וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפו לא ייענש על נשיכת מסצ'ראנו

23.10.2006 / 13:07

חלוץ טוטנהאם נתן ביס בידו של הקשר אבל ההתאחדות לא צפויה להענישו. אלן פארדיו ורפא בניטז מנסים להישאר אופטימיים

ההתאחדות האנגלית ובית הדין המשמעתי שלה לא ינקטן בצעדים משמעתיים נגד ג'רמיין דפו, אחרי שזה נשך את חאבייר מסצ'ראנו.

החלוץ האנגלי נראה כשהוא נועץ את שיניו בידו של מסצ'ראנו במהלך הדרבי הלונדוני בין טוטנהאם לווסטהאם אתמול (ראשון, 0:1 לטוטנהאם). שופט המשחק סטיב בנט הוציא לדפו כרטיס צהוב, ובהתאחדות החליטו שזה היה צעד מספק.

"ג'רמיין כרסם את היד של מסצ'ראנו אבל לא נשאר לו סימן", הגן מאמנו של דפו, מרטין יול, על שחקנו, "לכו תשאלו את מסצ'ראנו אם נשאר לו סימן על היד ותראו שהוא יגיד לכם שלא. זה חלק מהמשחק. השחקנים של ווסטהאם בעטו בג'רמיין 3 פעמים ב-10 דקות והוא רצה להראות את התיסכול שלו בצורה קומית".

ריצ'רד קאבורן, שר הספורט הבריטי, היה משועשע הרבה פחות ודרש שדפו יועמד לדין: "שחקנים בעמדה כזו צריכים לשמש דוגמה טובה".

פארדיו לא מתייאש (מערכת וואלה! ספורט)

בצד המזרחי של הבירה האנגלית צחקו אתמול הרבה פחות, ולא בגלל הנשיכה. ווסטהאם ספגה את הפסדה השביעי ברציפות אבל אלן פארדיו, שרק לפני שנה הוביל בגבורה את הפטישים לגמר הגביע האנגלי, עדיין לא מתייאש.

"אי אפשר לטעות ברצון ובמחויבות שלנו ונצטרך לעשות הכל כדי לשנות את המצב. השחקנים עושים כל מאמץ אפשרי בשביל זה. ניצחון, שער, יתנו לנו את הביטחון שחסר לנו עכשיו", אמר המאמן.

בניטז תחת אש

אם יש קבוצה שמאכזבת לא פחות מווסטהאם, היא ליברפול, שאתמול ספגה את הפסדה הרביעי ב-9 משחקי ליגה, 2:0 למנצ'סטר יונייטד, כשהיא לא מהווה יריב הולם לשדים האדומים. "אני מאמין - אני יודע שיש לנו סגל טוב יותר מבעונה הקודמת, אבל אנחנו צריכים להוכיח את זה", אמר מאמן ליברפול רפא בניטז, "אני מאמין שכדי לשנות דברים אתה צריך לעבוד קשה יותר וחזק יותר כל הזמן. אנחנו חייבים לחשוב קדימה, על המשחקים מול רדינג בקרלינג קאפ ומול אסטון וילה. אם אני אחשוב כל הזמן על מה היה לא טוב, מה השתבש, לא נשנה כלום".

באנגליה כבר מזמן לא מרחמים על בניטז ולא זוכרים לו את הזכייה בליגת האלופות, והיום יצא דייויד פלאט במאמר קשה נגד המאמן הספרדי, שכותרתו היא "איך בניטז כבל את ג'רארד וגרם לליברפול לקרטע". פליט מתח ביקורת חריפה על תיפקודו של סטיבן ג'רארד בצד ימין של הקישור כשהמערך הוא 4-2-3-1 והסביר שבניטז פשוט מנע מהקשר להביא את ליברפול למצבים.

בניטז, שכבר רגיל לביקורות על העמדות בהן הוא מציב את ג'רארד אמר: "סטיבי משחק לפעמים באמצע, אבל כשמומו סיסוקו וצ'אבי אלונסו משחקים טוב באמצע, ואם ג'רארד יכבוש כמו שהוא עשה בעונה שעברה, הכל יהיה טוב יותר".

* התקשורת הבריטית מדווחת שדייויד בקהאם עשוי לזכות בתואר אצולה בקרוב, ושהשחקן יהיה חלק מהרשימה שתפורסם לקראת סוף השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully