וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת נתניה: מתביישים בהתנהגות האוהדים

רומן רוזנבלט

23.10.2006 / 18:23

הקבוצה הוציאה הודעת גינוי לאירועי השבת, בהם זרקו אוהדי הקבוצה אבנים על אוהדי אשדוד. גוטמן מפיק לקחים מההפסד

בעקבות אירועי האלימות של אוהדי מכבי נתניה כנגד אוהדי מ.ס. אשדוד, עליהם פורסם בוואלה! ספורט, הוציאה הערב הנהלת מכבי נתניה הודעה, בה נאמר כי היא מתביישת בהתנהגות קומץ האוהדים שזרקו את האבנים לעבר אוהדי אשדוד בסיום המשחק בשבת, וכי היא מגנה אותם בכל תוקף. בנתניה מתכונים לעזור בכל מה שניתן למשטרת ישראל בסוגיה, ומקוים כי המשטרה תמצא את האשמים במעשה ותרחיק אותם מהאצטדיון לאלתר.

מכבי נתניה חזרה הבוקר (שני) להתאמן לאחר הפסד הליגה הראשון שלה בשבת מול מ.ס. אשדוד. האימון נערך במלון דן קיסריה, כאשר באופן קבוע תתאמן הקבוצה בימי שני ורביעי מחוץ לאצטדיון הקופסה כדי למנוע עומס על משטח הדשא, שכן בימים אלה מתאמנים באצטדיון ילדי בית הספר לכדורגל של המועדון.

לפני תחילת האימון אסף מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, את שחקניו על הדשא ושוחח עימם על הטעויות במשחק מול אשדוד. גוטמן לא נקב בשמות, אך ציין כי גם שחקני ההתקפה לא נקיים מהטעויות שהובילו להפסד. בין היתר אמר גוטמן: "עד שקיבלנו את הגול הראשון הקבוצה שיחקה טוב מאוד. אנחנו מאוחדים ומשחקים כקבוצה, לכן אתם צריכים לשחק נכון מבחינה טקטית. מכל ששת המשחקים עד כה, אשדוד הייתה היחידה ששיחקה מולנו על מתפרצות ולא חזרתם מספיק מהר לעמדות שלכם כדי למנוע את השערים". כבר היום באימון, כפי שהבטיח מיד בסיום המשחק, הושם דגש מיוחד על חזרה מהירה לעמדות מוצא של שחקני ההגנה וההתקפה, וכן על ניצול מצבים מול השער.

מהאימון נעדר השוער השלישי, אסף מנדס, שחולה כבר מספר ימים, וכן עוזר המאמן, מרקו בלבול, שנעדר בשל לימודים. אורן זיתוני המחלים מהניתוח בברכו הגיע על אזרחי, צפה בחבריו ועזב לאחר זמן מה. מחר תחזור הקבוצה להתאמן בקופסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully