וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכן רימונך לדרבי

לי בוץ

28.10.2006 / 17:57

אוהדי מכבי והפועל הגיעו לאימונים, פרצו למשטח וזרקו רימוני עשן. מועצת ההימורים לא תסכים לחוזה בין ויקטור צ'נדלר למכבי

24 שעות בלבד נותרו עד לשריקת הפתיחה של הדרבי התל אביבי הראשון של העונה והדריכות בקרית שלום ובוולפסון בשיאה. הפועל ת"א מגיעה למשחק כפייבוריטית על הנייר עם שלושה נצחונות רצופים בליגה ומאזן של 10 נק' ומשחק חסר, בעוד שמכבי ת"א רוצה להמשיך את המומנטום מהניצחון גדול על בני יהודה בשבוע שעבר. כ-400 כרטיסים בלבד נותרו למשחק, ובהפועל מאמינים שהם יימכרו מחר ב"לאן" עוד לפני המשחק.

שני הסגלים המלאים עומדים לרשותם של שני המאמנים לקראת המשחק מחר, ונראה כי לא צפויים שינויים מרעישים בהרכבי הקבוצות. גם האוהדים כבר מוכנים למשחק ושני האימונים המסכמים של הקבוצות הערב (שבת) פוצצו על ידי הקהל הנלהב שהגיע לתמוך בקבוצתו. בהפועל מעריכים כי איצטדיון בלומפילד יתמלא מחר על ידי יותר מ-14 אלף צופים שיגיעו לצפות במשחק.

"בארגנטינה האוהדים יותר מטורפים"

מאמן הפועל ת"א, יצחק שום, הקדים את אימון הערב של הקבוצה לשעה 16:00 אחר הצהריים על מנת שיוכל להגיע בזמן לבלומפילד בכדי לצפות במשחקה של הפועל כפ"ס, יריבתה הבאה של הפועל ת"א בליגה, מול בני יהודה.

כ-300 אוהדים אדומים, שלא נרתעו ממזג האוויר הגשום, הגיעו למתחם האימונים בוולפסון על מנת לדרבן את אליליהם ולהחדיר בהם מוטיבציה. האוהדים זרקו למגרש מספר אבוקות ורימוני עשן, האירו את השמיים ברקטות וזיקוקין ואף ושרפו דגל של מכבי לעיני השחקנים. כ-20 אוהדים אף פרצו לכר הדשא, אך יצאו בכוחות עצמם לאחר מספר דקות בלבד. הארגנטינאי של הקבוצה, חאבייר פאאס, התענג על התפאורה בוולפסון, אך מיהר להבהיר כי "בארגנטינה האוהדים יותר מטורפים".

שום נמנע מלתרגל את ההרכב הראשון במהלך האימון, אך נראה כי ההרכב שפתח ב"אורווה" יקבל את הקרדיט גם מחר, פרט להתלבטות אחת של המאמן בעמדת הקישור בין ברוך דגו לגילי ורמוט. בהפועל החליטו לנקוט בקו של היריבה העירונית ואסרו על השחקנים להתראיין עד לאחר המשחק. יו"ר הקבוצה, מוני הראל, התבדח על העניין במהלך האימון, אליו הגיע על מנת לדרבן את השחקנים.

האוהדים האדומים, אגב, קנו כבר 4,000 כרטיסים למשחקים בגביע אופ"א.

הרכב משוער: שביט אלימלך, תומר חליבה, חאבייר פאאס, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ואליד באדיר, סלים טועמה, לוסיאנו דה ברונו, ברוך דגו (גילי ורמוט), אליניב ברדה.

"זה מרשים לראות את הקהל"

גם מעבר לכביש, בצד הצהוב של העיר, האווירה היתה חמה הרבה יותר ממזג האוויר וכ-500 אוהדים נלהבים של מכבי הגיע לקרית שלום על מנת להביע את תמיכתם בקבוצה. חמש דקות ביציע הספיקו לאוהדים הצהובים שהחליטו להעביר את החגיגה לכר הדשא, תוך הדלקת נורים, אבוקות ורימוני עשן.
האימון הופסק לכ-20 דקות עד שהאוהדים התבקשו לעזוב את תחומי המגרש.

בעלי הקבוצה, לוני הרציקוביץ', שהגיע לאימון על מנת לערוך שיחת מוטיבציה עם שחקניו, צפה במתרחש על כר הדשא בחיוך. "זה מרשים לראות את הקהל", אמר הרציקוביץ', שידע עליות וירידות רבות עם הקהל הצהוב. "הם מחפשים לשמוח ואני מקווה שניתן להם סיבות לכך. רק שימשיכו לתמוך בנו במהלך המשחק מחר ולאחריו".

"הדרבי זה אירוע השיא בכדורגל הישראלי", הוסיף לוני. "כדורגל זה אירוע משמח ועל מנת להשלים את השמחה צריך לנצח מחר. זה לא רלוונטי במשחק מסוג זה אם אתה מגיע כאנדרדוג. צריך לבוא עם הרבה נחישות והקרבה, לתת את כל מה שיש ולנצח".

הבעלים התייחס גם להמשך דרכה של הקבוצה: "זאת רק תחילת השנה ואני חושב שאפשר יהיה לראות הרבה מהקבוצה הנוכחית. אנחנו מסוגלים לפרוץ קדימה ולהציג כדורגל יפה מאוד בהמשך הדרך".

הרכב משוער: טברקו קאלה, אורי שטרית, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', יובל שפונגין, אבי נמני, ליאור ז'אן (איבן ראזיץ'), עומר פרץ, מושיקו מישאלוף, מיליאן מרדיקוביץ', משה ביטון.

חברת ההימורים ויקטור צ'נדלר הציעה להיות נותנת החסות של מכבי ת"א עד לסיום העונה הנוכחית. במכבי אישרו את הידיעה, אך הודיעו כי יתפנו לנהל מו"מ עם חברת ההימורים רק לאחר הדרבי, בו תעלה הקבוצה עם חסות של חברת MSN.

במועצת ההימורים נסערים מכך והבהירו להתאחדות שהם לא יעברו על כך לסדר היום. ברוך דגון, דובר מועצת ההימורים, אמר: "יש הסכם שיווקי בין מועצת היימורים לבין ההתאחדות לכדורגל שכל הקבוצות, כולל מכבי, חתומות עליו. ההסכם אוסר כל פרסום בכל ארוע המנוהל על ידי ההתאחדות של גוף הימורים אחר, מלבד מועצת ההימורים. לא יעלה על הדעת שקבוצה שחתומה על ההסכם תדון על פרסום עם גוף הימורים שעל פי החוק הישראלי מוגדר כגוף בלתי חוקי. שווי ההסכם לשנת 2006 עומד על 64 מיליון שקלים שמשולמים להתאחדות. הבהרנו להם שבמקרה של הפרת החוזה, אנו נבטל עימם את ההסכם ושם יעשו את החשבון".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully