וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלארמו ומסינה רודפות אחרי הכבוד

24.10.2006 / 17:41

הדרבי הסיציליאני יעמוד במרכזו של המחזור השמיני של הסרייה A. אינטר מארחת את ליבורנו, מילאן בחוץ נגד קייבו

המחזור השמיני בליגה האיטלקית יתקיים מחר (רביעי), ובמרכזו הדרבי הסיציליאני, בו תארח פאלרמו את מסינה. הורודים ינסו לשמור על המקום הראשון אותו כבשו, לאחר שניצחו במפתיע את מילאן (0:2) במחזור הקודם, אבל מול היריבה המושבעת מסינה, זה לא יהיה קל.

אינטר, המדורגת שנייה , דולקת אחרי הקבוצה מסיציליה ותנסה לחזור למקום הראשון, לאחר שתארח את ליבורנו במילאנו. מילאן, לה ההפסד לפלרמו היה הראשון העונה, יוצאת למשחק חוץ מול קייבו, המסובכת בתחתית הליגה, ועדין ללא ניצחון מתחילת העונה.

פאלרמו - מסינה (20.30)

הדרבי אותו תארח פאלרמו באיצטדיון רנזו ברברה, לא יהווה רק מפגש יוקרתי עבורה, אלא גם הזדמנות לספק הצהרת כוונות לגבי העונה הקרובה. קבוצתו של פרנצ'סקו גואידוליני מחפשת את ניצחונה השישי העונה, וזה לא יהיה קל מול מסינה. השוער אלברטו פונטנה יפתח בשער הוורודים שיחסרו את פדריקו אגילרדי הפצוע.

מסינה, המדורגת תשיעית, תחסר את מרקו יוליאנו הפצוע ברגלו ואת מקומו במרכז ההגנה יתפוס ג'יאקומו ריאה. הקשרים ניקולס קורדובה וכרמינה קופולה, חוזרים מהשעיה וצפויים לפתוח בהרכב.

אינטר - ליבורנו (20.30)

הנרזורי עדיין ללא הפסד בליגה האיטלקית, אבל במשחקיהם האחרונים לא הרשימו במיוחד וסיימו את שני המחזורים האחרונים בליגה בניצחון דחוק (1:2) על קטאניה, ותיקו בחוץ (0:0) נגד אודינזה.

הלחץ ירד מעט מהמאמן רוברטו מאנצ'יני, אבל באינטר תמיד מעניין ובמוקד העניינים נמצא כיום אדריאנו. החלוץ הברזילאי, שלא פוגע זה תקופה ארוכה, נשלח על ידי המועדון ל"חופשת החלמה" בברזיל על מנת לתת לו להשתחרר מהלחץ הרב בו הוא שרוי ולהרחיק אותו מבית המשוגעים שמנהל מאסימו מוראטי.

בהתקפת הקבוצה צפויים לפתוח אלברו רקובה וחוליו ריקרדו קרו במקום זלאטן איברהימוביץ', שנמלט מעונש הרחקה, והארגנטינאי הרנן קרספו. בכך מקווה מאנצ'יני למצוא את הנוסחה שתביא מזור להתקפה המקרטעת של אינטר.

אם ליברונו תפתיע ותנצח את אינטר, היא תשווה את מספר נקודותיה לקבוצתו של מאנצ'יני ותייצב עצמה בצמרת טבלת הסרייה A. בחוד הקבוצה צפויים לפתוח איברהימה באקאיוקו וכריסטיאנו לוקארלי.

מילאן - קייבו (20.30)

שחקניו של קרלו אנצ'לוטי גרמו להרבה מהמרים לתפוס את ראשם באכזבה, לאחר שהפסידו במחזור הקודם בביתם לפאלרמו, 2:0. הרוסונרי ינסו להתאושש כשישחקו בורונה מול קייבו הקטנה ואם לאינטר יש את אדריאנו הלחוץ, הרי שאלברטו ג'ילארדינו מגלם את דמות החלוץ המחמיצן במילאן.

חלוץ נבחרת איטליה עדין לא כבש שער מתחילת העונה, אך אנצ'לוטי מאמין בו וכפי הנראה יפתח איתו בחוד ולצדו יציב את ריקארדו אוליביירה הברזילאי. מילאן תחסר את סרג'יניו, ג'וזפה פאבאלי ויואן גורקאף הפצועים.

קייבו, שעדיין לא ניצחה העונה ונמצאת בתחתית הליגה, מנסה לצאת לדרך חדשה עם מאמנה החדש ג'יג'י דל נרי.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - קליארי
אמפולי - אודינזה
רג'ינה - פארמה
רומא -אסקולי
סמפדוריה - לאציו
סיינה - קטאניה
טורינו - פיורנטינה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully