וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי הוא מעל הכול

יניב בינו

27.10.2006 / 17:45

אינטר, המגיעה מהמקום הראשון, תפגוש את מילאן ותרצה להוכיח ש-20 השנים שהיא חסתה בצילה, מאחוריה. אנצ'לוטי וקאקא מחכים בפינה

בשבועות האחרונים פוקדים אותנו דרבים מכל הליגות המכובדות באירופה. ביום ראשון ייערך הסופרקלאסיקו הישראלי כשהפועל תארח את מכבי, אולם יום קודם לכן ייערך הדרבי הגדול של מילאנו.

כידוע, איצטדיון הג'וזפה מיאצי בסאן סירו הוא ביתן המשותף של שתי היריבות המרות. הפעם זאת תהיה מילאן שתארח את ההתמודדות. זו הפעם הראשונה זה שנים רבות שהרוסונרי מגיעים למפגש כאנדרדוג, אך מול הנראזורי הלא יציבים גם זה יכול להיות יותר מדי.

שום דבר חוץ מניצחון

מילאן מגיעה למשחק כשהיא ממוקמת במקום ה-12 עם שבע נקודות והיא מרוחקת 11 נקודות מהראשונה בטבלה, אינטר. הבעיה הקשה שמטרידה יותר מכל את קרלו אנצל'וטי, מאמן מילאן, היא המיעוט בשערים שהוא מקבל מחלוציו. ריקרדו אוליביירה שהגיע למילאנלו הקיץ בקושי פוגע, ג'ילארדינו לא ראה רשת כבר הרבה זמן ופיפו אינזאגי לא מה שהיה פעם. מילאן מגיעה למשחק אחרי הניצחון הדחוק באמצע השבוע על קייבו משער של הבלם ינקולובסקי. לפני זה סיימה בשלוש תוצאות תיקו והפסד אחד לפאלרמו בבית.

להרכב המילאנזי אמורים לשוב קאפו במקום בונרה, מלאדיני יחליף את ינקולבסקי, שכבש את שער הניצחון נגד קייבו. אלסנדרו נסטה שנעדר גם הוא, יפתח על חשבון דריו סימיץ'. בקישור ג'נארו גאטוסו יחליף את כריסטיאן ברוכי, לעומת זאת הצרפתי יואן גורקף, ששב גם הוא מפציעה, ימצא מקום רק על הספסל. בחוד יקבלו את האשראי אוליביירה את אינזאגי.

"לא ויתרנו על הסקודטו ולכן המשחק הזה הוא קריטי עבורנו" אמר מאמן הרוסונרי.

קאקא, קשרה הברזילאי שכבש והציל את המילאנזים מספר פעמים העונה אמר: "המשחק הזה הוא על שש נקודות. נעשה הכול כדי לעצור את היריבה העיקרית שלנו. אנו מאמינים עדיין שאנו יכולים לזכות באליפות. נכון שכרגע אנו לא נהנים מעודף מזל. יצרנו הרבה מצבים במשחקים הקודמים, אך החמצנו אותם".

קשר הרוסונרי תלה את תפקוד הקבוצה בקצב המטורף: "העובדה שאנו משחקים כמעט כל שלושה ימים גורמת בעיות". אבל סיים בטון חיובי: "מילאן ידועה בווינריות שלה, הוכחנו את זה בעבר ואני בטוח שנחזור להוכיח את זה גם בעתיד".

אינטר ברגשות מעורבים

באינטר מגיעים לדרבי ברגשות מעורבים. מחד מגיעה הקבוצה כפייבורטית מפסגת הליגה באיטליה אחרי ניצחון על ליבורנו, מאידך היא עדיין חסה בצילה של מילאן הגדולה, וגם לצד ההצלחה ישנן לא מעט בעיות. לדוגמא, אדריאנו, החלוץ הברזילאי שלא מצא את עצמו ואת הרשת משך כ-200 ימים, נשלח לתקופת התאוששות בברזיל. כמו כן בליגת האלופות הקבוצה עם שלוש נקודות מתוך תשע.

חאבייר זנאטי ואיבן קורדובה אמורים לשוב להרכב על חשבונם של חבריהם הדרום אמריקאים וולטר סמואל ודוגלאס מאיקון. בקישור אוליבייה דאקור הצרפתי ישוב להרכב ככל הנראה על חשבון סנטיאגו סולארי. בחוד יפתחו איברהימוביץ' וקרספו.

קרספו, ששיחק בעבר במילאן וכבש במדיה ב-2005 בגמר ליגת האלופות חזר מאז לצ'לסי, כשהעונה הוא חזר למילאנו, אך לצד הכחול-שחור של העיר. הארגנטינאי חימם את האווירה הטעונה ממילא למפגש כשאמר: "יש לחץ עלינו, אך רוב הלחץ הוע דווקא על מילאן. אם הם ימעדו מולנו הם ימצאו עצמם רחוקים מאוד מאיתנו בטבלה".

החלוץ, שחווה דרבי משני הצדדים, עמד על ההבדלים המעניינים בין שני המחנות היריבים: "ההרגשה לשחק בדרבי היא נהדרת. לא משנה איזה חולצה אתה לובש, אך בכל זאת יש הבדלים. במילאן ההצלחה במשך 20 השנים האחרונות עוזרת לך לעבור את רגעי המשבר בצורה רגועה. באינטר, לעומת זאת, יש רעב גדול יותר להצלחה ולחץ רב יותר. השנה אני בטוח שנזכה בסקודטו".

אלבארו רקובה, שנפצע במשחק הניצחון נגד ליבורנו 1:4, לא יתלבש בדרבי הקרוב. האורוגוואי התייחס למזל הרע שפוקד אותו: "זה קללה, אני שבור. זה לא ייאמן, אני אסון. מעדתי והרגשתי כאבים בשוק. זה כל כך עצוב מביחנתי כי הרגשתי טוב ורציתי להשתתף במשחקים החשובים העומדים לבוא של הקבוצה".

בינתיים מברזיל, סוכנו של אדריאנו, הצהיר כי החלוץ ישוב ככל הנראה בשבוע הבא לאיטליה. "אדריאנו רוצה להישאר באינטר. אין שום משא ומתן עם ריאל מדריד על טרייד בינו לבין רונאלדו".

אודינזה - רומא

במפגש מעניין נוסף תארח הקבוצה מאודינה באיצטדיון פריולי את הרומאים. אודינזה עושה חיל עד כה באיטליה כשהיא במקום הרביעי עם 13 נקודות, חמש פחות מהמוליכה. מאז המחזור השני לא נוצחה הקבוצה. רומא, השלישית בטבלה, עם נקודה אחת יותר מאודינזה, מגיעה אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון. באמצע השבוע זה היה תיקו 2:2 עם אסקולי.

מאמן אודינזה, ג'יובאני גלאונה, מרוצה מתפקוד הקבוצה, אך ייאלץ להתמודד עם הפציעה של החלוץ המצוין שלו טוטו די נטאלה. לפיכך שלישית החוד תמנה את ג'יאן אסמואה הגנאי, וינצ'זו יאקווינטה, המחוזר על ידי מילאן, ודה-אגוסטינו. מאחוריהם לחוליית הקישור יחזור סאלי מנטריי מההשעיה שלו.

הג'ילארוסי לא יכולים להרשות לעצמם למעוד שוב. למאמן רומא, לו'ציאנו ספאלטי, זה יהיה מפגש נגד קבוצתו לשעבר. הוא יהנה מחזרתו של הרומני כריסטיאן קיבו להגנה. דויד פיזארו הצי'לאני יהיה להוט להראות לאוהדיו לשעבר מה הם מחמיצים. בהתקפה, מנסיני הברזילאי עדיין פצוע כך שנראה שספאלטי יעלה עם שני חלוצים, כשטוטי הקפטן ומירקו ווצ'יניץ' עשווים לפתוח בעוד וינצ'נזו מונטלה יחכה לעלות מהספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully