וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה של רונאלדיניו

28.10.2006 / 23:54

הברזילאי של ברצלונה התאושש, וכבש צמד בניצחון 0:3 על רקראטיבו. ריאל צמודה אליה בפסגה אחרי 1:3 על חימנסטיק. הפסד לולנסיה

המחזור השמיני של הליגה הספרדית יצא היום (שבת) לדרך וברצלונה הצליחה להתאושש מהסופר קלאסיקו, כשהיא מוציאה קיטור ועצבים על העולה החדשה רקראטיבו, ומנצחת אותה 0:3.

רונאלדיניו המושמץ צריך את משחקי הליגה כמו אויר לנשימה והיום החזיר לעצמו מעט מהביטחון הנאבד עם צמד. את הראשון כבש הברזילאי בפנדל בדקה ה-30, ואת השני 26 דקות אחר כך, בנגיחה הפלא ופלא. צ'אבי חתם את הניצחון 4 דקות מאוחר יותר.

את החדשה הטובה הנוספת קיבלה ברצלונה מאצטדיון הסרדינרו, שם הפתיעה ראסינג סנטאנדר החלשה את ולנסיה וניצחה אותה 0:1. פדרו מוניטיס, ההולך וחוזר, עוזב ושב, שהגיע הביתה כחלק מעסקת העברתו של דודו אוואט לדפורטיבו לה קורוניה, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-56.

חימנסטיק - ריאל מדריד 3:1

היתה זו דווקא חימנסטיק שעלתה ראשונה ליתרון לאחר בעיטת עונשין מוצלחת של אבל בואדס והמקומיים עלו ליתרון 0:1. רוברטו קרלוס השווה למדרידאים בדקה ה-43 עם שער בבעיטה חופשית מ-18 מטרים והקבוצות ירדו למחצית בשוויון 1:1.

בדקה ה- 50 העלה איבן הלגרה את האורחים ליתרון 1:2 לאחר נגיחה מוצלחת מכדור קרן. חימנסטיק שהיוותה יריב שקול לקבוצתו של פאביו קאפלו נכנעה סופית לאחר שער נהדר של רובינו שבעט וולה משמונה מטרים כדי לחתום בדקה ה-85 את הניצחון 1:3.

בעקבות הניצחון עלתה ריאל למקום השני בליגה הספרדית והיא מפגרת בשתי נקודות אחרי המוליכה ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully