וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: נבחרת ישראל סיימה חמישית באליפות אירופה

28.10.2006 / 17:08

הנבחרת שזכתה באליפות אשתקד, הפסידה 4:3 לסרביה בסיבוב הראשון, עלתה לבית הניחומים ונכנעה לגרוזיה 4:2 בקרב על הארד

נבחרת ישראל בג'ודו סיימה היום (שבת) במקום ה-5 באליפות אירופה לאומות בבלגרד ונפרדה מהתואר האירופאי הקבוצתי בו זכתה בשנה שעברה בבודפשט.

הנבחרת, שעלתה לתחרות בהרכב חסר מאוד וצעיר, סיימה את עם ניצחון קבוצתי על בריטניה (1:6) ושני הפסדים לסרביה (4:3) בסיבוב הראשון ולגרוזיה (4:2) בקרב על מדליית הארד.

באליפות השתתפו 7 הנבחרות הטובות באירופה. הנבחרת התייצבה לאליפות בהרכב חסר ללא זאבי, רזבוזוב, קורדון וליס שנשארו בישראל ומחלימים מפציעות. לרשימת הפצועים הצטרף אתמול ויקטור פישמן (עד 100 ק"ג) שנפגע בכתף באימון המסכם. ההחלטה של הצוות המקצועי הייתה לא לסכן את הג'ודוקא שנפגע בעבר באותה כתף.

סיבוב ראשון: סרביה- ישראל 3:4

גל יקותיאל (עד 60 ק"ג) פתח בניצחון באיפון (2 ואזארי) שהעלה את ישראל ל- 0:1 מול סרביה. צביקה שפרן (עד 66 ק"ג) נוצח בקרב השני. יוני וולף (עד 73 ק"ג) עם ניצחון בנקודות (יוקו) ואבישר שיינמן (עד 81 ק"ג) עם ניצחון באיפון העלו את ישראל ל- 1:3 מול הנבחרת המקומית. לאחר מכן הגיעו 3 הפסדים של אלון ששון (עד 90 ק"ג) שהפסיד ביוקו, הפסד טכני נוסף לישראל במשקל עד 100 ק"ג בשל היעדרותו של ויקטור פישמן, והפסד באיפון של בוריס קיבריק הצעיר במשקל 100+.

בית התנחומים: ישראל - בריטניה 1:6

ישראל עלתה לקרבות מול נבחרת בריטית מהדרג השני. כל ששת הישראלים זכו בניצחונות. גל יקותיאל (עד 60 ק"ג) פתח בניצחון בנקודות (יוקו). צביקה שפרן (עד 66 ק"ג) ניצח בואזארי, יוני וולף (עד 73 ק"ג) ניצח בנקודות (יוקו) ואבישר שיינמן (עד 81 ק"ג) ניצח טכני והעלה את ישראל ל-0:4 מול בריטניה. אלון ששון (עד 90 ק"ג) המשיך את העבודה עם ניצחון בנקודות (יוקו), הבריטים זכו בנקודה בעקבות ניצחון טכני במשקל עד 100 ק"ג בשל היעדרותו של ויקטור פישמן, ובוריס קיבריק במשקל 100+ סיים את העבודה עם ניצחון באיפון, 1:6 לישראל.

הקרב על מדליית הארד: גרוזיה- ישראל 2:4

ישראל עלתה לקרב על מדליית הארד מול גרוזיה החזקה. גל יקותיאל (עד 60 ק"ג) המשיך ביכולת הטובה שלו וניצח באיפון, צביקה שפרן (עד 66 ק"ג) הפסיד בנקודות (ואזארי). יוני וולף (עד 73 ק"ג) בהופעה מצוינת סיים את הקרב השלישי בתיקו מול נסטו חדריאני מדליסט הכסף מאולימפיאדת אתונה.

אבישר שיינמן (עד 81 ק"ג) הפסיד בנקודות (יוקו). במצב של 1:2 לגרוזיה קיבל המאמן שוקי קואז החלטה לוותר על מפגש של אלון ששון (עד 90 ק"ג) עם צבידאורי האלוף האולימפי הגרוזיני בקטגוריית משקל עד 90 ק"ג. הגרוזינים זכו בניצחון טכני ב-90 ק"ג. ששון עלה לקרב בקטגוריית 100 ק"ג אותו ניצח באיפון שצימק את ההפרש ל- 2:3 לגרוזיה. בוריס קיבריק במשקל 100+ עלה לקרב האחרון ונוצח באיפון שקבע את התוצאה 2:4 לגרוזיה ומקום 5לישראל.

שוקי קואז, מאמן הנבחרת סיכם את התחרות: "אני חושב שקבלנו הגרלה טובה וחבל שהפסדנו לסרביה. התחרות תרמה המון לחבר'ה הצעירים שקבלו היום הזדמנות. בלטו לטובה גל יקותיאל שממשיך לשמור על יציבות ורשם 3 ניצחונות, יוני וולף שהפתיע ועבד מצוין, ובוריס קיבריק שהגיע ברגע האחרון ללא ניסיון בתחרות כזו ועבד יפה מאוד". קואז הוסיף כי "אין לי ספק שבהרכב מלא היינו מגיעים היום לגמר".

לגמר האליפות העפילו רוסיה וצרפת. גרוזיה וביילרוס זכו במדליות הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully