וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטילוב מכוון גבוה

רמי היפש

24.10.2006 / 9:10

"זו קצת סנסציה" אמר המתעמל הישראלי היחיד שהופיע בגמר מכשיר בודד באליפות העולם להתעמלות, "אני יכול להעפיל לגמר הקרב הרב"

"קצת סנסציה", כך מכנה אלכס שטילוב (19), שהפך לישראלי הראשון שמופיע בגמר במכשיר בודד באליפות העולם בהתעמלות, את ההישג שרשם בשבוע שעבר בדנמרק. הוא סיים חמישי במוקדמות בתרגיל הקרקע, והשיג את המקום השביעי בגמר.

שטילוב, שעלה לישראל לפני ארבע שנים מאוזבקיסטן, מתעמל כבר 15 שנה ומצטיין בעיקר בתרגיל הקרקע. "חשבתי שאני מסוגל להגיע לגמר בגלל שזה התרגיל החזק שלי ובאליפות אירופה הייתי קרוב", סיפר. "התרגשתי מאוד בגמר. בניגוד לקרב רב, כשמתחלקים בין כל המכשירים, כולם מסתכלים רק עליך וזה לא היה קל. היה נחמד, כל המתעמלים והמאמנים ברכו אותי, כי זאת היתה קצת סנסציה".

היכולת בתרגיל הקרקע, עם זאת, לא מבטיחה לשטילוב מקום בבייג'ין. למתעמלים יש רק תחרות קריטריון אחת לאולימפיאדה - אליפות העולם ב-2007, וכדי להגיע למשחקים האולימפיים חייב ישראלי להיות בין ה-24 שיעפילו לגמר הקרב רב. לישראל מובטח רק מקום אחד, ושטילוב יתחרה מול פאבל גופמן המנוסה.

כך שיכול להיות ששטילוב יעפיל לגמר בקרקע בשנה הבאה, אולי אף ייקח מדליה, ולא יתחרה בבייג'ין. "אני מאמין שיש לי את היכולת להעפיל לגמר הקרב רב וגם לגמר במכשיר שאני אוהב", אמר והוסיף באופטימיות: "אולי להשיג יותר מהופעה בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully