וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי פתח תקווה עם הגולן

26.10.2006 / 17:25

בנסיון לעודד את עומר גולן הוא נבחר למצטיין העונה שעברה ואף נעשה עליו קליפ. ישנה אפשרות כי יכלל בסגל הקבוצה לקראת נתניה

אוהדי מכבי פתח תקווה לא משאירים את עומר גולן מאחור. החלוץ, שנעדר בחודש האחרון מהמגרשים, ומתחילת העונה לא הצליח לשחזר את היכולת מהעונה שעברה, זוכה לתמיכה נלהבת מצד חוג האוהדים.

האוהדים החליטו לעודד את גולן באופן מקורי. הם בחרו בו לשחקן המצטיין של הקבוצה בעונה החולפת והכינו, במיוחד עבורו, קליפ בו ניתן לצפות בשערים המובחרים שכבש במהלך הקריירה, "הוא נמצא בתקופה לא קלה, המטרה היא לעודד אותו", אמרו האוהדים.

השבוע התברר כי בתחילת העונה הכינו האוהדים לגולן קליפ מיוחד, כשברקע התנגן השיר "פרידה", של שלמה ארצי. האוהדים העניקו לגולן את הקלטת משום שחשבו שהוא יעזוב את הקבוצה לטובת הליגה האנגלית.

אחד מיוצרי הקליפ החדש, חבר חוג האוהדים של הקבוצה, אמר היום: "הקליפ הזה הוענק לשחקן כאות הערכה על תרומתו לקבוצה בעונה שעברה. לא רק שגולן השאיר אותנו בליגה, הוא גם הוביל את הקבוצה להישג הענק בתולדותיה – העפלה לשלב הבתים של גביע אופ"א".

לפני האימון שנערך היום (חמישי) נודע, כי ישנה אפשרות שגולן יכלל בסגל של הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי נתניה. ההחלטה הסופית צפויה להתקבל מחר. בשלב זה, כלומר עד להחלמתו, הוקפאו ההליכים להעברתו של השחקן לליגה האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully