וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זו דרך לדרבן

לי בוץ

24.10.2006 / 7:44

"אם אתה רוצה שנשמח בבריתה של הבת שלך, כדאי שתשחק", אמר יצחק שום לאליניב ברדה. במחצית הוא נזף בשחקנים, ובסוף גם ניצח

עוד לפני פתיחת המשחק של הפועל ת"א מול הפועל פ"ת (0:2 להפועל ת"א), מאמן האדומים, [[יצחק שום]], דאג להלחיץ כמה משחקניו. באסיפת הקבוצה הוא אמר לאליניב ברדה: "אם אתה רוצה שנשמח בבריתה של הבת שלך, כדאי שתשחק".

במחצית המשחק, שום ירד זועם לחדר ההלבשה ונזף בשאר השחקנים. לתומר חליבה, שהיה אחד החלשים בהפסד לפנאתינייקוס אמר שום: "עידן סרור עושה לך בית ספר". ליגאל אנטבי אמר: כל הזמן עוקפים אותך באגף".

שום אמר בסיום: "שיחקנו פחות טוב אבל מטבע הדברים יש גם משחקים כאלה. שום משחק לא דומה למשחק שאחריו, עובדה שחיפה ניצחו את אוקזר אחרי שהם הפסידו לנו ואנחנו הפסדנו לפנאתינייקוס אחרי אותו משחק. הכי חשוב שלקחנו שלוש נקודות במשחק לא טוב".

קשר הקבוצה ברוך דגו: "לא משחק גדול שלנו. אמנם הדרך חשובה אבל בסופו של דבר מה שיזכרו זה הניצחון. יש קטעים שאנחנו לא מראים את היכולת שאנחנו צריכים להראות, אבל סך הכל שיחקנו די טוב והרי לקחנו את הנקודות. לא הראנו את המשחק הרגיל שלנו, אבל הכי חשוב שניצחנו ועכשיו נתכונן לדרבי". כשנשאל לגבי המשחק בשבוע הבא אמר דגו: "לדרבי חוקים משלו ונכין את עצמנו בצורה הכי טובה למשחק. אני לא כועס על מכבי, רק הפועל מעניינת אותי עכשיו".

יוסי אבוקסיס: "אין סיכוי שאני מחמיץ את הדרבי. אני מאמין שביום ראשון עם כל האווירה שתהיה נציג יכולת יותר טובה".

אליניב ברדה: "צריך לדעת לנצח משחקים ברגע האחרון, ואני שמח שידענו לנצח בדקות הסיום, אחרי שבטדי הפסדנו בדקות הסיום".

מאמן הפועל פתח תקוה, אייל לחמן: "אני חושב שהיה לנו חוסר מזל כי היינו טיפה יותר מסוכנים בחלק ההתקפי. ידענו בתחילת העונה שיש לנו בעיה בהתקפה ובגלל זה התחזקנו בשחקן זר, שלא שיחק היום. לא חשבנו בתחילת העונה שצעירים יקבלו כל כך הרבה דקות משחק, ולמרות שאנחנו צריכים חיזוק בדחיפות אנחנו לא מתכוונים להביא שחקנים לא מספיק טובים. בתחילת העונה ידענו שעומדת בפנינו דרך קשה מנשוא, אולי הקשה ביותר שיכולה להיות, וככל שעובר הזמן אנחנו רואים שהדרך הולכת ונהיית קשה יותר. עמדנו טוב לאורך שמונים דקות ולמרות שקבוצת תחתית צריכה לדאוג שלא לספוג, עלינו במערך התקפי במטרה לנצח. יש לנו הרבה דברים טובים בקבוצה, ודבר רע אחד - שאנחנו לא מביאים נקודות. אבל זה לא יגרום לנו לסטות מהדרך שלנו ונמשיך ללכת עם הצעירים".

יניב לוזון: "קיבלנו גול מכלום, אבל אנחנו מרימים את הראש ומסתכלים כבר לשבוע הבא, בו יש לנו משחק תחתית מאוד קשה נגד הכח וצריך לנצח אותו. אנחנו מעודדים מהיכולת, ורואים את הצד הטוב, שהצגנו יכולת טובה והגענו למצבים. סך הכל שיחקנו נגד קבוצה שמתיימרת לזכות באליפות, ואני מאמין שהיכולת שלנו תלך ותשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully