וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון אשם? קרלוס אלברטו בדרך לווסטהאם

26.10.2006 / 19:37

לחץ אדיר אצל הפטישים. אפילו המנג'ר הג'נטלמן, פארדיו, רמז כי לבכירי שחקניו חלק במשבר. כוכב קורינתיאנס לשעבר נחת בלונדון

אלן פארדיו בלחץ. חלק מעיתוני אנגליה, לא כולם, טוענים הבוקר כי אם מנג'ר ווסטהאם יפסיד גם את משחק הליגה הקרוב מול בלקבורן ביום שבת, הוא יאבד את כסאו. אלן קירבשלי וסוון גוראן אריקסון מועמדים מובילים להחליפו, כשלשבדי יש עדיפות גדולה. כזכור, ווסטהאם הפסידה בפעם השמינית ברציפות ביום שלישי לצ'סטרפילד בגביע הליגה (2:1), שיא שלילי שנשבר אחרי 74 שנה, והלחץ נותן את אותותיו. הבוקר (חמישי) פרסם הסאן האנגלי כי ניג'ל ריו קוקר ומרלון האוורד הלכו מכות באימון שאחרי ההפסד המביך.

גם פארדיו, שנהג לשמור על פאסון ולקח אחריות, רמז כי לחלק משחקניו יש חלק במשבר אליו נקלעו הפטישים: "השמות הגדולים שלנו לא מביאים את יכולתם למגרש, ואני מתכוון לאנטון פרדיננד, יוסי בניון, דני גבידון ונייג'ל ריו קוקר".

קרלוס אלברטו נחת בלונדון

מספר שבועות לאחר שהעבירו לשורותיהם את קרליטוס טבז וחאבייר מסצ'ראנו מקורינתיאנס הברזילאית, צצות שמועות כי מצטרף שלישי בדרך, לאחר שקרלוס אלרבטו, החלוץ הברזילאי בן ה-21 נחת בלונדון וייתכן כי הוא בדרך לחתום בווסטהאם של בניון.

הברזילאי בן ה-21, שהבקיע במדי פורטו בגמר האלופות ב-2004, לא היה מרוצה בקורינתיאנס, זאת לאחר שמאמן הקבוצה, אמרסון ליאו, לא כל כך סופר אותו. בעבר נשמע השחקן כשאמר: "אני לא הולך להישאר ולעבוד כמו אידיוט אם המאמן לא רוצה בכדורגל שלי. אני אדאג לעצמי אם קוריניתיאנס לא תרצה יותר בשירותיי".

למרות חוסר הוודאות במעמדו של מאמן הפטישים, אלן פארדיו, נראה כי באפטון פארק לא לומדים לקח או שלא מאמינים באמונות טפלות. מאז שעברו טבז ומסצ'ראנו לאפטון פארק, הפטישים רק מקבלים בראש ושוקעים בתחתית הטבלה. האם מעבר הצפוי של קרלוס אלברטו ישנה את המגמה השלילית או שמא יוריד אותם ליגה? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully