וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - בית"ר: מזרחי שב לאיצטדיון הי"א

אסף שקד ויואב ויכסלפיש

26.10.2006 / 20:21

המאמן החדש של בית"ר ינסה לנצח את חניכיו לשעבר במשחק הצמרת. באשדוד לא מתרגשים מהידע המוקדם של מזרחי ומכינים הפתעה

לאחר הניצחון על מכבי הרצליה במחזור הקודם, יוצאת בית"ר ירושלים למשחק חוץ קשה באשדוד. מלבד המשחק המסקרן בין המוליכה לסגניתה, ימשוך המפגש בין המאמן לחניכיו לשעבר את מרבית תשומת הלב.

המאמן הירושלמי קיים ביום חמישי את האימון המסכם, אך טרם גיבש באופן סופי את ההרכב שיפתח. מי שיעדרו באופן וודאי מההרכב הם ז'ואנו פינטו וברק יצחקי הפצועים והבלם תומר בן יוסף, שיפתח על הספסל עקב רצונו של הצוות המקצועי.

בחוליית ההגנה לא יבצע המאמן שינויים מההרכב שפתח מול הרצליה. רוני גפני ועומרי אפק ימשיכו לקבל קרדיט כמגנים כאשר אריק בנאדו ושמעון גרשון ימשיכו לאייש את עמדת הבלמים. בחוליית הקישור יעדיף מזרחי את מילובאן מירוסוביץ' על חשבונו של פאבריס פרננדס, שרק חוזר מפציעה. בחוד ימשיך עמית בן שושן לקבל את חולצת ההרכב הראשון כחלוץ חוד, כשלצידו נאבקים על החולצה טוטו תמוז וכריסטיאן פביאני העגלגל . אפשרות נוספת שתרגל מזרחי הוא שילובו של יואב זיו בקישור- דבר שיגרום לבן שושן לתפקד כחלוץ בודד.

עמית בן-שושן אמר לקראת המשחק: "אנחנו נמצאים לפני אחד המשחקים הקשים ביותר שלנו העונה. מ.ס אשדוד היא קבוצה טובה מאוד ולא סתם היא במקום השני. מעבר לזה שהמשחק הוא משחק צמרת אנחנו נעלה למגרש בשביל לנצח ובשביל לשמור על המקום הראשון. בשבוע שעבר השגנו ניצחון על מכבי הרצליה והמטרה שלנו היא להמשיך בניצחונות. המתכון לניצחון הוא לחימה ואם נעשה זאת אני מאמין שנשיג את 3 הנקודות".

בניגוד לנהוג בימיו של ארדילס, בית"ר תצא לבית מלון רק בבוקר המשחק, ולא בערב שלפניו.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, עומרי אפק, רוני גפני, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסוביץ, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, טוטו תמוז (כריסטיאן פביאני).

באשדוד מכינים הפתעה

במ.ס. אשדוד לא זוכרים מצב שבו עימות ישיר מול המוליכה עשוי להעלות את הקבוצה למקום הראשון. ההכנות למשחק החלו כבר ביום ראשון בפגישה עם המשטרה לפתרון סוגיית האבטחה. אתמול (רביעי) הושגה הסכמה סופית ובשבת יהיה שמח באיצטדיון הי"א. בעונה שעברה, אגב, בית"ר ניצחה באשדוד 2:3 בסיבוב הראשון משער בפנדל מפוקפק של ליאור אסולין בדקה ה-90.

באשדוד בונים על המשחק גם מבחינה שיווקית. אלף חולצות בצבעי הקבוצה יימכרו לאוהדים בחמישה שקלים, עם לוגו של "ז'קו דגים". באתר "הדולפינים" מכנים את המשחק "קלאסיקו" ומבטיחים עידוד מאסיבי של סיירת האוהדים.

במגרש תצטרך אשדוד להתמודד מול קבוצה עם סגל עדיף ועם מאמן שמכיר בעיניים עצומות את שחקני הסגל שלה. יוסי מזרחי אחראי להנעת הכדור המסודרת, סימן ההיכר של הקבוצה עד כה, ומן הסתם גם יודע איך מתמודדים נגדה.

עוזר המאמן שמואל בוכריס לא מודאג: "כמו שיוסי מכיר אותנו, אנחנו מכירים אותו. בזמן קצר אי אפשר לעשות הרבה שינויים בהרכב, אבל בשבת אתם תראו מה הכנו. מבחינתי התקשורת מלחיצה יותר את בית"ר מאשר אותנו".

מלך השערים הזמני עידן שריקי נשאר אופטימי: "אנחנו מתרגשים קצת יותר ממשחק רגיל. אני מבין את הקטע התקשורתי והפיקנטריה, אבל אנחנו משחקים נגד בית"ר ולא יוסי מזרחי. נכון שהוא מכיר אותנו בעל פה, אבל מאמן לא משחק אלא שחקנים. העובדה שהמשחק בבית מוסיפה לי לאופטימיות".

דוד רביבו חזר השבוע להתאמן עם כדור ויוכל לשחק בעוד שבועיים. הקשר הטוגולזי, קוואמי אגבוה, עשוי להיות הזר הרביעי של הקבוצה.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזלס, גורה טל, אדיר טובול: יוסי אופיר, עידן מליחי, יניב עזרן, מנור חסן, עידן שריקי: שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully