וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'איינטס דרכו על דאלאס

24.10.2006 / 6:36

עוד ניצחון ענק לניו יורק בחוץ, 22:36 על הקאובויס. בלדסו סופסל לטובת רומו. שון מרימן מסן דייגו הורחק לארבעה משחקים

דאלאס קאובויס - ניו יורק ג'איינטס 36:22

רק לפני שבועיים היו הג'איינטס קבוצה על פרשת דרכים. דיברו על העונה שלהם כ"כמעט גמורה" ועל חוסר שקט. מה ששני נצחונות עושים, ועוד על איזה יריבות. קודם הענקים הפכו פיגור באטלנטה לניצחון, ואחר כך רמסו את קו ההגנה של דאלאס, שמו 36 נקודות על הלוח ויצרו הרבה חוסר שקט אצל הקאובויס.

ניו יורק עלתה במחצית ליתרון 0:12 ממסירה של איליי מאנינג ל-50 יארד לפלקסיקו בורס, סייפטי של לאוואר ארינגטון על דרו בלדסו ושער שדה של ג'יי פילי. בלדסו השיב בריצה לאנדזון, אבל זה היה, אולי, הטאצ'דאון האחרון שלו כקוורטרבק פותח ב-NFL.

וזה היה הסיפור של המשחק. בלדסו השלים 7 מ-12 מסירותיו במחצית הראשונה ל-111 יארד, יחד עם איבוד אווירי. זה הספיק לביל פארסלס, מאמנו של בלדסו, שלמרות התוצאה הצמודה הכניס את הקוורטרבק הרוקי, טוני רומו לאחר ההפסקה. הפיגור, תזכרו, היה רק 5 נקודות, אבל לפארסלס נגמרה הסבלנות מחוסר הניידות, מחוסר הדיוק ובכלל, מבלדסו.

זה עלה לדאלאס במשחק, אבל אולי יעיר את הקאובויס, שנמצאים במאזן 3:3 עם לו"ז קשה לפניהם. ובאשר לג'איינטס? טוב, תודה. הם די התעללו ברומו, שהשלים 14 מ-25 ל-198 יארד ושני טאצ'דאונים, אחד מהם לטרל אואנס, אבל נחטף שלוש פעמים, כשהאחרונה נועלת את המשחק עם טאצ'דאון של קווין דוקרי. איליי מאנינג מסר ל-189 יארד עם שני טאצ'דאונים ואיבוד, טיקי בארבר עבד היטב, כרגיל, עם 114 יארד וג'רמי שוקי המתעורר רשם טאצ'דאון ו-23 יארד.

"קשה לנצח כשאתה מבצע כל כך הרבה איבודי כדור", אמר אואנס, שסיים עם 98 יארד, בסיום ורמז יותר לבלדסו מאשר לשלוש החטיפות מידיו של רומו. "טוני ייתן לנו יותר ניידות, אנחנו צריכים את זה כרגע".

מכה קשה לצ'ארג'רס

שון מרימן, הליינבקר המשובח של סן דייגו צ'ארג'רס, הושעה על ידי הליגה לארבעה משחקים, לאחר שבבדיקות שנערכו נמצאו בדמו חומרים אסורים. השעייתו של מרימן, שחקן המפתח ו"כיבוי אורות" בהגנה של סן דייגו, מהווה מכה עבור הצ'ארג'רס, שאיבדו לאחרונה מספר שחקני הגנה אחרים בשל פציעות.

"התנצלתי בפני צוות האימון על העיתוי ועל הנסיבות שבהם לא אשחק", אמר מרימן. הליינבקר בן ה-22 היה רוקי השנה ב-NFL בעונה שעברה. עורך דינו אמר כי הוא יערער על ההחלטה.

הפיטסבורג סטילרס עדיין לא מסרו האם בן רות'לסברגר סובל מזעזוע מוח. רות'לסברגר נטש ברבע השלישי במשחק ההפסד לאטלנטה (41:38), ואם אכן הוא סובל מזעזוע מוח שני בארבעה חודשים (אחרי תאונת האופנוע), ייתכן שיהיו לכך השלכות על משחקו בהמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully