וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הוקי: היצ'קוק פוטר מפילדלפיה

רז מיס

25.10.2006 / 5:32

הפתיחה הגרועה של הפליירס הובילה להדחתו של מאמן הקבוצה, יחד עם המנכ"ל בוב קלארק. מלחמה בין מטאלורג לפיטסבורג על מלקין

פתיחת העונה הגרועה של פילדלפיה (נכון לרגע כתיבת שורות אלה, פילדלפיה היא הקבוצה הגרועה בליגה עם 3 נקודות שלמות מ-8 משחקים) כבר גובה קורבנות: המאמן קן היצ'קוק פוטר ובמקומו מונה ג'ון סטיבנס,שאימן את קבוצת המיינורס של הפליירס. תיקים פטר נדבד, ניקו דימיטרקוס ונולאן באומגרטנר נופו מהסגל. אבל הצעד המשמעותי ביותר היה פיטוריו של המנכ"ל בוב קלארק. קלארק נמצא במועדון משנת 1969, אז נבחר בדראפט כשחקן. הוא שיחק בקבוצה 15 עונות ואז מונה למנכ"ל וניהל את הקבוצה עד השבוע, להוציא הפסקה של 4 שנים בין 1990 ל-1994. בנוסף לכל הצרות גם כוכב הקבוצה פיטר פורסברג נפצע אך הוא צפוי לחזור בקרוב.

המלחמה בין קבוצתו הרוסית של יבגני מלקין, מטאלורג מאגניטוגורסק, לבין הפיטסבורג פינגווינס מגיעה לבית המשפט. נציגים של הקבוצה הרוסית הגישו תביעה משפטית נגד הפינגווינס לבית משפט במנהטן. הרוסים טוענים כי פיטסבורג החתימה את מלקין, למרות שידעה שיש לו חוזה עם הקבוצה הרוסית. מלקין עצמו טען כי פעל לפי חוקי העבודה הרוסיים, לפיהם כל עובד רשאי לעזוב את מקום עבודתו בהתראה של שבועיים מראש. ב-NHL טוענים כי הרוסים מערימים קשיים על שיחרורו של מלקין כיוון שהתאחדות ההוקי הרוסית דחתה הסכם חדש בינה חבין הקבוצות בנושא מעבר של שחקנים רוסיים ל-NHL.

לא עושה רושם שהבלגאן הזה משפיע על מלקין, שהחל את העונה לאחר פציעה ובינתיים כבש שער בכל אחד מארבעת המשחקים הראשונים שלו בליגה.

הפתעת העונה עד כה היא ללא ספק שיקאגו בלקהוקס. הקבוצה, שהתרגלה בשנים האחרונות להיות הבדיחה של הליגה, מצאה את עצמה אחרי שלושה שבועות בראש הבית המרכזי עם 4 נצחונות ב-7 משחקים. אבל התנופה של שיקאגו קיבלה מכה רצינית כאשר שלושה שחקנים מובילים נפצעו תוך פחות משבוע: מרטין האוולט, שהוחתם כשחקן חופשי בפגרה והוביל את הליגה בנקודות, נפצע וייעדר לתקופה של בין שבועיים לשלושה. הסנטר מיכאל הנדזוס, שהגיע בטרייד מפילדלפיה והשיג 8 נקודות בשמונה משחקים, ייעדר עד סוף העונה בגלל פציעה ב-ACL והשוער ניקולאי חאביבולין סובל משבר באצבע ולא ידוע מתי יוכל לחזור לשחק.

עידכוני פציעות נוספים:

הקיצוני ימני המצויין של מינסוטה, מריאן גאבוריק, יעדר כשבועיים בגלל פציעה במפשעה.

ראיין מאלון, הקיצוני שמאלי של פיניקס, יעדר 4-6 שבועות בגלל שבר ביד.

בראין ברארד, המגן של קולומבוס, שלא שיחק במשך רוב העונה הקודמת בגלל פציעה בגב, עבר ניתוח נוסף ביום חמישי וספק אם יחזור לשחק לפני סיום העונה.

ג'יי מקי, מגן סנט לואיס, ייעדר 4-6 שבועות אחרי שעבר ניתוח בגלל שבר ביד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully