וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר במגעים עם ואדים יבסייב

משה בוקר

25.10.2006 / 7:57

המגן הימני בן ה-30, שמשחק בלוקומוטיב ובנבחרת רוסיה, ביקש לבדוק פרטים. יוסי מזרחי מעוניין בו כדי להעביר את אפק וזיו לקישור

בית"ר ירושלים מנהלת משא ומתן עם ואדים יבסייב, המגן הימני של לוקומוטיב מוסקבה. בית"ר הציעה בימים האחרונים ליבסייב, המשתייך לסגל נבחרת רוסיה, להצטרף לקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות בינואר.

יבסייב בן ה-30, שחתום בלוקומוטיב עד 2009, ביקש לבדוק בימים האחרונים פרטים עם בית"ר, ויצר קשר עם גורם ישראלי-רוסי. הוא שאל אותו, בין היתר: "שמעתי שהבעלים של בית"ר הוא רוסי, מיליארדר, האם כדאי לי לבוא לירושלים? שמעתי שהם החליפו מאמן". הידיד סיפר ליבסייב כי אכן מדובר במועדון מהגדולים בכדורגל הישראלי, עם בעלים עשיר מאוד, והמליץ לו בחום לבוא לשחק בארץ הקודש.

יבסייב החל את הקריירה בספרטק מוסקבה, שיחק במדי קבוצת המילואים ובהמשך במדי הקבוצה הבכירה במשך שמונה שנים, כשבתווך הושאל לטורפדו לשנה. בשש השנים האחרונות הוא משחק בלוקומוטיב. את הופעת הבכורה בנבחרת רשם באוגוסט 1999.

בבית"ר בודקים מספר אפשרויות בנוגע לזרים לקראת פתיחת חלון ההעברות. המאמן החדש, יוסי מזרחי, מעוניין בהחתמת מגן ימני זר ברמה גבוהה, בין השאר כדי שיוכל להשתמש בכישוריהם של עומרי אפק ויואב זיו במרכז השדה.

הצעיר הניגרי, סאקיבו אטנדה, הרשים אתמול את יוסי מזרחי במשחק ראווה בין בית"ר ירושלים לכוכבי הליגה, ונראה כי הקבוצה תחתים אותו בחודש ינואר ותשאיל אותו לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully