וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה עשויה לארח את ישראל ללא קהל

25.10.2006 / 11:07

אופ"א תתכנס בקרוב ותחליט כיצד להעניש את ההתאחדות האנגלית, על התפרעות אוהדיה בזגרב. גם קרואטיה יכולה להיפגע קשות

האם אנגליה תארח את ישראל בדלתיים סגורות ללא קהל? ה'גארדיאן' האנגלי מפרסם הבוקר כי הנבחרת האנגלית עשויה להיענש על-ידי אופ"א בעקבות התפרעות אוהדיה בזגרב, במשחק נבחרתם מול קרואטיה, ולארח את משחקיה הבאים ללא קהל. כידוע, באופ"א מאוד רגישים לחוליגניזם האנגלי, שסוחב אחריו הרשעות קודמות. משחק הבית של אנגליה במוקדמות היורו יהיה מול ישראל, ב-8 בספטמבר 2007, ואם אופ"א תחליט שלא להסתפק בקנסות, חניכיו של דרור קשטן צפוים לבשורה טובה לקראת משחק החוץ הקשה ביותר בבית 5 של מוקדמות יורו 2008.

אופ"א כבר הרשיעה את ההתאחדות האנגלית, בטענה כי לא שלטה באוהדיה באותו משחק בזגרב, כמו גם את ההתאחדות הקרואטית. המשך הדיון בנושא יהיה ב-9 בנובמבר, כשהענישה המקסימלית היא אירוח משחקים ללא קהל. עונש אפשר נוסף: קנס כספי כבד להתאחדות האנגלית. במקרה אחר, אופ"א שוקלת גם להעניש את קרואטיה במשחק בית ללא קהל, דבר שיכול לפגוע בנבחרת של סלבן ביליץ' במאבקה מול ישראל על הכרטיס ליורו.

הרקע לכך הוא התנגשות אוהדי אנגליה עם המשטרה בזגרב לפני המשחק ב-11 לאוקטובר השנה, ופריצת המעטפת של אנשי הביטחון המקומיים סביב האצטדיון, למרות שאותם אוהדים אנגלים לא החזיקו בכרטיסים. אותם אוהדים אנגלים, אגב, יגיעו לישראל ב-24 למרץ 2007.

ההתאחדות האנגלית דוחה את הטענות ומתלוננת על ארגון הכניסות לאצטדיון בזגרב ועל הבלגן שנוצר באשמת המנהלים הקרואטים, לטענתם. אופ"א, למרות זאת, מתכוונת להעניש את שתי ההתאחדויות.

"ההתאחדות האנגלית מואשמת בהתנהגות בלתי הולמת של אוהדיה", טוען קצין התקשורת אופ"א, ויליאן ג'יליארד. "ההתאחדות הקרואטית מואשמת בניהול כושל של הכניסות לאצטדיון, והתנהגות הקהל הקרואטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully