלוח, עד לדקה ה-39 שבה הצליחו הסלובנים להניח טריי נוסף שקבע את תוצאת המחצית - 5:15 לנבחרת סלובניה.

המחצית השנייה נפתחה באיטיות, עד לדקה העשירית שבה קיבלה סלובניה פנדל לטובתה כ-35 מטר מהשער של נבחרת ישראל, והבעיטה המוצלחת העלתה את היתרון ל-5:18. כעבור ארבע דקות רשמו הסלובנים עוד פנדל מוצלח. כשלוש דקות לסיום חתמו הסלובנים את התוצאה אחרי טעות נוספת של ישראל במרחק 5 מטרים מהקו - 5:28.

המשחק היה אגרסיבי, אולם השופט הספרדי הצליח לשלוט במשחק יפה ולשמר את הרוח הספורטיבית תוך שהוא שולף כרטיס צהוב (הגורר הרחקה ל-10 דקות) לכל קבוצה.

נבחרת ישראל, שעבדה קשה לקראת המשחק מתוך ציפייה להפתיע את הנבחרת הסלובנית המדורגת כ-20 מקומות מעל ישראל בדרוג העולמי, יורדת מהמגרש מאוכזבת. יש הרבה מה לעשות, אך יש נקודות של אור עד לשלושת המשחקים הבאים בסבב שיערכו באפריל-יוני 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully