וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנגר ניסר את הדרך לניצחון

25.10.2006 / 6:01

כריס קרפנטר דפק הופעה, חיסל את דטרויט ואחרי ה-0:5 על הטייגרס, סט. לואיס צריכה רק עוד שני נצחונות כדי לזכות בוורלד סירייס

כריס קרפנטר היה בסך הכל צל של עצמו עד כה בפלייאוף הבייסבול, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא היה הכריס קרפנטר הישן, הרגיל והטוב. זוכה הסיי יאנג (המגיש הטוב ביותר) מה-NL בשנה שעברה לא היה צריך כתמים, שרף או בוץ על היד, הוא פשוט חיסל את שחקני דטרויט טייגרס בדרך לניצחון גדול וליתרון 1:2 בוורלד סירייס. סט. לואיס צריכה כעת שני נצחונות בלבד כדי לקבל את התואר הנכסף "אלופת העולם בבייסבול". הלילה תהיה לה הזדמנות למחוק עוד משחק בדרך למטרה, כשג'ף סופאן יעלה מול ג'רמי בונדרמן.

סט. לואיס - דטרויט 0:5 (1:2 לסט. לואיס בסדרה)

מנצח: כריס קרפנטר; מפסיד: נייט רוברטסון

אחרי המבוכה הגדולה ממשחק 2 אפשר היה, אולי, לצפות באיזשהו מקום לדעיכה מוראלית של הקרדינלס. היה הרבה מקום לדאגה אצל האוהדים הנפלאים של סט. לואיס, בעיקר מאחר שכשאצל טוני לה רוסה מבוכה בדרך כלל הופכת למפלה. אבל לא עם קרפנטר על הגבעה. שמונה אינינגים כוחניים במיוחד, רק שלוש חבטות, שישה סטרייקאאוטים וערב מחשמל וארוך עבור הטייגרס - זו הייתה מנת חלקו של האס של סט. לואיס.

מנגד עמד נייט רוברטסון. הוא הגיש חמישה אינינגים, בהם לא היה רע (שתי ריצות חובה, שלושה סטרייקאאוטים, ואיכשהו השאיר סיכוי מסוים לטייגרס, אבל דווקא הבולפן האמין עם ג'ואל זומאיה ופרננדו רודני קבר את הסיכויים. ג'ים אדמונדס, בעונה בינונית מינוס, שוב הפציע בפלייאוף הזה, עלה לבסיס שלוש פעמים, הכניס שתי ריצות והיה מהאחראים ההתקפיים לניצחון.

אחרי שלושה אינינגים מאופסים עלו הציפורים האדומות ליתרון. לאחר שהבסיסים התמלאו, חבטה לא טובה של רוני בליארד פסלה את פרסטון ווילסון בבסיס הבית, אבל אחריו עלה אדמונדס. דאבל חזק לימין, סקוט רולן ואלברט פוחולס דרכו על הצלחת וסט. לואיס ביתרון 0:2.

הקונצרט של קרפנטר המשיך והמשיך. סטרייקאאוט מפה, סטרייקאאוט משם, כשרק שון קייסי מצליח איכשהו לגעת בו עם סינגלים. באינינג השביעי נגמר המשחק. ג'ואל זומאיה, שהיה ענק עד כה בפלייאוף, הוליך את דייויד אקשטיין ואת ווילסון, וזו הייתה טעות. כי אולי מרוב פחד מפוחולס, הוא ביצע שגיאה איומה, מסר כדור לא טוב דווקא לבסיס השלישי במקום ללכת על האאוט הבטוח והשניים הבקיעו - 0:4. סו טאגוצ'י, אחד מהגיבורים הפחות מתוקשרים של הפלייאוף הזה, הבקיע את הריצה החמישית - 0:5 נפלא לסט. לואיס.

הלילה תצטרך דטרויט את ג'רמי בונדרמן בשיא כושרו מול ג'ף סופאן, שב-NLCS מול המטס היה מבריק. המשחק יחל ב-2:00 ויועבר ב-FOX.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully