וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן בעד ההיסטוריה

לי בוץ

25.10.2006 / 14:05

מאמן מכבי ת"א מגיע לראשונה לדרבי מהצד הצהוב, לאחר 6 דרבים ללא הפסד כמאמן הפועל. מישאלוב מספר לזרים על משמעות המשחק

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לדרבי. כל הסגל עמד היום (רביעי) לרשותו של אלי כהן באימון שהתנהל באווירה טובה. בסיום האימון העביר כהן אימון אישי ללירן כהן ורועי דיין על בעיטות לשער ותרגל את יובל שפונגין ואורי שטרית בהצלות מקו השער.

לכהן יש עבר של 6 דרבים כמאמן הפועל, ואף לא הפסד אחד. כשנשאל האם הוא מתכוון לשחזר את הצלחותיו בדרבי מהצד השני ענה: "אני מאוד מקווה שכן, זאת השאיפה שלי ואני מקווה להתחיל פה ברגל ימין. מרגישים את ההתרגשות של תקופה של לפני דרבי. פעם אימנתי בירושלים ואמרתי שהדרבי כאן הוא הכי גדול וצחקו עליי. הדרבי הגדול מתקיים כל שנה בתל אביב ואין אף דרבי שדומה לו, גם לא הדרבי בחיפה. אנחנו מרגישם את האווירה, והרצינות והמתח רק יילכו ויתגברו לקראת המשחק, אבל אנחנו מקווים לבוא רגועים על מנת לשחק כדוגל טוב מלכתחילה ולנצח".

"להגיע לדרבי אחרי ניצחון 0:4 זה טוב מצד אחד כי יש הרבה ביטחון, אבל מצד שני זה יכול לגרום לאופוריה", הוא הוסיף. "אני מאמין שהשחקנים יחזרו לקרקע. להפועל יש יתרון עלינו, הם נמצאים עם 10 נקודות ומשחק חסר, ובנוסף הם משחקים באירופה ונמצאים בכושר משחק טוב. יש להם קבוצה טובה ויהיה קרב קשה".

משה מישאלוב אמר בסיום האימון: "אצל כל אחד מרגישים את ההתרגשות לקראת הדרבי וגם באימונים זה ניכר היטב. תמיד טוב לבוא לדרבי אחרי ניצחון שנותן לנו ביטחון, בעיקר לאחר שהפסדנו לפני שבועיים. בדרבי שום דבר לא יוצר שאננות, כי כל אחד יודע מה המשמעות של המשחק, אבל נבוא עם ביטחון ונעשה הכל כדי לנצח. התסריט האידיאלי מבחינתי הוא שניתן משחק טוב ונכבוש, לא משנה אם אני אבקיע או מישהו אחר".

מישאלוב גם לקח על עצמו להכניס את השחקנים החדשים בקבוצה לעניינים: "דיברתי עם קאלה ומרדיקוביץ' והסברתי להם מה זה דרבי. הם כבר יודעים על היריבות בין המועדונים, והם יודעים שזה משחק מאוד חשוב עבורינו. אמרתי להם שלמרות שכל דרבי חשוב בפני עצמו, הדרבי הזה חשוב במיוחד".

בקרב אוהדי מכבי לא ניכרת תכונה מיוחדת לקראת הדרבי, ולאימון היום הגיעו שלושה אוהדים בלבד. למרות זאת מישאלוב לא נשמע מודאג: "זה לא מטריד אותי. יש עוד כמה ימים לדרבי ואני מאמין שהם יבואו לאימונים בשישי ובשבת. אנחנו עושים הכל כדי לצאת לדרך חדשה שלא תאכזב את הקהל, ואם אלוהים ירצה גם נצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully