וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע חם בלאומית

יואב ויכסלפיש ועדי פרג'

23.10.2006 / 12:06

המוליכה יוצאת למשחק חוץ קשה בבאר שבע. הפועל חיפה מארחת את השנייה בטבלה. גיא לוי ונצרת עילית ייפגשו את אחי בדרבי מרתק

המשחק המרכזי במחזור השביעי בליגת הלאומית ייערך בשבת כשהמוליכה הגאה, הפועל קרית שמונה, תרד לנגב. אבל כבר בשישי ייערך עימות חשוב בצמרת כשהפועל חיפה תארח את עירוני רמת השרון. גיא לוי וחניכיו יתמודדו בדרבי של נצרת מול אחי. במחזור המפוצל יתקיימו שלושה משחקים היום, שניים בשבת ואחד ביום שני.

משחקי יום שישי

הפועל חיפה – רמת השרון (חיפה, 14:30)

שלומי דורה זכה השבוע לאמון בהפועל חיפה וחוזהו הוארך לשלוש העונות הקרובות. דורה מדבר על בניית קבוצה ומגדיר עלייה לליגת העל כ"בונוס". בינתיים האדומים רחוקים נקודה אחת מהמקום ממנו עולים. ניצחון עשוי להעלות את הקבוצה למקום השני. הקשר עודד אלקיים ייעדר מהמשחק. בחיפה חזרו למנהג של כניסה חינם לנשים. רמת השרון המפתיעה (מקום שני) תודרך ע"י מאמן הכושר דני ביבס מאחר שהמאמן צביקה צמח אושפז השבוע בבית חולים ועבר צנתור.


בני סכנין – בני לוד (דוחא, 14:30)

היורדת מליגת העל נחשבה בתחילת העונה כמועמדת לעלייה, אך נעצרה בשלושת השבועות האחרונים עם שתי נקודות בלבד. למרות זאת היא רחוקה רק נקודה מהמקום השני. אם הקבוצה לא תנצח, מעמדו של אלישע לוי עלול להתערער. לבני לוד יש מטרה אחת והיא לשרוד בליגה, ושש נקודות מציבות אותה מעל לקו האדום. תיקו יתקבל בברכה.


הפועל רעננה – הפועל אשקלון (רעננה, 14:30)

משחק בין הקבוצה הוותיקה בליגה (רעננה, 6 עונות) לבין קבוצה שמועמדת לפטר את המאמן (מישל דיין). אוהדי אשקלון כבר טיפסו על הגדרות אחרי ה-0:0 הביתי נגד סכנין. אוהדי רעננה לא ידועים בתור קהל לוחץ ולאלי כהן יש יותר זמן להתעסק בכדורגל. תיקו יתקבל בהבנה וישאיר את רעננה מתחת לקו האדום.

הפועל באר שבע - קרית שמונה (וסרמיל, שבת 15:00, שידור בערוץ 5)

המשחק המרכזי מפגיש את הקבוצה הצפונית בליגה עם מאזן מושלם וחלוקת שערים קבוצתית (נימבה, תייר וסטי עם 3 כ"א) מול הקבוצה הכי דרומית בליגה, שעדיין לא העבירה את סתיו אלימלך בבקרה בגלל חובות לשחקנים זרים. לעומתו נמצא אורן סגרון במו"מ מתקדם על עזיבתו.

התקפת באר שבע נחשבת לאחת מהטובות בליגה עם שבעה שערים משישה משחקים. מלך השערים של הקבוצה הוא הזר גורג' דאוטרו שמוביל כיום את טבלת מלך השערים של הליגה ביחד עם רם סטי ופטי נימבה מקריית שמונה. התחושות בקבוצה הדרומית בטרם המשחק מדברות על סיכוי אמיתי לעצור את הדהירה של קריית שמונה, לפני שזו תברח לליגה.

מאמן הפועל באר שבע הוא אולי אחת החוליות החזקות ביותר שיש לקבוצה כיום. לנדאו שאימן בעבר בליגת העל, הובא לדרום במטרה לבנות את באר שבע מחדש ולהצעיד אותה חזרה לליגת העל.

לנדאו מקווה לעצור אותה את הדהירה של קרית שמונה: "היא אמנם בלתי מנוצחת ויש לה סגל מצוין, אבל גם לנו יש מה להציע ונקווה מאוד שבעזרת שיטת משחק חכמה גם נצליח". המאמן חשף את המתכון להצלחה: "אני להבדיל ממאמנים אחרים, לא אצא בהצהרות שאנחנו באים לשחק פתוח, מה שאומר שנצטרך לשחק טקטי ומבוקר כדי שבסופו של דבר נצא אם היד על העליונה". בכל זאת מודע לנדאו ליחסי הכוחות: "התוצאות של קרית שמונה מדברות בעד עצמם, שישה ניצחונות משישה משחקים זה הישג חריג, לכן הם הפייבוריטים, גם אם המשחק בבאר שבע, אבל אף אחד לא יהיה מופתע אם אנחנו ננצח".

בקריית שמונה יודעים שלא רק הנסיעה לדרום הארץ קשה, אלא גם הקבוצה עמה היא תתמודד. בקבוצה ספק מנסים להרדים את באר שבע ספק מסתפקים בתיקו. מנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי אמר: "השאיפה היא תמיד לנצח אבל נסתפק בתיקו. באר שבע לא יעשו לנו חיים קלים". הצפונים יצאו כבר היום (שישי) בבוקר ואף הספיקו לערוך את האימון המסכם בקיבוץ שפיים. הקבוצה תתארח במלון בעיר אשקלון ומשם תצא בשבת לבאר שבע. רן בן שמעון יחסר שחקן משמעותי בחוליית ההגנה- איבוס יובלדיו, שנפצע בתחילת השבוע. המאמן תרגל במקומו את סאלח חסארמה ועושה רושם שהוא זה שיפתח כבלם שני בצוותא עם יניב לביא.

בקרית שמונה מקווים להמשיך במומנטום ויו"ר חוג האוהדים יורם ממן אפילו ניסה לארגן הסעה למשחק החוץ. השידור הישיר בטלוויזיה יגרום ככל הנראה לאלף צופים בלבד להגיע לאצטדיון שתכולתו 14 אלף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

נצרת עילית – אחי נצרת (איצטדיון גרין, שבת, 19:00)

הקבוצה של גיא לוי היא אכן נצרת עילית ורחוקה רק נקודה מהמקום השני. הקבוצה של לופא נועלת את הטבלה למרות תיקו מחמיא בבאר שבע לפני שני מחזורים, ואחרי הפסד דרמטי 2:1 להפועל ירושלים בעילוט במחזור הקודם. לדרבי אולי יש חוקים משלו אבל יש גם מועמדת ברורה לניצחון.


המשחק בין הפועל ירושלים להפועל עכו ייערך ביום שני. מכירת הכרטיסים מתנהלת בקצב סביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully