וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפוטבול: טסט כפול

29.10.2006 / 6:51

פייטון מאנינג והקולטס מגיעים לדנבר, למשחק שישמש מבחן רציני עבור שתי הקבוצות. ניו אינגלנד במינסוטה, דרבי בין הבארברים

השבוע שעבר המשיך את קו העליה שהוצב שבוע לפני כן, עם עוד מחזור משובח ומלא הפתעות. לראיה (טוב, לא ראיה, סתם עוד פישול מגעיל), שבוע קטלני וגרוע במיוחד עם 5 ניחושים נכונים ב-13 משחקים למדור.

אז מה הולך להיות לנו על המרקע השבוע? (שימו לב שהשעון חוזר לשעה הרגילה בשל הזזת שעון החורף בארה"ב):


METV:

20:00: פילדלפיה - ג'קסונוויל

23:05: סן דייגו - סט. לואיס


FOX:

20:00: סינסינטי - אטלנטה


ESPN:

בין ראשון לשני, 3:15: קרוליינה - דאלאס

בין שני לשלישי, 3:30: מינסוטה - ניו אינגלנד

הבארברים מתכוננים למפגש (שעה ראשית: 20:00)

ניו יורק ג'איינטס - טמפה ביי

שני התאומים למשפחת בארבר, טיקי ורונדה, חוזרים משבוע עצום מבחינתם. רונדה זרח והיה אחראי לניצחון של הבאקנירס על פילדלפיה, טיקי נותן מספרי MVP, ובכלל - הג'איינטס בשינוי מומנטום עצבני, אחרי שלושה נצחונות רצופים, שניים מהם בחוץ. מגן הפינה סאם מדיסון והקיצוני הגנתי אוסי אומניורה בסימן שאלה למשחק בניו יורק, סימיאון רייס והטייט אנד אנתוני בכט באותו סטטוס בטמפה ביי.

התחזית: ברוס גראקובסקי היה גבר-גבר בשני משחקים בבית, אבל הג'איינטס סטדיום זה סיפור אחר. ניצחון לניו יורק


סינסינטי - אטלנטה

משחק חזק בין שתי קבוצות שניצחו בשיניים בשבוע שעבר. מייקל ויק מגיע לאוהיו אחרי שנתן את תפוקת המסירה בגדולה בקריירה שלו בניצחון על פיטסבורג. ג'ון אייברהם עבר ניתוח ויחמיץ לפחות שלושה משחקים, מה שיקשה מאוד על הבזים. התופס קלי וושינגטון לא ישחק בסינסי, שתסבול גם מהיעדר הקוורטרבק המחליף שלה, אנת'וני רייט.

התחזית: הבנגאלס המשתפרים יעצרו את הריצה של ויק. ניצחון לסינסינטי


ניו אורלינס - בולטימור

זו תהיה הזדמנות אמיתית לעמוד על קנקנן של שתי הקבוצות האלה, שפתחו נפלא את העונה. הרייבנס דעכו מאז ה-0:4 המצוין שלהם עם שני הפסדים רצופים, הסיינטס המשיכו את המומנטום וכעת שתיהן נפגשות אחרי שבוע חופש. הטייט אנד ארני קונוול בסימן שאלה בניו אורלינס, סטיב מקנייר סובל מפציעה קלה בראשו אבל ישחק בשורות הרייבנס.

התחזית: משחק קשה מאוד לחיזוי. נלך עם בולטימור


גרין ביי - אריזונה

בואו נעבור מהר על המשחק הזה לפני שנרגיש שאנחנו מסקרים תיכונים: ברט פארב חוזר משבוע נחמד של ניצחון במיאמי, אצל הקרדינלס שום דבר לא נחמד.

התחזית: גרין ביי

להתאושש מהמכה

פילדלפיה - ג'קסונוויל

מי שיבחר לצפות במשחק שישודר ב-METV יקבל מפגש בין שתי המאוכזבות הגדולות של המחזור שעבר. הג'אגוארס ציפו לניצחון קל ביוסטון וקיבלו בעיטה בראש, האיגלס כמעט חמקו מטמפה ביי עם משחק חלש והפסידו בשער שדה מ-62 יארד. מגן הפינה טרי קאוזין והתאקל מרקוס סטראוד ייעדרו אצל הג'אגוארס, פילדלפיה עלולה להחסיר את הטייט אנד אל. ג'יי סמית.

התחזית: ג'קסונוויל לא עשתה שום דבר כדי להוכיח שהיא יכולה לנצח בעיר האחווה. ניצחון לאיגלס.


קנזס סיטי - סיאטל

פתאום המשחק הזה הופך לחשוב עבור שתי הקבוצות. הצ'יפס, שפתחו נורא ואיום את העונה, שיפרו למאזן 3:3, לארי ג'ונסון נראה חד ועכשיו יש להם הזדמנות לעבור למאזן חיובי. מנגד באים הסיהוקס פגועים ביותר, בלי שון אלכסנדר וגם ללא מאט האסלבק, שנפצע בברכו במשחק ההפסד למינסוטה. סנקה וואלאס יפתח לראשונה בקריירה בסיאטל. המצב בקנזס סיטי לא מזהיר במיוחד, כשדיימון היוארד, שהצטיין בניצחון על סן דייגו, בסימן שאלה בעמדת הקוורטרבק.

תחזית: קשה לראות את סיאטל עושה משהו בארוהד בלי שני השחקנים הכי טובים שלה. ניצחון לצ'יפס


שיקגו - סן פרנסיסקו

בפעם שעברה שהברס יצאו ל"מפגש קצוות", הם הזדקקו להחטאה של הבועט ניל ראקרס מ-41 יארד כדי לצאת בנס מאריזונה. אבל הפעם הם משחקים בבית וחוזרים משבוע ביי. הניינרס לא הפסידו ביום ראשון, רק מכיוון שגם הם נחו. לאלכס סמית' הולך להיות יום ארוך מאוד.

התחזית: ברס


טנסי - יוסטון

גם הטייטאנס לא עבדו בשבוע שעבר, ויפגשו קבוצה מעודדת מאוד של הטקסאנס, שהביסה 7:27 את ג'קסונוויל. וינס יאנג וחבריו רשמו ניצחון ראשון, במרילנד על הרדסקינס, לפני שבועיים.

התחזית: משחק שיכול ללכת לכאן או לכאן. ניצחון ליוסטון

משחק מקדים לפלייאוף? (שעה ראשית: 23:05-23:15)

דנבר - אינדיאנפוליס

ה-משחק של המחזור. פייטון מאנינג מגיע לאחר צהריים קליל לדנבר, למשחק מול ההגנה החדשה של הברונקוס. מאנינג השנה מפגין סכמה קצת שונה מזו שאפיינה אותו בשנים עברו: מחצית ראשונה רדומה, מחצית שנייה שבה הוא נותן גז. לברונקוס, לעומת זאת, יש הרבה מאוד קשיים במשחק ההתקפה, כשג'ייק פלאמר לא מצליח לייצר נקודות. כרגיל, רשימת פצועים ארוכה מאוד לאינדי, שכוללת את דווייט פריני. אימפוטנציה התקפית אצל הברונקוס עלולה לעורר אצל מייק שנאהאן את התהליך שעבר אצל ביל פארסלס: קוורטרבק רוקי בקבוצה שרצה לפלייאוף. פלאמר, הישמר!

התחזית: אוף, קשה מאוד. נלך על הקולטס, כי במשחק הזה דנבר תצטרך יותר מ-17 נקודות למשחק


סן דייגו - סט. לואיס

הצ'ארג'רס הפסידו בשבוע שעבר על שער שדה לקבוצה נחותה מהם, ואם לא די בכך, עשו כותרות בפרשת ההשעייה של שון מרימן. הראמס מצאו את ההתקפה שלהם מחדש לפני שבועיים, מה שלא הספיק לניצחון על סיאטל. בכל מקרה, צפוי משחק עם הרבה נקודות.

התחזית: סן דייגו עדיין טובה יותר. ניצחון לצ'ארג'רס


קליבלנד - ניו יורק ג'טס

הסילונים של אריק מנג'יני הגיעו למאזן חיובי, לראשונה מאז עונת 2004. הבראונס לא מגיעים לכלום, ונמצאים בעיצומה של עוד עונת בנייה מייגעת ומפרכת. ניו יורק מציגה את הרוקי לאון וושינגטון, שיבקש לחתוך גם בהגנת החומים לאחר שחרש 129 יארד על הליונס.

התחזית: קליבלנד הולכת לקחת את זה. זו ההרגשה


אוקלנד - פיטסבורג

הריידרס נמנעו מלעשות היסטוריה ולהפוך לקבוצה הראשונה בליגה של 16 משחקים שמסיימת ללא ניצחון, לאחר שבשבוע שעבר הכניעו את אריזונה. בשביל בן רות'לסברגר והסטילרס העניין די ברור: הפסד, והם מתחילים לחשוב על העונה הבאה. ביג בן עדיין לא החלים סופית מזעזוע המוח שעבר מול אטלנטה, והוא בסימן שאלה. למונט ג'ורדן ו-וורן סאפ מאוקלנד בסימן שאלה באוקלנד.

התחזית: עם או בלי ביג בן, פיטסבורג טובה יותר. ניצחון לסטילרס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מבחן גם לבריידי

קרוליינה - דאלאס (ליל ראשון)

עוד שתיים שפשוט חייבות לנצח את המשחק הזה. הפסד בשארלוט עלול לחסל את העונה של ביל פארסלס והקאובויס כבר בשלב המוקדם הזה של העונה. פארסלס יסתמך על טוני רומו, הקוורטרבק שהחליף את דרו בלדסו במשחק ההפסד לג'איינטס, אבל אל תהיו בטוחים שבלדסו לא יראה מגרש כבר במשחק הזה. הרץ דיאנג'לו וויליאמס בסימן שאלה בקרוליינה.

התחזית: ניצחון לפנת'רס


מינסוטה - ניו אינגלנד (מאנדיי נייט)

בשבוע שעבר הגיעו טום בריידי והחברים מניו אינגלנד לעוד משחק קליל בבית העלוב שלהם, מול בפאלו, ויצאו עם ניצחון קל. הוייקינגס, לעומת זאת, נתנו הצגה בסיאטל וחזרו עם ניצחון ענק מקווסט פילד. הפאטס עומדים על רצף של חמישה נצחונות חוץ. התופסים טרוי וויליאמסון ומרקוס רובינסון בסימן שאלה במיני, ניו אינגלנד סובלת מפציעות של מספר שחקנים, כשהחשוב שבהם הוא התאקל ריצ'רד סימור.

התחזית: יש למינסוטה מנגנון מעצבן של הרס עצמי. ניצחון קשה לניו אינגלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully