וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טעויות השיפוט הרגו אותנו"

רומן רוזנבלט

23.10.2006 / 18:19

במכבי הרצליה לא נרגעו מהמשחק בטדי, ומתכוונים להגיש תלונה נגד השופט משיח. בקבוצה זועמים על הביקורות של שלמה שרף על עטר

במכבי הרצליה מנסים לחזור לקרקע אחרי שאתמול (ראשון) הייתה הקבוצה נסערת מאוד בשל ההפסד לבית"ר ובעיקר בשל טעויות השיפוט, שהכריעו לדעתם את המשחק. היום, לאחר התייעצות בתוך הנהלת הקבוצה הוחלט להגיש תלונה לאיגוד השופטים נגד שופט המשחק מנשה משיח והקוון אייל חתוכה. בקבוצה הזכירו היום כי זו לא הפעם הראשונה שבה הרצליה נפגעת העונה ממשיח. במחזור הראשון הרחיק משיח את שי מימון במשחק נגד אשדוד, לטענתם גם אז שלא בצדק. דובר הקבוצה, בני בקלו, אמר בקשר לתלונה: "קודם כל נחכה לראות מה תעשה הועדה המקצועית, שכן הגיע הזמן לטפל בטעויות שיפוט כאלה. הקבוצות משקיעות מיליוני שקלים ולא ייתכן שדווקא האנשים שאמורים להיות הכי הוגנים על כר הדשא, עושים שגיאות בקלות כזו. אין לנו טענות לגבי יושרו של השופט בהחלטותיו, אבל הגיע הזמן שהאחראים יתנו את הדעת על מקרים כאלה ויטפלו בהם בהתאם".

הקבוצה חזרה להתאמן היום, בתחושה קשה של אכזבה מההפסד בטדי. אחד השחקנים אמר באימון: "בית"ר זו קבוצה שמנצחת את הרצליה בתשעה משחקים מתוך עשרה, ואם היינו מפסידים אחרי משחק מצוין של ביתר לא היה לנו מה להגיד. אבל אחרי ששיחקנו איך ששיחקנו במחצית השנייה, אין ספק שהגיע לנו יותר. טעויות השיפוט פשוט הרגו אותנו".

"שלמה שרף מתנהג בצביעות"

בנוגע לביקורת שהביע אמש שלמה שרף על הרצליה ובעיקר על המאמן ראובן עטר, היו במועדון תגובות מגוונות. עטר עצמו התייחס היום לעניין בקצרה כשאמר: "זה לא מעניין אותי". גורמים אחרים בקבוצה היו הרבה יותר חריפים, ואמרו: "שלמה שרף הוא לא אישיו. מדובר בצביעות, שכן לפני ואחרי המשחק שרף התחבק עם עטר ובמהלך המשחק אמר מה שאמר. הרי אם שי מימון לא היה משחק, היו אומרים איך שחקן שעשה היסטוריה עם האולימפית לא עולה בהרכב. ברור שלשי עדיף לשחק כמגן ימני מאשר לשבת על הספסל. בכלל היום כל אחד מנסה לפזול לכיוון גאידמק, מתוך תקווה שאולי מתישהו הוא יקבל איזה ג'וב אצלו".

ללא קשר לתוצאת המשחק מתכוון עטר לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב בינואר, כשהוא מתכוון לחפש חיזוק גם בקישור וגם בהתקפה. הבעיה המרכזית היא שאליאסו איסיאקו הפצוע ככל הנראה לא יוכל לחזור לשחק בקרוב, כך שלמעשה הרצליה משחקת עם 4 זרים. למרות ההפסד מעמדו של עטר נותר איתן, כאשר גורם בכיר בקבוצה אומר היום: "כפי שיו"ר הקבוצה אריאל שיימן אמר כבר בעבר, מבחינתו היכולת שתגלה הקבוצה תחת הדרכתו של עטר חשובה לא פחות מהתוצאות, ועל כן לאור המשחק אתמול כל סוגיית מעמדו של עטר אינו עומדת על הפרק כלל וכלל". עטר עצמו התייחס היום למשחק הקרוב של הקבוצה נגד מכבי חיפה בשבת: "גם אם יפתחו עם המחליפים שלהם, הפערים האיכותיים בין שתי הקבוצות ידועים לכולם, אבל אנחנו נתכונן בהתאם וננסה לעשות את המיטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully