וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - נתניה: במלאבס לחוצים

שחקן בפ"ת: "אם נפסיד יהיו זעזועים". סופו נענש פעמיים ולוזון נוטה לספסל אותו. בנתניה מקווים להציג חזרה מאורגנת להגנה

נאור פסר התלונן על כאבים ועזב את האימון. סופו נענש פעמיים אבל בהנהלה ביקשו לשמור על דיסקרטיות. לוזון נוטה לפתוח איתו על הספסל.

הרבה אירועים קרו במכבי פתח תקווה מאז התבוסה בשבוע שעבר 3:0 להפועל כפר סבא. אחרי שהשחקנים של גיא לוזון הצטננו בחדר ההלבשה של אלי טביב וחבורתו, התחממה האווירה לקראת המשחק החשוב מול מכבי נתניה.

החלוץ פטריק סופו, שאיחר לאימון שלשום, וצוטט בוואלה! ספורט כשאמר: "אני מבקיע רק באימונים", צפוי לפתוח על הספסל לאחר התקרית. בהנהלה הודיעו לתקשורת כי הקנס של סופו הוא אימון פרטי עם מאמן הכושר, אבל ביקשו לשמור על דיסקרטיות בנוגע לקנס נוסף, כספי, שהטילו עליו. גורם במועדון אמר: "הוא התנצל וחזר היום לאימון, אבל גיא לא ממהר להרכיב אותו".

אחרי המקרה הזה הודיעה ההנהלה לשחקנים כי שחקן שיאחר לאימון, אפילו בדקה אחת, יזמין את השחקנים לארוחה. "לפעמים זה מגיע לסכומים גדולים, 1500 שקל, אז לא כדאי לאחר", אמר אחד השחקנים.

בלי קשר, מגן הנבחרת האולימפית, נאור פסר, התלונן על רגישות ברגלו שנמשכה עוד מאמצע השבוע, ובמועדון מעריכים שהוא לא יפתח בהרכב. החלוץ עומר גולן, שמחלים מפציעה בשרירי הבטן, לא יתלבש, אבל לוזון כבר בונה עליו כשחקן הרכב בשבוע הבא, מול מ.ס אשדוד.

אחרי התבוסה להפועל כפר סבא, מדווחים שחקנים בקבוצה על לחץ. "ברור שאנחנו לחוצים. אחרי הפסד להפועל כפר סבא, ולא משנה בכלל שספגנו שני כרטיסים אדומים, הפסד נוסף לא יתקבל בהבנה. אם נפסיד בבית אני מניח שיהיו זעזועים בהרכב. אף אחד לא רוצה לאבד את המקום שלו", אמר אחד השחקנים.

"אנחנו חייבים לשכוח את התבוסה לכפר סבא", אמר היום המגן, קובי גנון, והוסיף: "אנחנו צריכים להתכונן למשחק הזה בלי לחשוב מה קרה בסוף השבוע שעבר. המשחק נגד נתניה חשוב מאוד. אנחנו חייבים לחזור למסלול הניצחונות אם אנחנו רוצים לסיים את העונה הזאת בצמרת. המטרה שלנו, ואני ממש לא מפחד לומר זאת, היא להתברג באחד מארבעת המקומות הראשונים או להגיע למפעל אירופאי כלשהו. נתניה קבוצה טובה מאוד. כולנו ראינו איך היא ניצחה את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. הקבוצה הזאת מאומנת היטב ומצפה לנו משחק קשה מאוד. כל אחד מאיתנו צריך להציג מעל מאה אחוז יכולת בשביל לנצח את הקבוצה הזאת".

המגן איסמעיל עמר הוסיף: "שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד, אבל צריך לזכור שזה משחק בית שלנו. אין ספק שיתפתח משחק מעניין. נתניה קבוצה חזקה. לגבי ההפסד לכפר סבא, ברור שמכבי פתח תקווה לא תנצח את כל המשחקים עד סוף העונה. יהיו עוד הפסדים בדרך, אבל צריכים לדעת להתאושש. ברור שבמגרש הביתי ניצחון על נתניה הוא המטרה. אני בהחלט מצפה שננצח".

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון; סולי צמח, בלסינג קאקו, אנדרה קלדיירה (עמנואל אוביידה), אסי משיח (אנדרה קלדיירה); דובב גבאי, רוביל סרסור.

נתניה: הפסד שני רצוף יגרום לשינויים בהרכב

מכבי נתניה, שסובלת בשבועות האחרונים מחסור יציבות ביכולתה, תצא בשבת לאורווה, בתקווה לשחזר את היכולת והתוצאה מהמשחק מול בית"ר ירושלים. הפסד שני ברציפות, עשוי לגרום לזעזועים בהרכב הראשון של הקבוצה, שהיה די קבוע מאז תחילת העונה.

במהלך השבוע וגם באסיפה הקבוצתית לפני המשחק, הראה גוטמן לשחקניו קטעים מהמשחק מול אשדוד והתייחס לנקודה הבעייתית שוב ושוב, היא החזרה הלא מאורגנת של השחקנים לעמדותיהם.

החלוץ, איתי שכטר, שנפצע באימון ביום שלישי והיה ספק לגבי שיתופו, חזר להתאמן ויהיה כשיר למשחק. על פי האימון אתמול (חמישי) שעסק בנושאים טקטיים ועבודה על ניצול מצבים נראה כי למרות ההפסד לאשדוד, אלי גוטמן מתכוון לעלות בהרכב זהה גם במשחק מול מכבי פתח תקוה.

הבוקר ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק, כשלאחריו התקיימה אסיפת שחקנים. בסיום האימון אמר קשר הקבוצה מזואה אנסומבו: "בשבוע שעבר עשינו מספר טעויות, והשבוע עבדנו קשה מאוד על מנת לתקן אותן. בשביל זה יש מאמן שרואה את הדברים ומנחה אותנו. ננסה לתקן את הדברים כבר מחר. המשחק יהיה קשה מאוד כמו תמיד בפתח תקוה, אבל לנו לא משנה אם אנחנו משחקים בבית או בחוץ ונבוא לקחת שלוש נקודות".

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה, אופיר חיים; איתי שכטר, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully