וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך לשחרר את גיא לוי מנצרת עילית"

משה בוקר

26.10.2006 / 10:29

יו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, מנסה לעזור לנבחרת האולימפית. בטוטו זועמים מהפרסומות במשחק הראווה, אבי לוזון מפזר הבטחות

בהתאחדות לכדורגל בודקים אפשרות לבצע מספר שינויים בלוח המשחקים, כמו הקדמת משחקי גביע המדינה במספר חודשים, במטרה לסייע לנבחרות הבוגרת והצעירה המתקשות למצוא ימים פנויים לאימונים.

הבעיה החמורה יותר היא של גיא לוי, שמתקשה למצוא תאריכים נוחים להכנות של הנבחרת הצעירה לקראת אליפות אירופה. על פי תוכנית העבודה שבנה לוי, הוא מעוניין לקיים שמונה משחקי אימון בינלאומיים ולפחות ארבעה מחנות בחו"ל.

אוקראינה תשחק מול הצעירה בתחילת פברואר בישראל, ואילו נבחרת פולין ביקשה אף היא לקיים משחק אימון בארץ, אולם לוי מעדיף לשלב את המשחק מולה במהלך מחנה אימונים באירופה. את מחנות האימונים מעוניין מאמן הצעירה לקיים בחודשים אפריל ומאי, כשהעדיפות הראשונה היא בהולנד.

בינתיים צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי, אמר אתמול (רביעי) כי "בהתאחדות נתנו לגיא לאמן גם את נצרת עילית, כי הם לא האמינו שהנבחרת תעלה לאליפות אירופה. ההתאחדות צריכה למצוא את הדרך לשחרר אותו מהקבוצה".

"הוועד האולימפי מתכוון לתת את כל המשאבים והתנאים לנבחרת כדי שהיא תשחק בבייג'ין. נביא מרצים מהשורה הראשונה באירופה, נארגן תקציב לכל מה שהמאמן ירצה ולכן זה לא רציני שהוא יתעסק גם עם הקבוצה".

כוכבי הליגה שיחקו עם פרסומת של חברת הימורים. בטוטו זעמו

התנצלות של איצ'ה מנחם ולחץ גדול על מועצת ההימורים הצילו את ההתאחדות לכדורגל מקנס בגובה שני מיליון שקל.

על הקנס החליטו בטוטו בעקבות משחק הראווה שלשום בין בית"ר ירושלים לכוכבי הליגה, ששיחקו בתלבושת עם פרסומת לחברת ההימורים, ויקטור צ'נדלר.

"הייתי המום", מספר יו"ר מועצת ההימורים, גדעון בריקמן, "במשך יותר משנה אני מנהל מלחמת חורמה נגד ההימורים הלא חוקיים. פניתי לשרים בממשלה ולמשטרה, כדי לצאת נגדם למלחמה, ועכשיו ההתאחדות פתאום שותפה למשחק בו יש חסות לחברת הימורים לא חוקית".

במועצת ההימורים סערו הרוחות וגורמים במערכת הוסיפו: "אנו נלחמים בחברות ההימורים וההתאחדות מכניסה אותן מהדלת האחורית. הם שלחו שופט ויו"ר ההתאחדות היה שם ובירך, ובעצם נתן גושפנקה לדבר אסור".

כאמור, שיחה שניהלו אתמול בריקמן ומנחם הובילה לביטול הקנס הגבוה. "איצ'ה אמר לי כי הוא לא היה מודע לנושא וזה לא יקרה יותר. מי שמודה בטעות, יודע שטעה, קשה שלא לסלוח לו", הסביר בריקמן.

נאום הניצחון של אבי לוזון

הנהלת מרכז מכבי ישראל אישרה אתמול פה אחד את בחירתו של אבי לוזון לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, כפי שהמליצה בשבוע שעבר ועדת המינויים של מרכז מכבי.

בנאום הבחירה הצהיר לוזון כי הוא "מתכוון לדאוג לכך שעובדי ההתאחדות לכדורגל יתנו לקבוצות שירות בצורה מקצועית יותר, חמה יותר וטובה יותר. בהתאחדות לא יעשנו יותר, כמו בכל מוסד ציבורי - לא סיגרים ולא סיגריות. אדאג שההופעה של העובדים תשתפר, כיאה למוסד מכובד, ואעשה הכל כדי שנבחרת ישראל תגיע לאליפות אירופה והצעירה לבייג'ין".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully