וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום צורם לעונה גדולה

25.10.2006 / 13:30

שחר פאר הובסה על-ידי נדיה פטרובה (5 בעולם) 6:1, 6:1, בשמינית גמר לינץ וסיימה את העונה הנהדרת שלה בהפסד עגום. רם וארליך ברבע גמר טורניר ליון

אחרי שהדיחה בסיבוב הראשון בטורניר לינץ את מריון ברטולי הצרפתייה, התייצבה שחר פאר בשמינית הגמר מול אחת מהטניסאיות הבכירות בעולם, אלופת הטורניר מהשנה שעברה, נדיה פטרובה. הרוסייה בת ה-24 מדורגת שנייה בטורניר וחמישית בעולם, והיא נמצאת בתקופה מצויינת בשבועות האחרונים, כולל זכייה בטורניר שטוטגארט והעפלה לגמר גביע הקרמלין במוסקבה.

כבר מההתחלה היה ברור לעין כי פאר לא מסוגלת לתת פייט לרוסיה החזקה וחבטות ההגשה המדהימות שלה. פאר, הידועה באופיה החזקה, לא הצליחה להראות זאת מול הקרחון, שכמעט ולא הזיעה בדרך ל-1:6, 1:6.

שתי הטניסאיות נפגשו רק פעם אחת בעבר, ברולאן גרוס ב-2005, גם אז ניצחה פטרובה בשתי מערכות. פאר ניסתה להרוס לפטרובה את המפגש הצפוי ברבע הגמר מול בת ארצה אנה צ'קווטאדזה, בשחזור של גמר גביע הקרמלין מלפני עשרה ימים, אך נראתה חסרת אונים. ההפסד של פאר סיים את העונה המצויינת שלה, ושלח אותה לפגרת החורף עד לתחילת עונת התחרויות החדשה.

פטרובה הגישה את המשחקון הראשון, פאר לא הצליחה לשבור את חבטות ההגשה. פטרובה המשיכה את המומנטום, שברה את חבטות ההגשה של פאר ועלתה ל-0:2. בהמשך כל אחת שמרה על חבטות ההגשה, פאר לא הצליחה להתייצב, עד שפטרובה שוב שברה לישראלית ועלתה ל-1:5, בדרך ל-1:6 וניצחון קליל במערכה הראשונה.

ההגשות של פאר פתחו את המערכה השנייה, והישראלית השכילה הפעם לשמור עליהן. במשחקון השלישי פאר כשלה לשמור על חבטות ההגשה, והמומנטום שוב חזק עם פטרובה, 1:2 לרוסיה, ומשם לניצחון קליל נוסף במערכה, 1:6 וניצחון במשחק. אחרי עונה מדהימה, פאר תרצה לשכוח את ההפסד הזה, למרות הפערים הברורים על הנייר.

אנדי רם ויוני ארליך עלו הערב לרבע גמר טורניר ליון, אחרי שניצחו את כריסטוף כאס אוליבר מארק, 3:6, 5:7. הצמד הישראלי יפגוש ברבע את ג'וליאן בנטו וארנו קלמונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully