וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-כפ"ס: הנדנדה נמשכת

28.10.2006 / 20:22

בני יהודה הובילה 0:2 (דומב ואסולין), אבל הפועל כפ"ס השוותה ל-2:2 (דוארטה ויבואה). שתי הקבוצות ממשיכות את חוסר היציבות

בני יהודה איבדה היום (שבת) יתרון של 0:2 במשחקה הביתי באיצטדיון בלומפילד, וסיימה בתיקו 2:2 מול הפועל כפר סבא. שתי הקבוצות התאפיינו לאורך העונה הנוכחית בחוסר יציבות, וכך היה גם הפעם.

המחצית הראשונה הייתה הטובה יותר של בני יהודה, שהצליחה לעלות ליתרון משערים של דומב (7) ואסולין (36) ולרדת למחצית בתוצאה מבטיחה. בהפסקה אוחנה שטף את חניכיו, שעלו נחושים יותר למחצית השנייה, והצליחו להשוות משערים של דוארטה (51) ויבואה (75).

הנדנדה נמשכה לאורך המחצית השנייה, ושתי הקבוצות סבלו מהחמצות מאין-ספור מצבים. הקהל המועט אומנם נהנה ממשחק אטרקטיבי, אבל שני המאמנים יוצאים מאוכזבים מאיבוד הנקודות, ונשארים קבורים בלב הטבלה.

מהלך המשחק

דקה 7 - גול! הגבהה לרחבה של מטה בטורינה פגשה את ראשו של אסי דומב, שניצל רפיון בהגנה של כפר סבא וכבש מקרוב. 0:1 לבני יהודה.

דקה 36 - גול! בעיטה חופשית נקבעה לבני יהודה, שמיהרה ושיחררה את הכדור. המסירה המהירה הגיעה לאסולין, שכבש. 0:2 לבני יהודה.

דקה 51 - גול! כפר סבא פתחה חזק את המחצית השנייה, ואחרי הזדמנות מצוינת של כנפו, דוארטה נותר באחד על אחד מול אניימה, ולא התקשה לכבוש. כפר סבא חזרה לתמונה, 1:2 לבני יהודה.

דקה 72 - דוארטה מול שער ריק החטיא בצורה מדהימה.

דקה 75 - גול! מסירה מצוינת של ישראלביץ' מהאגף השמאלי מצאה את סמואל יבואה, שהכניע את אניימה והשווה ל-2:2.

הרכבי הקבוצות:

בני יהודה: וינסנט אניימה, סאלם אבו סיאם, אסי דומב, יניב אלול, איציק עזוז (ברק בדש, 76), אימורו לוקמן (קובי דג'אני, 58), הרוויה קובצ'ביץ', אלי אברבנל, ראובן עובד, מטה בטורינה (אלי ביטון, 68), ליאור אסולין.

הפועל כפר סבא: אושרי לוי, עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, יעוזה אבובקרי, אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', אבי כנפו (שלו מנשה, 75), סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה.

אוחנה: "אני מאוכזב"

אלי אוחנה נשמע מאוכזב בסיום המשחק: "במחצית הראשונה לא היינו במשחק, ובמחצית אמרתי לשחקנים שיתחילו להיזכר שהם בהפועל כפר סבא. בני יהודה לא הגיעו בכלל למצבים חוץ מהשער הראשון, ואת השני הם גנבו בגלל חוסר ערנות שלנו. בסך הכל אני מאוכזב מכך שלא ניצחנו, אבל גם קצת מרוצה מהנקודה, אחרי שפיגרנו. כל הכבוד לשחקנים שהצליחו לחזור מהפיגור".

כשנתבקש להתייחס להחמצה של דוארטה, אמר אוחנה: "זו הייתה החמצה גדולה, אבל גם אני כחלוץ החמצתי ממצבים. אלו חייהם של חלוצים".

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, אמר בסיום: "היו שתי מחציות שונות לשתי קבוצות שונות. בחצי הראשון אנחנו כבשנו והולכנו, החצי השני היה שלהם. בסופו של דבר זוכרים את התוצאה הסופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully