וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא מתכוונת לשחרר את קולאוטי לפומאס. בינתיים

רומן רוזנבלט

25.10.2006 / 15:20

"כרגע העניין לא נמצא על הפרק", מתעקשים באלופה. אולארה עונה למבקרים: "אני אותו שחקן". מגרשווילי ישלם את המחיר ויירד לספסל

מכבי חיפה תחזור הערב (רביעי) לאימונים לקראת משחק החוץ בשבת מול מכבי הרצליה. ניר דוידוביץ' ועבאס סואן עדיין אינם כשירים ורק לקראת המשחק ניתן יהיה לקבוע את כשירותם. המגן אדורם קייסי שנפצע לפני כשבוע במשחק מול אוקזר, עשוי להתחיל להתאמן היום, ועל פי הצוות הרפואי של הקבוצה, הוא צפוי לחזור לפעילות מלאה תוך שבועיים-שלושה, כך שהאפשרות כי ישחק במדי הנבחרת מול קרואטיה היא גבולית מאוד. מה שבטוח הוא שקייסי יפסיד את התמודדות מול גלזגו ריינג'רס בשבוע הבא.

במועדון סירבו היום להמשיך ולהתעסק בסוגיית קולאטי ופומאס המקסיקנית. "כרגע העניין לא נמצא על הפרק וחבל להתעסק עכשיו במה יקרה בעוד שלושה חודשים, הרבה דברים יכולים להשתנות עד אז. אי אפשר לדעת מה יהיה בעולם הזה מחר, אז על אחת כמה וכמה מה יהיה בעוד שלושה חודשים", אמרו היום בחיפה.

הבלם, רפאל אולארה, שזכה לביקורת לא קטנה, התייחס הבוקר לאירועים בתקופה האחרונה בראיון לאתר הרשמי. כשנשאל לגבי קצב ספיגת השערים בליגה (8 שערים בחמישה משחקים) אמר: "אם להודות על האמת, זה קצת יותר מדי עבורנו ואיננו רגילים לספוג כמות גדולה כל כך. לדעתי, מדובר בתקופה זמנית לא טובה ונצטרך לעבור אותה בהקדם. אין לי ספק שבהמשך הליגה נוריד משמעותית את הכמות. המאמן עובד איתנו על זה ונצליח לבלום ונתגבר על הבעיות".

אולארה לא מחפש אשמים במצב: "אני לא הסמכות המקצועית. יש מאמן שיודע איפה להניח את האצבע ולפתור את הבעיה. אנחנו לא מדברים על מאמן טירון אלא על רוני לוי שזכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות. לפעמים אני המום איך בקלות כל כך מדהימה שוכחים שהוא אחד מהטובים בישראל. תנו לו לעבוד בשקט ותראו שימצא פתרון".

לגבי הביקורת שהוא סופג בעצמו לאחרונה והשפעת המלחמה בצפון עליו אמר אולארה: "לא רק שאיני קורא את מה שכותבים עלי, אני המבקר הכי טוב שלי. לא מפריע לי כאשר אומרים שאני שחקן אחר מהעונה שעברה. הבעיה מתחילה אצל האנשים שאינם יודעים שהיו ואני סובל עדיין מפציעות שהפחיתו את היכולות שלי. לכן, אני מאוד רגוע ויודע שאתגבר על הכל ואחזור בקרוב לכושר הפיזי על מנת שאגיע לרמת המשחק שלי. למודאגים השונים אני יכול לבשר שאני עושה הכל כדי להצליח. נשארתי אותו שחקן. לגבי המלחמה, היא מאחורינו וכעת כל המבטים לעבר העתיד. חשוב להיות טוב יותר לקראת המשחקים הבאים. לפני מספר חודשים, אם היית שואל אותי את השאלה הזאת, הייתי עונה שאולי כן, אך כמו שהסברתי קודם, הבעיה העיקרית היא להבריא מהפציעות שאני עובר".

לגבי הציפיות מהעונה הנוכחית באירופה ובארץ היה הבלם הצ'יליאני נחוש מאוד: "המחשבה שלי, ואני מבטא את דעתם של כל השחקנים, מבלי לבקש את רשותם, שאנחנו צריכים לעלות ולנצח בכל משחק. זאת לא סיסמא ריקה מתוכן. אני רק שנתיים בארץ והספקתי ללמוד מה הדרישות במכבי וממכבי. נמשיך להתאמץ ולשחק, כמו שעשינו עד כה, נשתדל להשתפר בליגה ובסוף המירוץ נראה מה יקרה. הכי טוב זה להצליח בכל החזיתות, למרות שזה קשה אפילו לקבוצות גדולות בעולם. ננסה ואני מקווה שנעמוד בכל המשימות. לוותר על אירופה למען הליגה או להיפך ? אף אחד ממכבי לא יסכים".

לסיום, נשאל אולארה על יחסיו עם שחקנים מסוימים בקבוצה, כרמז לתקרית עם ניר דוידוביץ במשחק מול הפועל תל אביב, שענה: "יש לי מערכת יחסים טובה מאוד, ואני מדגיש טובה מאוד, עם כולם. בודאי שקיימים לפעמים חילוקי דעות אבל החשוב מכל זה למצוא זמן לדבר ולהבהיר את המחלוקות. את זה למדתי מאז שהייתי ילד, גם מחוץ לכדורגל. זה האופי והסגנון שלי. זה לא פגע בי או בקבוצה כי לא היה מה שיפגע. לקחו נמלה והפכו אותה לפיל. החזרתי אותה לגודלה המקורי".

מגרלשווילי בדרך לשיחה צפופה (מאת משה הרוש, הארץ)

יממה אחרי שאיבדו שתי נקודות חשובות להכח עמידר, במכבי חיפה מנסים להפיק לקחים לקראת מכבי הרצליה. נראה כי הראשון לשלם את מחיר היכולת החלשה יהיה חיים מגרלשווילי, שספג את מירב הביקורת. לנוכח העובדה שאדורם קייסי ייעדר בשבועות הקרובים עקב הקרע בשריר הירך, יבחן רוני לוי את שילובו של איסלאם כנעאן בהרכב.

למגרלשווילי צפויה השבוע שיחה אישית עם מאמנו כדי להסביר לו "דברים בסיסיים בכדורגל, כמו סגירה אלכסונית, עמידה נכונה בהגנה ושיפור היכולת ההגנתית", כפי שמסר אתמול מקורב למאמן. יחד עם זאת, בחיפה מודעים כי הדחת מגרלשווילי מההרכב לטובת כנעאן "תגמור אותו סופית. צריך יהיה לחשוב טוב לפני שעושים שינוי כזה כי המשמעות היא לקרוע את החבל שבו מחזיק מגרלשווילי בחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully