וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיירות פורחת

עדי פרג'

25.10.2006 / 19:49

קשר הפועל קריית שמונה, תומר תייר, כבש שלושה שערים בשבועיים האחרונים והפך למצרך מבוקש. השחקן: "אני לא מתכוון לעזוב"

השם הכי חם בליגה הלאומית, תומר תייר, הפך בין שבועיים לשחקן הכי מבוקש בליגה. אחרי שלושה שערים מרהיבים בשני משחקים רצופים, ליטוף משלמה שרף ביציע העיתונות ואין ספור ראיונות לכל כלי תקשורת במדיה הארצית, החלו מטבעם הדיבורים סביב קשרה של קריית שמונה, בנוגע למעבר אפשרי לליגת העל כבר בחלון ההעברות הקרוב בינואר.

בשבוע האחרון צלצלו אל תייר לא מעט מקושרים, מקורבים וסוכני שחקנים למיניהם המעוניינים לייצגו, ביניהם גם סוכנים בכירים כגלעד קצב וג'קי דהאן. מה שמושך את עיניהם של אי אלו קבוצות מליגת העל, מלבד יכולתו של הקשר הצעיר, זו העובדה כי כרטיס השחקן של השחקן, שמיוצג כרגע רק על ידי אביו, נמצא ברשותו מה שחוסך לא מעט כסף לקבוצות המתעניינות בשחקן.

בסביבתו של תייר מדברים על כוונות מצד קבוצת האם של השחקן, מכבי נתניה, לנסות ולהחזיר את הקשר לשורותיה. גורם בקבוצת מכבי נתניה אמר בעניין: "היה ניסיון לבדוק את צירופו של תייר לקבוצה, אך לאחר שהתברר כי כרטיס השחקן שלו אינו שייך למכבי נתניה הוחלט להמשיך ולעקוב אחריו בשלב זה כשאופציית ינואר בהחלט באה בחשבון."

תייר עצמו מנסה לשמור על יציבות למרות כל המהומות: "אני שחקן של קריית שמונה ואשאר בקריית שמונה כל עוד קריית שמונה תירצה אותי. אני אוהב את המקום הזה, אוהב את הקהל וכיף לי להיות כאן. אני חושב שהעניין קצת יצא מפרופורציות, בסך הכל הבקעתי שני שערים ואני לא חושב שזה דבר נדיר."

תייר אישר כי פנו אליו סוכנים למיניהם ואמר: "נכון שפנו אלי ויכול להיות שגם אחתום בעתיד אם סוכן כזה או אחר, אבל אני לא מתכוון לעזוב את קריית שמונה, כך שבעצם אין לי מה לחפש אצל סוכנים בעונה הזו."

איזי שרצקי יו"ר קריית שמונה אמר בעניין: "הייתי מציע לכולנו להירגע, אנחנו רק בתחילת הדרך, תומר שחקן טוב מאוד, אבל הרעש סביבו מיותר. בכל מקרה, אם זה מרגיע מישהו, תייר יישאר בקריית שמונה גם בעונה הבאה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully