וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם בית"ר תיקח אליפות, יהיה לי חלק בה"

אסף שקד

26.10.2006 / 11:08

ארדילס הגיע לבית וגן ונפרד מהשחקנים. לואיס פרננדז יגיע לארץ, למשחק מול אשדוד. מזרחי מתלבט בין מירוסוביץ' לפבריס פרננדז

ג'ואנו פינטו, חלוצה הברזילאי של בית"ר ירושלים, יחמיץ את המשחק ביום שבת מול מ.ס אשדוד. השחקן, שכבש את השער הראשון מול מכבי הרצליה, חש שלשום (שלישי) בבוקר כאבים באזור שריר התאומים ונטש את האימון לטובת בדיקות בבית החולים הדסה. בבדיקות התגלה אצלו חשש לקרע בשריר התאומים, והוא נצטווה לנוח בימים הקרובים.

כאמור, בצוות המקצועי של בית"ר העריכו כי פינטו לא יהיה כשיר למשחק מול אשדוד, והוא אמור לחזור להתאמן רק במהלך אמצע השבוע הבא.

פינטו לא יהיה היחיד שיחסר מול אשדוד. חברו לחוד ברק יצחקי עדיין פצוע, ורק בעוד כשבועיים הוא אמור לחזור לאימונים. צמד החלוצים שפתח את העונה בהרכב מוצא את עצמו כעת מחוץ לסגל במשחק בשבת, ואת המשבצת הפנויה לצדו של בן שושן יתפוס אחד מבין השניים - טוטו תמוז או כריסטיאן פביאני.

הראשון רשם לעצמו מספר מניות לאחר כיבוש השער השלישי מול מכבי הרצליה בטדי, ואילו פביאני מגלה יכולת טובה מאוד באימונים ויתכן כי מזרחי ייתן לו את ההזדמנות לפתוח בהרכב כבר בשבת הקרובה.

מאמן בית"ר ירושלים בעונה שעברה, לואיס פרננדס, יהיה אורח כבוד במשחק בין באשדוד. הצרפתי תכנן כבר לפני למעלה מחודש את הביקור בישראל והוא יגיע למפגש המסקרן.

מאמן הקבוצה הקודם, אוסבלדו ארדילס, הגיע היום (חמישי) לאימון ביחד עם מי שהיה עוזרו, אמיליו קומיסו. השניים נפרדו מהשחקנים בצורה מעוררת הערכה. "אם בית"ר תזכה באליפות, יהיה לי חלק בזה", אמר ארדילס לכתבים במקום, בדרכו מחדר ההלבשה למכוניתו. בתחילת השבוע הבא יעזבו השניים את הארץ.

משחק כיסאות באימון

יוסי מזרחי תירגל הבוקר (חמישי) את ההרכב הצפוי לפתוח מול מ.ס. אשדוד, כשההתלבטות שלו היא בשתי עמדות: העמדה הראשונה היא עמדת הקשר ההתקפי, בה מתלבט המאמן אם לפתוח עם מילובאן מירוסוביץ' או פבריס פרננדז. בתחילת האימון תורגל מירוסוביץ' בהרכב, אך במהלכו קיבל פרננדז גופיה על חשבון הצ'יליאני, ובהמשך חזר מירוסוביץ' ללמוד את גופיית ההרכב.

העמדה השניה היא עמדת החלוץ. טוטו תמוז תורגל כחלוץ לצידו של עמית בן שושן שיפתח, אך בדומה למירוסוביץ', במהלך האימון העביר תמוז את הגופיה לכריסטיאן פביאני. בהמשך האימון תירגל מזרחי אפשרות נוספת בהרכב, כשהעביר את החולצה ליואב זיו, ובכך למעשה ותירגל של מערך של חמישה קשרים וחלוץ בודד. תומר בן יוסף לא תורגל בהרכב, אלא אריק בנאדו.

עדכון ראשון: 25/10/06, 20.05
עדכון אחרון: 26/10/06, 11.05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully