וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א משחררת לחץ לקראת אשקלון

28.10.2006 / 21:44

הצהובים חזרו להתאמן אחרי הניצחון ביורוליג ומתכוננים למפגש הקליל בגביע המדינה מול אשקלון. פליקס: "הראינו כמה אנו קשוחים"

מכבי ת"א שבה הערב (שבת) להתאמן, יומיים לאחר הניצחון 101:106 על מלאגה הספרדית במשחק הבכורה ביורוליג, ולקראת משחק הגומלין מול אליצור אשקלון במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, מחר (19:00) בהיכל נוקיה.

כמיטב המסורת במשחקי הגביע, המשחק מחר חסר ערך ספורטיבי וייערך לפרוטוקול בלבד, לאחר שמכבי רמסה את האשקלונים 111:72 בשבוע שעבר. הצוות המקצועי ינצל זאת כדי להעניק דקות משחק משמעותיות לאלו שמיעטו לשחק ביום חמישי - רודני ביופורד ונואל פיליקס, ששיחקו מול מלאגה 8 ו-3 דקות בהתאמה, יפתחו בחמישייה. גם שרון ששון ויניב גרין יזכו לדקות רבות.

"אי אפשר להיות מאוכזב אחרי שהקבוצה שלך מנצחת", אמר הערב ביופורד, בהתייחס לדקות הבודדות להן זכה ביום חמישי. "מעבר לזה, אני עולה לשחק כשהמאמן מורה לי ויורד לספסל כשהוא אומר, כך שזה מחוץ לשליטה שלי. זה היה משחק ראשון שהתכוננו אליו הרבה, ובסופו של דבר ניצחנו, לכן אני שמח. לחץ? שיחקתי באולמות גדולים יותר ומול קהל יותר גדול, כך שלא היה עלי לחץ. זו העבודה שלי. לאוהדים של מכבי ארצה לומר שזו הולכת להיות עונה ארוכה וכמו שאני נאזר בסבלנות, כך גם הם צריכים להיות סבלניים. הם עוד יראו הרבה ממני".

וויל ביינום: "צריכים לשמור על מתח, הניצחון הזה לא מרגיע אותנו. המשחק ביום חמישי הוא היסטוריה, עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא. נקפיד לשחק כמו שהמאמן מבקש ולעבור את המשחק הזה כמו שצריך. ביום חמישי הייתה לי אפשרות לרוץ, אבל יהיו ימים שזה יהיה אחרת. נצטרך ללמוד להגיב במהירות ולא לאפשר ליריבות שלנו לחזור למשחק אחרי שאנחנו פותחים פער".

נואל פליקס החביב נראה מחויך, אף שמול מלאגה, כאמור, כמעט ולא שותף. "גם כשאני משחק מעט דקות אני מנסה לתת את מה שאני יכול, אם זה פאול טוב, ריבאונד או חסימה", סיפר הפורוורד. "אהבתי להרגיש את הקהל, אני אוהב לשחק באווירה כזאת. יש לנו עוד הרבה עבודה אבל כולנו נמשיך להשתפר. הדבר העיקרי שאני לוקח מהמשחק הוא שהראינו כמה אנחנו קשוחים. מלאגה חזרה למשחק, הם נלחמו, אבל אנחנו החזרנו מלחמה ולקחנו את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully