וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהתחלה רציתי לברוח"

24.10.2006 / 12:34

עיתון ניגרי פירסם ראיון עם שוער בני יהודה, וינסנט אניימה, שסיפר על ההתחלה הקשה בישראל. השוער בתגובה: "טוב לי בקבוצה"

ה"דיילי סאן", אחד העיתונים המובילים בניגריה, פירסם ראיון עם שוער בני יהודה ונבחרת ניגריה, וינסנט אניימה, בו סיפר השוער על העתיד של נבחרת ניגריה וגם על ההתחלה שלו בישראל.

אניימה התייחס למעבר שעשה לישראל ולבני יהודה: "תודה לאל שאני לא משחק בניגריה, אבל זה לא היה המעבר המועדף עלי. רק רציתי לעזוב את ניגריה. היו לי הצעות מצרפת, יוון וטורקיה, וגם בולטון עקבה אחרי. אני חושב שאולי עשיתי טעות שהגעתי לבני יהודה. בהתחלה רציתי לברוח, לעזוב, אבל הם פנו לפיפ"א כדי ליישב את הסוגיה והייתי חייב לציית למה שפיפ"א החליטה. הרי לא רציתי שישעו אותי מכדורגל".

אניימה שיחק בקבוצת אנימבה עוד בטרם עזב את ניגריה. כשזו שיחקה בגביעים האפריקאים, נהג מאמנה להחליף את אניימה במידה והמשחקים עמדו להגיע להכרעה בפנדלים. אניימה התבטא בנושא: "אין לי מושג למה החליפו אותי בפנדלים. זה בדרך כלל עבד לטובה אבל בישראל המשחק שונה. עצרתי כאן פנדלים ועכשיו אני מבין שאני שוער טוב גם לזה".

השוער גם דיבר על נבחרת ניגריה, בה הוא משמש כשוער ראשון מאז 2002: "אהיה אסיר תודה לעולמים למאמנים של הנבחרת שהאמינו בי כבר מגיל צעיר. לא חשבתי שאהיה שוער ראשון באותה תקופה והופתעתי כשהודיעו לי את זה רק בחדר ההלבשה".

על השאיפות של הסופר איגלס אמר אניימה: "לעובדה שלא העפלנו למונדיאל בגרמניה הייתה השפעה גדולה על הקריירה שלי, אבל רק אלוהים יודע למה לא עלינו. אני חושב שלמדנו את הלקח שלנו. אנחנו לא רוצים לדבר על זה אלא רק להסתכל קדימה ולהביא את הנבחרת להישגים. כשראינו את המונדיאל בלי ניגריה זה מאוד הכאיב לנו".

באשר לאליפות אפריקה ב-2008 בגאנה, אנחנו בטוחים שנעפיל אליה וזו לא בעיה גדולה עבורינו. אנחנו מרוכזים כבר במונדיאל 2010 בדרום אפריקה. זכינו באליפות אפריקה פעמיים, אבל לא במונדיאל. אנחנו להוטים להראות לעולם מה אנחנו שווים. אנחנו רוצים שהעולם יידע שהקסם של ניגריה עוד לא פג".

רונית אשכנזי, דוברת בני יהודה אמרה בתגובה: "זה לא חדש ו-וינסנט תמיד אמר שהוא עשה טעות על כך שחתם על שני חוזים לפני שנה. הוא יודע שהקבוצה הייתה צריכה לפתור את העניין עם פיפ"א".

אניימה עצמו אמר היום (שלישי): "אני שמח בבני יהודה. בכלל לא התראיינתי ל'דיילי סאן'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully