וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - חיפה: לא מודאגים מהמיקום בטבלה

רומן רוזנבלט

26.10.2006 / 18:35

היכולת מטרידה את המאמן. קטן בספק, דוידוביץ' בחוץ. בהרצליה עסקים כרגיל, טרטצקי: "ההכנה שלנו היא כמו לכל משחק"

מכבי חיפה סיימה אמש (שישי) את הכנותיה למשחק מול מכבי הרצליה בשבת הקרובה. ניר דוידוביץ' לא יפתח בהרכב עקב פציעה ואת מקומו בין קורות השער יתפוס תום אלמדון.

יניב קטן לא יצא עם הקבוצה למלון שרתון מוריה שם לנה הקבוצה לפני שתצא למשחק היום, בגלל שנשאר עם אישתו הכורעת ללדת. לפיכך, נמצא הקשר בספק למשחק היום.

בחיפה מודעים לעובדה, כי אסור להם לאבד נקודות פעם נוספת מול קבוצה מתחתית הטבלה, וההרכב שצפוי לעלות רוני לוי הוא החזק ביותר בהתחשב בפציעות של שחקניו. לוי הדגיש זאת כשאמר לקראת המשחק: "המשחק מול הרצליה חשוב מאוד, ואפשר היה לראות שהרצליה שיחקה כדורגל מסוכן והתקפי בטדי. המצב בטבלה פחות מעניין אותי, מה שמעניין הוא שמכבי חיפה תחזור לשחק את הכדורגל האיכותי ומזה ינבעו גם דברים אחרים".

ביום חמישי באימון הבוקר המוטיבציה של השחקנים להוכיח כי מכבי חיפה היא עדיין האלופה, עלתה בפציעה מוזרה משהו של שלומי ארבייטמן.

אלן מסודי ניסה לבצע מספרת, כפי שעשה ביום שני מול הכח רמת גן, אלא שהפעם פגשה רגלו את פניו של ארבייטמן. החלוץ הצעיר נחתך בשפתו וטופל במקום על ידי הצוות הרפואי.

הבלם, רפאל אולארה לא ישחק גם השבוע, כאשר גם היום המשיך באימונים מיוחדים עם הפיזיולוג ד"ר בוקי ירון. גם אדורם קייסי הפצוע מחוץ לסגל. המגן השמאלי כבר החל את תהליך חזרתו למגרשים אמש, באימון ריצה קלה, המשיך היום בטיפולים בבריכה וגם מחר ינסה לרוץ.

הסעות להרצליה עבור אוהדי הקבוצה תצאנה בשעה 16:00 בשבת מאולמי רון.

הרכב משוער: תום אלמדון; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשוילי; שאבייר אנדרסון, חבייר דירסאו, אלן מסודי, גוסטבו בוקולי; יניב קטן, רוברטו קולאוטי

עוד משוכה גבוהה להרצליה

מכבי הרצליה, שסערה השבוע בעקבות תצוגת השיפוט במשחק ההפסד 3:0 מול בית"ר ירושלים, תפגוש בשבת משוכה גבוהה לא פחות מקבוצתו של יוסי מזרחי, מכבי חיפה.

תמיד כשראובן עטר פוגש את מכבי חיפה, קבוצת נעוריו, נוצרת סקרנות סביב המשחק. הפעם על אחת כמה וכמה מכיוון שהאלופה מגיעה למשחק כשהיא יודעת שהיא לא יכולה להרשות לעצמה שוב למעוד לאחר שסיימה בתיקו ביום שני 3:3 עם הכח עמיד ר"ג.

אליאסקו איסיאקו, שעובר את השיקום שלו אט אט, ימשיך להיעדר. כפיר אדרי, שעלה עם זריקה במשחק מול בית"ר נמצא עדיין בספק, כשאחרי האימון היום (חמישי) מצטרף אליו הבלם שי מימון, שהתלונן על כאבים בשרירי הבטן. תיבדק האפשרות כי מימון סובל מדלקת בשרירי הבטן כתוצאה מעומס. לקראת המשחק עצמו ייבדק שוב השחקן ואז יוחלט אם יעלה לשחק עם זריקה או שמא תינתן מנוחה לבלם הנבחרת האולימפית.

קפטן הקבוצה, אייל טרטצקי, אמר הערב (חמישי) לקראת המשחק: "למרות שמדובר באלופה, ההכנה שלנו היא כמו לכל משחק אחר, שכן אין משחקים קלים בליגה שלנו. כמובן שאנחנו רוצים לנצח ומודעים לעובדה שמכבי חיפה מאוד מסוכנת, במיוחד אחרי התיקו שלה מול הכח. לגבי כל הפיקנטריה שיש לגבי ראובן וחיפה, הרי שאנחנו עולים לנצח גם בשביל השחקנים וגם המאמן".

הרכב משוער: שאול סמדג'ה; אייל טרטצקי, חיים מלכה, יא יא פטי, שי מימון (איתן עזריה); דהייו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדדרי (שי ביטון); פפי קימוטו, איבון ארייטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully