וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרום אפריקה תהיה מוכנה ל-2010"

24.10.2006 / 19:32

הנשיא מבקי מרגיע את הפקפוקים בנוגע ליכולות האירוח של אפריקה. ארגנטינה ממשיכה להילחם בחוליגנים, פלמנגו לא רוצה את אדריאנו

נשיא דרום אפריקה, טאבו מבקי, מכחיש את הטענות לפיהן מדינתו לא תהיה ערוכה בזמן למשימת אירוח המונדיאל ב-2010. היום (שלישי) נערכה פגישה בין הוועדה המארגנת המקומית לבין נציגי פיפ"א, שהגיעה על רקע שמועות כי דרום אפריקה רחוקה מלהיות מוכנה לארח את המונדיאל הראשון באפריקה.

הביקורות מעלות את השאלות אם דרום אפריקה יכולה להתמודד עם אירוח של חצי מיליון תיירים. הבעיות שמדאיגות את אנשי פיפ"א הן המחסור בתשתיות מבחינת תקשורת, מלונות ותחבורה ציבורית, וגם איצטדיונים שלא עומדים בסטנדרטים העולמיים.

"הכדורגל האירופאי לא היה נהנה מהיוקרה שלו לולא הוא היה משתף את הכדורגלנים מאפריקה", אמר מבקי, "האירוח שלנו יפתיע את כל המקטרגים, וכמו שסיפקנו לעולם כדורגלנים מוכשרים ואטרקטיבים, ככה גם נספק לו אירוח מופתי, מוצלח ומסודר, ונהיה בית חם לחגיגה הגלובלית של העולם".

עכשיו אינדפנדיינטה נלחמת בחוליגנים

ארגנטינה ממשיכה להילחם באלימות בכדורגל. לאחר שביום ראשון נדחה המשחק בין ראסינג קלוב לבוקה ג'וניורס, היום (שלישי) הודיעה אינדפנדיינטה כי גם היא מתכננת למנוע מאוהדי ריבר פלייט להיכנס לשטח איצטדיונה לקראת המשחק בין שתי הקבוצות ביום ראשון.

ההודעה הזאת, כאמור, מגיעה ימים ספורים אחרי שהמשחק בין בוקה ג'וניורס לראסינג נדחה, כיוון שהאחרונה סגרה את שעריה בפני אוהדיה החוליגנים של בוקה, החלטה שנדחתה על ידי בית המשפט ועוררה סערה גדולה בארגנטינה בנוגע לזכויות האוהדים ולזכויות של קבוצות לנעול בפניהם את השערים.

חוליו קמפראדה, נשיא המועדון, טוען שהאחריות לנושא חייבת להיות של המשטרה. "הם יודעים טוב מאוד מי הם האוהדים האלימים", אמר קמפראדה. המשטרה בבואנוס איירס סירבה לסייע לראסינג למנוע את כניסתם של אותם חוליגנים (הידועים בכינוי "לה 12"), שמעורבים בעשרות תקריות אלימות במגרשי כדורגל בשנים האחרונות.

האלימות בכדורגל הארגנטיני היא בעיה ותיקה ומוכרת. השנה נדחו כבר שני משחקים בגלל בעיות אלימות, בעוד המשחק בין בוקה לחימנסיה דה לה פלטה הופסק באמצע לאחר שהשופט שספג איומים מנשיא חימנסיה.

אדריאנו יחזור לפלמנגו?

פלמנגו מכחישה את הדיווחים לפיהם היא התעניינה בחלוצה הברזילאי של אינטר, אדריאנו. החלוץ בן ה-24, שנמצא בחופשה על מנת לחזור ל"כושר נפשי", החל את הקריירה שלו בקבוצה מריו דה ז'נירו, אבל נשיא המועדון אומר: "לצערנו, אין לנו את האמצעים הכספיים לצרף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully