וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בשפילד יונייטד איים על חברו עם סכין

27.10.2006 / 16:41

דייויס התעמת עם אקינביי במהלך ההפסד לאברטון. יומיים אחר כך הוא איים עליו ושלף מולו סכין באימון הקבוצה. השחקן המותקף הכחיש

שפילד יונייטד תחקור את התקרית הקשה שהתרחשה בין שני שחקניה, אדה אקינביי וקלאוד דיוויס. ביום שני במהלך אימון הקבוצה דווח כי דיוויס התקרב בצורה מאיימת לאקיניביי, שלף סכין, לא פחות, ואיים עליו.

השחקן המותקף לא רצה לחשוף אם אכן נשלפה סכין ואמר: "היה ביניו ויכוח שנמשך מספר דקות". התחממות היחסים החלה קודם לכן אחרי הפסד הקבוצה 2:0 לאברטון ביום שבת. מנג'ר הקבוצה, ניל וורנוק, שהיה רחוק מהתקרית, אמר : "אני לא יודע שום דבר על כך. הייתי יודע אם דבר כזה היה קורה, זה נראה לי שטויות".

למרות זאת, מהנהלת המועדון נמסר כי הם לא יעברו לסדר היום ויפתחו בחקירה כדי לקבוע את מהימנות הצדדים בסיפור.

בווסטהאם העניינים מסובכים

ג'ון פנטסיל, מגן קבוצת ווסטהאם, התנצל בפני אלן פארדיו על חלקו בהפסד וההדחה מגביע הליגה מול צ'סטרפילד באמצע השבוע. הגנאי, שעבר בקיץ לפטישים מהפועל ת"א אחרי מונדיאל מוצלח תמורת מיליון פאונד, קיבל קרדיט ממאמנו, אך טעות שלו עלתה לווסטהאם בשער היתרון של הקבוצה מהליגה השלישית. ג'ון, בחור רגיש, התקשר לפארדיו והתנצל בפניו.

פארדיו אובד עצות וכעת הוא יפנה אל טדי שרינגהאם כדי שזה יציל את עורו. החלוץ הותיק בן ה-40 יפתח בהרכב הקבוצה במשחק נגד בלקבורן. תהיה לו זו ההופעה ה-622 בליגה והוא ינסה להשיב את ווסטהאם למסלול הניצחונות אחרי שהם כבר לא זכו בשלוש נקודות שמונה משחקים רצופים.

המשבר בקבוצה עדיין ממשיך להכות גלים ברחבי האי. ג'וליאן דיקס, אגדה באפטון פארק, האשים את היעדר רוח הצוות בקבוצה המתחדשת של אלן פארדיו: "בשנה שעברה לא היו להם מה להפסיד והם שיחקו זה למען זה. השנה נראה שקורה ההיפך, אבל אני בטוח שהם ישנו גישה ויחזזרו לעצמם. השחקנים לחוצים והאוהדים חייבים להבין זאת". דיקס גם התייחס למעברם של טבז ומסצ'ראנו לקבוצה: "קל להאשים אותם. לוקח זמן להתאקלם במקום חדש, בינתיים לווסטהאם יש שחקנים טובים אחרים שצריכים להציל את המצב".

צ'לסי רוצה להחתים שוער, אופ"א מענישה גזענים, ניוקאסל סופגת הפסדים

צ'לסי מתכננת להחתים את שוער הנבחרת הצעירה של פורטוגל, דניאל פרננדז, על מנת לפתור את משבר השוערים שהיא חווה.

כזכור, איבדה הקבוצה במהלך משחקה נגד רדינג את שני שועריה הראשונים. פטר צ'ך נפצע בגולגולתו וייעדר תקופה ארוכה. קרלו קודוצ'יני האיטלקי נפצע בגב ונעדר לכשבועיים. את מקום שני השוערים תפס הילאריו הותיק. אבל לא שועל קרבות כמו מוריניו יסתפק בשני שוערים כאשר הוא יודע איזה מאבקים מצפים לו באנגליה ובליגת האלופות מה שמצריך החתמה של שוער טוב נוסף.

פרננדז בן ה-23, שמשחק בפאוק סלוניקי היוונית, אמר: "אני יודע שצ'לסי עוקבת אחריי. כמובן שזה חלום להגיע לשם". המיליונרים הביעו עניין גם בסטפנו פוראטו, שוער צרפתי בן 33, אך לא הציע לו עדיין חוזה.


* ניקולה מיליאוביץ', מגן קבוצת ויסלה קראקוב, הושעה לחמישה משחקים באירופה לאחר שהעיר הערות גזעניות לבני מקארתי, שחקנה של בלקבורן רוברס במסגרת ההתמודדות בין הקבוצות בגביע אופ"א.

הסרבי בן ה-24 שדחה בתוקף את ההאשמות נמצא אשם על ידי גוף השיפוט של אופ"א. בלקבורן בירכה על גזר הדין. "ראשית אנו מעריכים את הטיפול המהיר בעניין החשוב. שנית אנו חושבים שההחלטה של אופ"א שולחת מסר חד וברור לכל גילוי גזענות באשר הוא".


* ניוקאסל יונייטד הציגה מאזן הפסד של כ-12 מיליון פאונד בשנה שעברה. המגאפייז סבלו בעיקר מחוסר ההצלחה שלהם באירופה שהדיר את רגליהם של אוהדיהם מהיצע וכן ממספר עיסקאות כושלות ביניהן ההעברה של מייקל אואן משורות ריאל מדריד למדיה, אך זה נפצע בהכנות למונדיאל ונעדר תקופה ארוכה מן המגרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully