וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדב ייצא למדריד, בקהאם: "אני רוצה להישאר בריאל"

רומן רוזנבלט

30.10.2006 / 17:20

מנכ"ל נתניה יטוס לבירה הספרדית, אך כמה מפתיע, הקשר האנגלי רוצה להישאר שם. בונדאה משבח את ישראל בראיון ברומניה

האם דניאל יאמר במירוץ אחרי דייויד בקהאם? בעלי מכבי נתניה לקח ברצינות את הכוונות של ריאל מדריד לשחרר את הקפטן לשעבר של נבחרת אנגליה. כך, לפחות, לפי ה"פרנקפורטר נויה פרסה" הגרמני. בהמשך אף נודע כי המנכ"ל יעקב בלדב ייצא למדריד ביום חמישי בניסיון לברר את האפשרות לסיכום העסקה.

ריאל תהיה מוכנה לשחרר את בקהאם תמורת סכום העברה צנוע יחסית של 7.5 מיליון יורו (יותר מ-40 מיליון שקל). על פי העיתון, יאמר הביע את רצונו בעסקה וכבר שלח הצעה לריאל מדריד. ועם זאת, בעיתון סקפטים באשר לאפשרות הדי הזויה שבקהאם ישחק תחת אלי גוטמן: "למרות שהכדורגל תופס מקום מרכזי בישראל, הוא לא משתווה לליגה האנגלית, הספרדית והאיטלקית. קשה להאמין שויקטוריה בקהאם תסכים להביא את ילדיה למדינה מוצפת בטרור ובמלחמות".

למרות שהסיכוי שדייויד בקהאם יגיע לישראל הוא פחות מקלוש, בנתניה אמרו שדניאל יאמר, רציני בעניין והמכתב שנשלח לריאל מדריד אינו גימיק תקשורתי.

בעלי הקבוצה רוצה לעשות הפתעה ענקית בכדורגל הישראלי, אך עם זאת קשה לראות את הסופרסטאר האנגלי מגיע לשחק בארצנו הקטנטונת, אפילו אם המדרידאים יסכמו עם נתניה מבחינה כספית.

בקבוצה קיבלו את הפרסומים בעיקר בהומור והתדבחו על הרעיון לשחק לצד הקשר: "יכולה להיווצר בעיה לוגיסטית, איפה ימצאו בית כדי לשכן אותו, באחת משכונות נתניה? ישימו אותו במלון מרגוע בנתניה בהתחלה?", אמר אחד השחקנים בקבוצה בעליצות. "אולי בהתחלה הוא יצטרך להיות על הספסל, עד שיתאקלם, בכל אופן הוא לא יתקבל כמו כוכב ונראה לו כבר מהתחלה שהוא כמו כל שאר השחקנים. רק שלא יריב עם אוזן על חולצה מספר 7, איתה הוא שיחק בנבחרת אנגליה", התבדח שחקן אחר. "בסופו של דבר מידות הקופסא תפורות על שחקן כמוהו. מגרש קטן כזה מצוין לבעיטות החופשיות שלו", סיכם שחקן נוסף את ההערכות להשתלבותו של בעלה של ויקטוריה בעיר היהלומים.

יאמר: "אני אשמח אם שם כזה יגיע לישראל"

יאמר התייחס ביום ראשון בצורה נרחבת לסוגיית המכתב ששלח המועדון לריאל מדריד בנוגע לדיויד בקהאם: "חברים שלי, שהם אנשי עסקים רציניים ובעלי חברה גדולה בגרמניה, העלו את הרעיון והציעו לי להביא אותו והם אמרו שיהיו מוכנים להשקיע את כל הכסף בעסקה הזאת מתקציב השיווק, מאחר והם רצו להשתמש בו כמותג שיווקי ומקדם מכירות.

"הם שאלו אותי לדעתי ואמרתי להם שאני לא חושב שהעסקה תצא אל הפועל, ושזה נשמע כמו רעיון מטורף, אבל הם מאוד רציניים ואמרתי שאני ואוהדי נתניה נשמח אם הוא יגיע אלינו. צריך להסתכל על שני הצדדים של הרעיון, בקהאם לא רק שחקן כדורגל אלא הוא גם מודל שיווקי, וזה מה שמנחה אותם. אני אשמח אם שם כזה יגיע לישראל כי אז תדמית המדינה שלנו בתקשורת העולמית לא תהיה רק בהקשרים שליליים".

כמו כן, יאמר, שצפוי להאריך את חוזהו של אלי גוטמן ושל כל הצוות המקצועי בקבוצה, כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, הסביר את הצעד: "אפגש עם גוטמן ביום שני ואשוחח איתו על הארכת החוזה שלו לעונה נוספת. אנחנו רוצים להכין את עצמנו לעונה הבאה כבר מעכשיו, ולכן התחלנו כבר לחשוב על מחנה אימון, משחקי אימון וכמובן שצריך גם למנות את הצוות המקצועי. בסך הכל אני מרוצה ממה שעושים האנשים במועדון ורוצה להתחיל להתכונן לעונה הבאה".

בונדאה: "אעודד את ראפיד מול הפועל"

שחקנה הרומני החדש של מכבי נתניה, מריוס זנו בונדאה, נמצא כחודש בישראל, אבל נראה כי כבר למד לא רע את הכדורגל המקומי והתחיל להתחבר לבית החדש שלו בנתניה, כך עולה מראיון שהעניק השחקן לעיתון הספורט "קיקר" היוצא לאור ברומניה.

בראיון מתייחס זנו למשחק הצפוי בין הפועל תל אביב לראפיד בוקרשט, מגלה בקיאות ברזומה של שחני קבוצתו ומגלה את הסיבה לעזיבתו הפתאומית את הליגה הרומנית.

- איזה חומר שחקנים מצאת בקבוצתך החדשה?

"אני מרגיש מצוין במכבי נתניה ושיחקתי כבר בכמה משחקים, בהם בישלתי שלושה שערים. יש לנו זרים טובים מאוד, שני מקונגו, אחד מגאנה וכן בלם מקוסטה ריקה ששיחק במונדיאל האחרון. יש לנו גם שני שחקנים מהנבחרת האולימפית של ישראל, שאגב, הדיחה לא מזמן את צרפת בדרך לאליפות אירופה".

- מה המטרות של הקבוצה העונה?

"המטרה העיקרית היא להגיע לגביע אופ"א, אם כי אחרי תחילת העונה הטובה שלנו - יש תקוות לקחת אליפות. כמובן שיש עוד הרבה משחקים לשחק ולהילחם בשביל זה, אבל אין ספק.שאליפות תהיה הישג מצוין לנתניה".

- מה אתה יכול לומר לשחקני ראפיד בוקרשט לקראת המשחק מול הפועל תל אביב?

"אני חושב שאסור לראפיד לקחת את הניצחון במשחק הזה כמובן מאליו. הם צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלהם ורק ככה יוכלו לנצח. בכל מקרה מצפה להם משחק קשה, בגלל החום בישראל, בגלל המגרש הביתי והקהל של הפועל תל אביב, שהוא אחד הפנאטיים בישראל. אני בעצמי מתכוון להגיע למשחק ולעודד את ראפיד במידה שלא יהיה לי אימון ערב. בכל זאת שיחקתי שם כמה שנים טובות והקבוצה נמצאת בלב שלי".

- מדוע עזבת באופן פתאומי את קבוצת נציונאל?

"הייתי חייב לעזוב. נציונאל נמצאת מתחת לקו האדום בליגה הרומנית והמאמן דונה האשים אותי במצב שבו נמצאת הקבוצה. לא הייתה לי ברירה אלא לעזוב כשהגיעה ההצעה ממכבי נתניה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully