וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - כפר סבא: אוחנה: "אני רוצה שניצמד לצמרת"

מאמן כפר סבא לקראת המשחק. אבובקרי בהרכב, לוז על הספסל. בבני יהודה מתייחסים למשחק מול מכבי כתקלה חד פעמית. דומב חזר

בהפועל כפר סבא ניכרת דריכות רבה לקראת המשחק החשוב מול בני יהודה בבלומפילד. היום (חמישי) אחר הצהריים ערכה הקבוצה אימון, כשאחריו התברר כי הקשר בן לוז, שסובל מדלקת בכף הרגל, לא ייפתח בהרכב. את מקומו של הקשר צפוי לתפוס אבי כנפו, שהבקיע צמד במשחק האחרון מול מכבי פתח תקווה. לוז צפוי לפתוח על הספסל, בכפוף למצבו הרפואי לפני המשחק. הקשר יעוזה אבובקרי, שסובל מכאבי גב, ייפתח בהרכב.

"אני מקווה שנמשיך לנצח ונגלה יכולת טובה, כמו במשחק מול מכבי פתח תקווה", אמר המאמן, אלי אוחנה, אחרי אימון הקבוצה. "אני רוצה שניצמד לצמרת הגבוהה. בני יהודה מגיעה אחרי תבוסה גדולה למכבי תל אביב וזה הופך את המשחק לקשה יותר. לפעמים, תבוסות כאלה גורמות לקבוצה להיות טובה יותר ונחושה יותר ומכאן שהתבוסה תקשה עלינו מאוד. אני מקווה שננצח, פעם שניה ברציפות, ובכך נמשיך את התקופה היפה שלנו".

המגן עופר טלקר הוסיף: "מעבר לזה שבני יהודה היא קבוצה מצוינת, בין הטובות בליגה לדעתי, המשחק הזה הולך להיות הרבה יותר קשה ממה שכולם חושבים. אסור לשכוח שהם מגיעים אחרי תבוסה ולכן רמת הריכוז שלהם תהיה גבוהה יותר. אנחנו רוצים להוציא תוצאה טובה".

הרכב משוער: אושרי לוי; עופר טלקר, דאגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; יעוזה אבובקרי, אבי כנפו, אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ'; ז'וזה דוארטה, סמואל יבואה.

לא להסתבך בתחתית

עוד קבוצה במשבר היא בני יהודה, שפתחה את העונה בצורה סבירה אבל חטפה רביעייה בראש ממכבי ת"א בשבוע שעבר ונשארה עם שבע נקודות. אסי דומב, שהחמיץ את המשחק החשוב באמצע השבוע נגד מכבי פ"ת בגביע הטוטו (0:0) וריצה את עונש ההרחקה האוטומטי בעקבות האדום נגד מכבי, יחזור לסגל. הקפטן אסי בלדוט ימשיך להיעדר בגלל פציעה ברגל.

המאמן ניצן שירזי עשוי לתת לאיציק עזוז צ'אנס כמגן ימני כדי להעלות את אלי אברבנאל לקישור. השוער וינסנט אניימה נשמע אופטימי ואמר לאתר הרשמי: "אנחנו צריכים להוכיח שהמשחק נגד מכבי היה תקלה חד-פעמית. אני בטוח שננצח עם הקהל הביתי".

הרכב משוער: וינסנט אניימה: איציק עזוז, יניב אלול, אסי דומב, סלאח אבו סיאם: אלי אברבנאל, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ' מאטה בטורינה, ראובן עובד: ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully