וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק זוגות: סופ"ש של טיולים

יובל גפן ועופרי בקר

26.10.2006 / 17:26

טווידלדי וטווידלדאם לא רואים בעיות אצל המוליכות. גם USC תיהנה ממשחק קל, אבל בין פלורידה לג'ורג'יה צפוי להיות מעניין

מה צפוי לנו השבוע? שתי המוליכות, אוהיו סטייט ומישיגן צפויות לטייל, אוהיו סטייט בערבות מינסוטה, ומישיגן (שעברה את דרום קליפורניה בדירוג ה-BCS) בנורת'ווסטרן. גם לשלישית בדירוג, דרום קליפורניה, צפוי משחק קל על הנייר נגד אורגון סטייט החלשה, אבל אנחנו כבר יודעים שמה שנראה השנה קל לטרוג'אנס תמיד הולך ומסתבך איכשהו. שני משחקים מאוד מעניינים יהיו האחד במיזורי, שם תתארח אוקלהומה ללא אדריאן פיטרסון הפצוע, והשני בפלורידה לשם תגיע ג'ורג'יה המקרטעת.

ומה היה לנו בשבוע שעבר? בשבוע החולף סיימנו עם מאזן של 3:17 האחד,(שנינו נפלנו במשחקים של אורגון ושל בוסטון קולג' - עופרי נפל גם במיזורי ויובל בראטגרס) מה ששם את המאזן השנתי של עופרי על 14:45, ואת של יובל על 13:46. פותחים מחזור.

מי יעצור את מק'קוי? לא טקסס טק

המדורגת 5 טקסס אצל טקסס טק

עופרי: טקסס תגיע אל יריבתה טקסס טק, כשהאחרונה משתוקקת עדיין להוכיח שהיא לא התרסקה בהשוואה לשנים האחרונות, אך לדעתי אין לטק הכלים לעצור את קולט מק'קוי ושות'. גרהאם הארל הקוורטרבק של הרד-ריידרס יכול לעקוץ פה ושם ולבטח ימסור טאצ'דאון או שניים אבל זה לא יספיק. תוצאה חזויה: הלונגהורנס ב-10.

יובל: משחק בין שתי קבוצות סופר התקפיות. טקסס טק מדורגת במקום השלישי במדינה ביארדים בזריקה, וטקסס מדורגת במקום הרביעי בכמות הנקודות למשחק. אני מאוד אוהב את שני הקווטרבקים של הקבוצות הללו. גרהם הארל מטקסס טק הוא אחד שאוהב לקחת סיכונים, וזו גם הסיבה שיש לו כל כך הרבה יארדים (שלישי במדינה כאמור) וטאצ'דאונים (שני). קולט מק'קוי מצד שני הוא קווטרבק פרשמן שמשחק כמו סניור. הוא לא עושה טעויות. תוצאה חזויה: טקסס ב-13


המדורגת 8 טנסי אצל סאות' קרולינה

עופרי: טנסי כמעט כמעט הפסידה לאלבאמה בשבוע החולף, במשחק שאריק איינג' ירצה לשכוח ומהר (3 אינטרספשנס, בלי טאצ'דאון, סיוט...) ומה יותר טוב בכדי להעלים לחלוטין את תחושות התסכול? כמובן, משחק פצצה מול הגיימקוקס. האם זה יצליח לו? ההגנה של סאות' קרולינה זו יחידה לא רעה בכלל, עם ממוצע ספיגה של 14 נקודות למשחק. נראה שיהיה צמוד. תוצאה חזויה: טנסי ב-7.

יובל: ההגנה של סאות' קרולינה היא אחת ההגנות הכי טובות בפוטבול. הגנה שסופגת רק 14 במשחק תעשה צרות לכל קבוצה במדינה. הניסיון של המאמן שלהם, סטיב ספורייר, גם עלול לשחק לידייה של USC (זו לא טעות, גם הם קרויים ככה). מצד שני, טנסי נראית מאוד טוב השנה וההפסד היחידי שלהם היה בנקודה אחת לפלורידה. אריק איינג' הוא אחלה קוורטרבק, והוא יחזור לעצמו השבוע אחרי תצוגה נוראית במחזור הקודם. תוצאה חזויה: טנסי בפחות מטאצ'דאון.


המדורגת 9 פלורידה מול ג'ורג'יה

עופרי: פלורידה אחרי שבוע חופש, שינוצל ככל הנראה להתאוששות מההפסד הראשון העונה (לאובורן), תרצה להוכיח שזו היתה מעידה חד-פעמית. ג'ורג'יה, שעד לא מזמן חלמה גבוה גבוה, תגיע כשהעונה שלה למעשה יכולה להסתיים אם תפסיד כאן ולכן תילחם עד טיפת הזיעה האחרונה. בפלורידה ישחק ככל הנראה טים טיבו בעמדת הקווטרבק הפותח. הגייטורס בבית קצת גדולים על הבולדוגס. תוצאה חזויה: פלורידה ב-10.

יובל: פלורידה היא קבוצה מצויינת. ההפסד לאובורן לפני שבועיים, והשבוע חופש שבא מייד אחריו ללא ספק גרמו להם קצת לחשוב. וחשיבה זה בדיוק הדבר שהם היו צריכים, כי פוטנציאל יש ללא גבולות, אבל בעיות שלא הוצפו בעקבות הנצחונות בהפרשים הקטנים, היו גם היו. טים טיבו הקווטרבק הפרשמן שלהם, צריך לדעתי להמשיך למשוך בחוטים, מהסיבה הפשוטה שהוא יותר טוב מכריס ליק, למרות כל ההייפ שמסביבו. במידה ויתנו לו יותר את הכדור (ויש לי הרגשה שזה מה שיקרה) פלורידה תשחט את ג'ורג'יה. תוצאה חזויה: פלורידה ב-14.

נייבי: בלוף או פייטרים?

המדורגת 10 קלמסון אצל וירג'יניה טק

עופרי: קלמסון הראתה שהיא נמר, ולא של נייר, עם הנצחון על ג'ורג'יה טק בשבוע החולף. הקבוצה הזו הפסידה עד כה רק משחק אחד, בנקודה, אצל בוסטון קולג' בשבוע השני. וירג'יניה טק הפסידה ב-19 לאותה בוסטון קולג' לא מזמן, וגם לג'ורג'יה טק אותה הביסה קלמסון. לדעתי צפוי משחק הגנתי בלי הרבה נקודות. תוצאה חזויה: קלמסון ב-6.

יובל: קלמסון היא קבוצה נהדרת. בכל שנה אחרת הייתי אומר שוירג'יניה טק תנצח את המשחק בינהן, אבל לא השנה. השנה קלמסון הוכיחה שהיא בנויה מחומר אחר ממה שאפיין אותה בשנים עברו. הנצחון על וויק פורסט לפני מספר שבועות, והתבוסה שהיא הנחילה לג'ורג'יה טק בשבוע החולף, מעלים בי את החשד שזו אחת מהקבוצות הכי טובות במדינה. לוירג'יניה טק היו שני משחקים קשים על הנייר עד עכשיו, את שניהם הם הפסידו. מה שמעלה בי את ההרגשה שהם לא בנויים להתמודד ברמות הללו. תוצאה חזויה: קלמסון ב-14


המדורגת 11 נוטר דאם אצל נייבי

עופרי: נוטר דם נחלצה בשיניים מ-UCLA, ולמעשה כל נצחונותיה מול קבוצות ראויות העונה, היו בהפרשים קטנים ובחזרות מפיגור. בלון הריצה של נייבי התפוצץ והתפוגג מול ראטגרס לפני שבועיים, ולא נראה לי שדווקא מול קבוצה חזקה יותר כמו הפייטינג אייריש הם יהיו מסוגלים להתאושש. בריידי קווין ימשיך לבוא לעבודה כרגיל ולעשות את שלו. תוצאה חזויה: נוטר דאם ב-10.

יובל: על פניו משחק קל לנוטר דאם. אבל אין חיה כזאת "על פניו". הנייבי היא קבוצה מאוד חזקה בבית, ומספיק לראות את ההתלהבות של עשרות אלפי החיילים בכל משחק שלה, בשביל להבין מה זו מחוייבות לקהל, ולמגמה. בריאן המפטון, הקווטרבק של נייבי, הוא אחד שמאוד אוהב לרוץ. זה מצחיק, כי הסטטיסטיקה מראה שהוא עשה עד היום רק 302 יארד במסירה, אל מול 646 בריצה. הוא עשה 2 טאצ'דאונים במסירה (ו-3 אינטרספשנס) אל מול 10 בריצה. נייבי מדורגת במקום השני במדינה בריצה למשחק, 316.6. אז הם ירוצו, ולנוטר דאם יהיה מאוד קשה לעצור את הריצה שלהם. תוצאה חזויה: נוטר דאם בכל זאת, אבל בפחות מטאצ'דאון.


המדורגת 19 אוקלהומה אצל המדורגת 23 מיזורי

עופרי: אוקלהומה אצל מיזורי זה המשחק הקשה ביותר לחיזוי השבוע. איזו אוקלהומה נראה ללא אדריאן פיטרסון? בשבוע החולף החור בעמדת הראנינגבק נסגר חלקית ע"י אלן פאטריק, שעשה יותר מ-100 יארד בריצה, אבל לא ברור עדיין אם הוא אמיתי או לא. צ'ייס דניאל, הקווטרבק שמחזיק לבדו את מיזו טייגרס, יכול לנצח עוד משחק אבל לדעתי בשלב כלשהו זה חייב להיעצר. זה יקרה השבת. תוצאה חזויה: אוקלהומה בפחות מ-3.

יובל: זה המשחק היחידי השבוע ששתי קבוצות מדורגות מעורבות בו. מיזורי רוצה לתת עוד ניצחון אחד לאוסף, לפני שהיא תפגוש בשבוע הבא את נבראסקה בקרב על ראשות הביג-12 צפון. אין לי ספק שחסרונו של אדריאן פיטרסון יהיה מאוד משמעותי אצל אוקלהומה. הוא לא הורגש לפני כשבוע רק בגלל שהם שיחקו נגד קולורדו החלשה. צ'ייס דניאל, הקווטרבק של מיזורי, מאוד מוצא חן בעיניי. זה שחקן שעשה כבר השנה מעל ל-2000 יארד, ביחד עם 19 טאצ'דאונים ורק 5 אינטרספשנס. אי לכך ובהתאם לזאת: מיזורי בפחות מטאצ'דאון.

מחזיקים ממך, קלווין

המדורגת 20 נבראסקה אצל אוקלהומה סטייט

עופרי: את המשחק של נבראסקה מול טקסס בשבוע החולף ראיתי במלואו, והקורנהסקרס הרבה יותר טובים מכפי דירוגם. יש להם הגנה טובה מאוד וקווטרבק מוכשר בשם זאק טיילור, ואלו המרכיבים שבדרך כלל מביאים קבוצות גבוה מאוד. היה להם הרבה חוסר מזל בהפסד לטקסס בסיום וגם בכך שקיבלו את USC ביום טוב ב-16 בספטמבר (שימו לב, האלופה וסגניתה) ואלו שני הפסדיה היחידים עד כה. נבראסקה צריכה לעבור בקלות את הקאובויס. תוצאה חזויה: נבראסקה ב-21.

יובל: אוקלהומה סטייט היא קבוצה נהדרת בביתה. ההפסד היחידי שלהם השנה בבית היה לטקסס אי אנד אם בהארכה. בכל יום נתון היא מסוגלת לנצח כל קבוצה בבית. אבל נבראסקה, היא אחת מהקבוצות הכי חזקות היום במדינה. קבוצה שמפסידה לטקסס רק בשתי נקודות, וגם זה במזל גדול, יכולה לנצח גם היא כל קבוצה במדינה. ביל קלאהאן בנה בובה של קבוצה בנבראסקה, שתתאושש השבת מההפסד קורע הלב מול טקסס. תוצאה חזויה: נבראסקה בפחות מטאצ'דאון

המדורגת 21 ג'ורג'יה טק מול מיאמי

עופרי: לג'ורג'יה טק לא התנפץ עדיין חלום ה-BCS בעקבות ההפסד לקלמסון, מכיוון שהיא באה מקונפרנס מפוצל שבו מתקיים משחק אליפות, ושהאלופה שלו תלך אוטומטית למשחק בול יוקרתי. משחק מול מיאמי הוא סיבה טובה להמשיך להתאמץ אם כן. ההוריקיינז נראים לא כל כך טוב העונה, ובפרט בצל המעיב של הקטטה עם שחקני פלורידה אינטרנשונל, שבעקבותיה נענשו שחקנים רבים שלה. בג'ורג'יה טק משחק קלווין ג'ונסון שהוא אחד הרסיברים הטובים בקולג'ים. תוצאה חזויה: ג'ורג'יה טק ב-8.

יובל: אני רוצה לתקן את עופרי, ולהגיד שקלווין ג'ונסון הוא לא "אחד הרסיברים הכי טובים בקולג'ים" אלא הוא ה-רסיבר הכי טוב בקולג'ים, ולא סתם, אלא הכי טוב בשנים האחרונות. תרשמו לפניכם - קלווין ג'ונסון יהיה אחד משלוש הבחירות הכי גבוהות בדראפט, ויהיה גם הרסיבר הכי טוב ב-NFL, תוך מספר שנים בודדות. אה כן, והוא גם הסיבה שג'ורג'יה טק הפסידה לפני כשבוע לקלמסון (0 תפיסות), והסיבה שג'ורג'יה טק תנצח את מיאמי. תרשמו גם את זה: הוא עושה למעלה מ-100 יארד. תוצאה חזויה: ג'ורג'יה טק ב-7.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יתר התוצאות החזויות:

המדורגת 1 אוהיו סטייט – מינסוטה, עופרי-אוהיו סטייט ב-28, יובל- סטייט ב-27

המדורגת 2 מישיגן – נורת'ווסטרן, עופרי-מישיגן ב-27, יובל- מישיגן ב-30

המדורגת 3 USC – אורגון סטייט עופרי-USC ב-16, יובל-SC ב-10

המדורגת 7 אובורן – מיסיסיפי, עופרי- אובורן ב-28, יובל- אובורן ב-17

המדורגת 13 ארקנסו – לואיזיאנה מונרו, עופרי- ארקנסו ב-42, יובל- ארקנסו ב-32

המדורגת 16 ראטגרס – קונטיקט, עופרי- ראטגרס ב-17, יובל- ראטגרס ב-14

המדורגת 17 ויסקונסין – אילינוי, עופרי- ויסקונסין ב-31, יובל- ויסקונסין ב-21

המדורגת 18 בוסטון קולג' – בפאלו, עופרי- בוסטון קולג' ב-49, יובל- בוסטון קולג' ב-35

המדורגת 22 טקסס איי אנד אם – ביילור, עופרי- אי אנד אם ב-14, יובל- אי אנד אם ב-21

המדורגת 24 וייק פורסט – נורת' קרולינה, עופרי-וויק פורסט ב-24, יובל- וייק פורסט ב-7

המדורגת 25 אורגון – פורטלנד סטייט, עופרי- אורגון ב-42, יובל- אורגון ב-35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully