וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי יצחקי חתם לחודש בנהריה

23.10.2006 / 12:07

לאחר התפרקותה של סנט פטרסבורג הרוסית, הגארד הישראלי ישחק בקבוצתו של מיקי ברקוביץ' ויחליף זמנית את ברק פלג הפצוע

אורי יצחקי (25, 1.96), חתם לחודש בעירוני נהריה. הגארד הישראלי, שחתם הקיץ בסנט פטסבורג, נאלץ למצוא קבוצה חדשה לאחר התפרקותה של הקבוצה הרוסית בתחילת אוקטובר. השחקן יחליף בחודש הקרוב את ברק פלג שסובל מקרע במיניסקוס וישחק גם במשחקי הקבוצה באירופה (יורוקאפ). בכך הקבוצה מנהריה פתרה את החסרון הקיים בעמדת הגארד עד חזרתו של פלג לפרקט.

במידה והשחקן יוכיח את עצמו מקצועית וישתלב בקבוצה, פתוחה בפניו האפשרות להשאר בקבוצה עד תום העונה. מיקי ברקוביץ, מנג'ר הקבוצה, הולך עקב בצד אגודל ולא מתחייב להשאיר את יצחקי בקבוצה עם תום החודש: "אנו נותנים לברק פלג לנוח ולהחלים כראוי מהפציעה. בתום החודש הקרוב אנו נחליט אם להשאירו עד תום העונה או לא".

נהריה יכולה לשתף רק שני זרים לא אירופאים ביורוקאפ, וכפי הנראה בחרה להשאיר בחוץ את גריר ולשחק עם חואן מנדס וג'ון גילכריסט כשחקני החיזוק, ולכן עבור ברקוביץ' מדובר במהלך חשוב של הקבוצה: "בלי ג'ף גריר שלא יוכל לשחק באירופה ועם פלג פצוע, נוצר לנו חוסר בעמדת הגארד ויצחקי ישלים זאת לחודש הקרוב".

יצחקי שעזב את הפועל ירושלים של יורם חרוש זועף, לאחר שהתייבש על הספסל, עבר גם ברמת השרון לפני שחתם אשתקד בלאשקו הסלובנית, בה הציג עונה טובה. יכולתו לא נעלמה מקברניטי סנט פטרסבורג ולקראת סוף הפגרה חתם השחקן בקבוצה ונראה היה כי הוא על סיפה של קריירה אירופית, אך כאמור, התפרקותה טרפה מבחינתו את הקלפים והוא חתם זמנית בעיר הגעתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully