וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסולו של איתי שכטר

28.10.2006 / 18:26

שער מדהים של שכטר, שלקח כדור מהחצי עד השער, סידר 0:1 למכבי נתניה על מכבי פ"ת. גוטמן: "עשינו להם מה שאשדוד עשתה לנו"

שתי המכביסטיות מנתניה ופ"ת, שעד לפני כמה שנים הקרב ביניהן היה משחק מרכז טבלה טיפוסי, נפגשו הערב (שבת) עם הרבה יומרות לצמרת, כשהן יודעות שמי שתפסיד תזכה השבוע בהרבה כותרות וכינויים של "קבוצה במשבר". על תיקו, שתיהן לא רצו לחשוב.

הבעיה הייתה, ששתיהן גם לא רצו להפסיד. המחצית הראשונה הייתה תעודת עניות לכדורגל הישראלי. 45 דקות כמעט נטולות הזדמנויות. קהל בקושי הגיע, המשחק של שתי הקבוצות היה מפוזר ורמת הכדורגל שאפה לאפס. בקיצור, שכונה באורווה.

למחצית השנייה פ"ת עלתה עם מטרה אחת, לכבוש. חניכיו של גיא לוזון שלטו במשחק, פטריק סופו ודני פרדה, שנכנסו במחצית, היוו שינוי מרענן, אבל דווקא נתניה עלתה ליתרון בדקה ה-64. איתי שכטר, שהיה חלש לאורך כל המשחק, לקח כדור מהחצי ולא עצר עד שכבש והעלה את קבוצתו ליתרון לא מוצדק, 0:1.

עד הסיום נתניה ידעה להרדים את המשחק, כשם שעשתה עד השער. פ"ת רשמה הפסד שני ברציפות וסביר להניח שממדינת הלוזונים ייצא עשן במהלך השבוע. אלי גוטמן לעומת זאת, הרוויח שבוע של שקט.

מהלך המשחק

דקה 7: רוביל סרסור ספק הגביה ספק בעט מתוך הרחבה, הכדור חלף לרוחב השער ויצא.

דקה 10: איתי שכטר פרץ מימין, חלף בקלות על פני ג'ובאניני ובעט מעט מעל המשקוף.

דקה 41: בונדאה מסר כדור יפה לאוקוצ'ה, אבל הניגרי התערכב והבעיטה שלו פגעה בבלם והגיעה לידיים של אוהד כהן.

דקה 43: אופיר חיים בעט מהאויר אחרי כדור חופשי, אוהד כהן הדף לקרן.

דקה 46: דקה מפתיחת המחצית השנייה הכדור הגיע לסופו, שנכנס כמחליף, וזה בעט מ-7 מטרים החוצה.

דקה 52: שוב סופו במרכז הרחבה. הפעם הקמרוני נגח אחרי הרמה של דני פרדה, אבל שוב החוצה.

דקה 64: גול! איתי שכטר לקח כדור במרכז המגרש. החלוץ חלף על פני פרדה, עבר את מגמאדוב, נכנס לרחבה ובעט לקורה ופנימה. שער יפה ו-0:1 לנתניה.

דקה 78: הזדמנות טובה לאופיר חיים, שמצא את עצמו לבד ברחבה, אבל נגח ממצב נוח החוצה.

דקה 85: הגנת נתניה לא הצליחה להרחיק הרמה של קלדיירה, הכדור הגיע לסרסור, שניצב לבדו מול שטראובר, אבל בעט למשקוף.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב (אנדרה קלדיירה 66), קובי גנון, מרסיו ג'ובאניני, סולי צמח, אסי משיח (דני פרדה 46), בלסינג קאקו, עמנואל אביידה (פטריק סופו 46), רוביל סרסור, דובב גבאי.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, אמיר טגה, זנו בונדאה (שי בירוק 72), מזואה אנסומבו, אופיר חיים (ישראל זביטי 84), אובודו אוקוצ'ה, איתי שכטר (אבישי ז'אנו 66).

"עשינו להם מה שאשדוד עשתה לנו"

אלי גוטמן אמר אחרי המשחק: "יש פה שמחה אחרי ההפסד של שבוע שעבר. רצינו לבוא ולקחת קודם כל נקודה, ואחרי זה לחשוב על השתיים הנוספות. במחצית אמרתי לשחקנים לשחק בסבלנות, שאנחנו נעשה לפ"ת מה שאשדוד עשתה לנו בשבוע שעבר. עשינו מתפרצת מוצלחת וניצחנו".

גיא לוזון היה מאוכזב: "זה אבסורד. החצי השני היה הכי טוב שלנו השנה, הגענו להמון הזדמניות מהן היינו יכולים להבקיע ולנצח. נתניה כבשה בפעם היחידה שהיא עברה את החצי. חלום הצמרת לא נגוז, הוא לא נמצא אף פעם ולא קובעים דברים אחרי שני משחקים כאלו או אחרים. מוקדם לעשות סיכומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully