וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארדיו: "אנחנו צריכים את האוהדים שלנו כדי שירימו אותנו"

24.10.2006 / 23:21

לראשונה אחרי 74 שנה ווסטהאם ספגה הפסד שמיני ברציפות, הפעם 2:1 לצ'סטרפילד בגביע הליגה. גביעים באירופה: מונאקו ושאלקה עפו

פרק חדש בהידרדרותה של ווסטהאם יונייטד נרשם הערב (שלישי), אחרי שהפטישים הפסידו בחוץ לצ'סטרפילד 2:1 במסגרת הסיבוב השלישי של גביע הליגה באנגליה.

קבוצתו של אלן פארדיו, שלא כבשה 672 דקות רצופות בכל המסגרות, עלתה ראשונה ליתרון משער של מרלון הרווד בדקה הרביעית. צ'סטרפילד השוותה את התוצאה בדקה ה-54 משער של קולין לארקין. הפטישים הרבו להחמיץ בדקות הסיום, אך היתה זו דווקא צ'סטרפילד שהשלימה את המהפך בדקה ה-87 עם שער של קאלב פולאן, הנחילה לווסטהאם את הפסד שמיני רצוף והדיחה אותה מהמשך המפעל. יוסי בניון לא היה בסגל למשחק.

ההפסד הזה מהווה שיא נוסף בנפילה של ווסטהאם, שלא מזמן נתנה הצגה מהנה בגמר הגביע והייתה בטוחה שעם הגעתם של מסצ'ראנו וטבז היא בדרך לליגת האלופות. זהו רצף ההפסדים הארוך ביותר של הפטישים ב-74 השנים האחרונות, ופארדיו כבר לא יודע מה להגיד.

"זה המקום שלנו כרגע, אנחנו לא מצליחים לתפוס את עצמנו בידיים", אמר המאמן באכזבה בסיום, "האחריות ליכולת של הקבוצה היא שלי, וכרגע זה לא נראה טוב. אבל אני חזק מספיק כדי להמשיך להילחם, ואני מקווה שגם השחקנים שלי. אם אי פעם היינו צריכים את האוהדים שלנו כדי שירימו אותנו - עכשיו זה הרגע".

תוצאות נוספות:

ווסט ברומיץ' - ארסנל 2:0
לידס - סאות'נד 3:1
נוטס קאונטי - סאות'המפטון 0:2
ווטפורד - האל סיטי 1:2
שפילד יונייטד - ברמינגהם 4:2
אברטון - לוטון 0:4
וויקומב - דונקסטר 1:2
לסטר - אסטון וילה 3:2
פורט וייל - נוריץ' 2:3

גביע גרמני: שאלקה בחוץ

פ.צ קלן מהליגה השנייה הפתיעה היום (שלישי) את שאלקה 04 מצמרת הבונדסליגה, ואחרי שעקצה אותה פעמיים בהארכה השלימה ניצחון גדול 2:4, והדיחה את יריבתה האזורית מהמשך משחקי הגביע הגרמני. שאלקה כבר פיגרה 2:0, אך הצליחה להשוות למרות ששיחקה בעשרה שחקנים (זלאטו באג'רמוביץ' הורחק). בהארכה כבר אזלו לשחקניה האנרגיות, והם ספגו צמד ששולח אותם הביתה בשלב מוקדם.

תוצאות נוספות:
האנובר-בורוסיה דורטמונד 1:0
וולפסבורג-פיירבורג 0:1
בוכום-קרלסרואה 2:3

גביע צרפתי: מונאקו שוב מושפלת

מונאקו המשיכה את מסכת ההשפלות שלה בצרפת, כשהפעם הודחה מהגביע הצרפתי על ידי ריימס מהליגה השנייה. רק יום אחד אחרי שפיטרו את המאמן לאסלו בולוני, מועדון הפאר הצרפתי התקשה לחדור את ההגנה של הקבוצה הקטנה מהצפון, ואחרי 0:0 בתום 120 דקות, הרכש מיובנטוס מרקו די ואיו החמיץ את בעיטת הפנדל האחרונה, ושלח את מונאקו להמשך התרסקות מביכה, 4:3 בסיום בעיטות ההכרעה.

במשחק המרכזי של הערב פגשה מחזיקת הגביע נאנסי את טולוז, והצליחה להעפיל לרבע הגמר אחרי ניצחון 1:2 בזכות שני שערים של דוסונמו (45) ולקלוסה (82).

תוצאות נוספות:
ליל-ראן 2:0
לה מאן-לאנס 1:3
סושו-דיז'ון 0:5

גביע ספרדי: הפסד לאתלטיקו מדריד

במסגרת המשחק הראשון בסיבוב הרביעי של הגביע הספרדי הפסידה אתלטיקו מדריד במגרשה הביתי 1:0 ללבנטה, משער של חואן פרננדו נינו בדקה ה-88. אלאבס וסלטה ויגו סיימו ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully